The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gaz

#1
Здравейте Колеги,
Съвсем пресен съм във форума и сега пиша за първи път.
От съвсем скоро съм щастлив собственик на Volvo V40 2.0/16V. Много съм доволен, върви жестоко, но с тази цена на бензина съм се замислил за ГАЗ. Дали някой от вас е слагал газова уредба (пропан-бутан или метан)? Притеснявам се да не ми се прецака количката, а и като знам и какви майстори има направо ме хваща шубето.
Ще съм ви благодарен ако споделите опита си с мен.


Браво на създателите на сайта. Готино е организиран и без излишни неща по него. Предния път като влизах прочетох нещо за някакво местене на друг адрес, но се надявам, че ще получим и по мейла като стане това.
Чаоооо
Reply

#2
liubo_v40 Wrote:Здравейте Колеги,
Съвсем пресен съм във форума и сега пиша за първи път.
От съвсем скоро съм щастлив собственик на Volvo V40 2.0/16V. Много съм доволен, върви жестоко, но с тази цена на бензина съм се замислил за ГАЗ. Дали някой от вас е слагал газова уредба (пропан-бутан или метан)? Притеснявам се да не ми се прецака количката, а и като знам и какви майстори има направо ме хваща шубето.
Ще съм ви благодарен ако споделите опита си с мен.


Браво на създателите на сайта. Готино е организиран и без излишни неща по него. Предния път като влизах прочетох нещо за някакво местене на друг адрес, но се надявам, че ще получим и по мейла като стане това.
Чаоооо

Здрасти и добре дошъл.
Относно местене - това е правилното място. Има и клуб в дир.бг - ако предпочиташ стой там, но е малко по-неудобен и е по-малко посещаван. За нови неща ще ви оведомяваме чрез мейл. Относно клуба - мерси постарахме се със xamlet. Правим го за всички.

Относно газта - sasho_s40 може да ти каже много неща. Изключително е доволен от газовият инжекцион на двигател, същия като твоя. Когато се появи ще ти обясни как стоят нещата.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#3
Айдее натопиха ме :twisted:
Искам да кажа че има още един клубар със същия мотор и уредба - неговия ник е малечко -палечко, имаме и една колежка туети-с40 ама тя не е писала поне от 2 месеца ( в дира ). наистна съм много доволен от уредбата си с изключение на цената й и последвалите проблеми с цените на горивата но това е друга тема.
1. уредбата е брц сикуент 24 - газов инжекцион.
2. цената септември 2005 беше 1850 - крйна за клиент
3.гранция 1 г
4. отлично обслужване
5. два дена без кола
6. нищо не пипаш - няма да въртиш тройници и да ходиш през няколко месеца на "маистор", че нещо не е както трябва
7 и т.н.
8.НАМАМ ПРОБЛЕМИ И ЗАБЕЛЕЖКИ за 5м и 6000км 75%градско
11.5-12/100 при нормално каране .пробвах да карам "тежко-газ спирачка"с една бутилка и ми даде 13/100!!! за тази тежка и мощна кола е идеално
харчи колкото на бензин и няма намаление на мощността. данните които пиша неса само от бордпцто а и от моята сметка км/лв

много съм изписал и то само в добра светлина за уредбата във форума агу на дир-а. ако искаш сортирай ги по името ми и чети. колежката дето писах по-горе след няколко разговара с мен си постави такава уредба а колегата малечко палечко е достигнал до вярното решение по начин нямащ нищо общо с мен. доколкото разбрах от него на последната ни среща той също е доволен.
ако искаш повече подробности а и нищо напротив нямам и за една демонстрация пиши ми на мейла в профила и остави накакъв телефон.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#4
Здравейте отново,
доста потърсих и в ДИР-а, както ме посъветва sasho, но нищо не намерих. Може би се е писало по темата по-отдавна и вече са го затрили. Търсих и по ник-а на девойката-фен на Волво, но открих само обявата и,че си продава еднота от колите.
Наистина ме интересува въпроса с газта, а също и варианти за метан. Казват, че при Любо Ганев много го чували метана, но нито го знам къде е, нито уеб има, че да се просветля малко по въпроса.
Много държа на колата и затова се втелясвам толкова и ми се иска да я карам колкото се може повече.
Ще ви бъда благодарен ако ме насочите и за това.

Благодаря и лека седмица на всички
Reply

#5
Бе не знам дали Любо Ганев ги чува метаните,ама знам че колата ти ще стане по-тежка (бутилките сериозно тежат,а само с 1 бутилка няма да минеш) и по-тромава.
Просто си сложи секвенциален инжекцион на BRC,Landi-Renzo или ItalGas Auto и немай грижи с мощност и разход.
В нашия клуб имаме един колега с газов инжекцион на кола,която гони 300кс и със собствените си очи съм виждал как турбината пълни до 1,6 бара,докато с най-качествения бензин се ограничава на максимум 1,4 заради детонациите.
Пак на газ човека успя да превърти керамичен съединител на AP racing,дето барем на 500nm въртящ момент се очакваше да издържи.
Майтапа на страна,ама компромиси с вървенето няма никакви.
Reply

#6
Thanks Voodoo,
абсолютно си прав за килограмите на бутилките и че ще стане много тежка колата, а ще ми замине и обема на багажника в комбито.
Ще се насоча към пропан-бутана явно. А вариант без газов инжекцион дали има? В смисъл да мина малко по-тънко, но пък как ли ще се управлява?!? Не знам. Имаше едно списанийце по едно време, май АВТО-ГАЗ се казваше, ама не мога да го намеря нещо и него.

Благодаря Колеги Smile
Reply

#7
Можеш да минеш по тънко с руски газов инжекцион за 1200лв или италиянска уредба с ламбда контрол,като при нея задължително се монтират клапани притив детонации да не ти гръмне нещо скъпо. Със обикновенна уредба за 450-500лв няма да минеш,а и да минеш 90% в близката година ще съжаляваш Smile
Виж с какви колектори си,това е мн важно.
Reply

#8
Ляти, от чугун...
I'd like mornings better if they started later
Reply

#9
liubo_v40 Wrote:Thanks Voodoo,
абсолютно си прав за килограмите на бутилките и че ще стане много тежка колата, а ще ми замине и обема на багажника в комбито.
Ще се насоча към пропан-бутана явно. А вариант без газов инжекцион дали има? В смисъл да мина малко по-тънко, но пък как ли ще се управлява?!? Не знам. Имаше едно списанийце по едно време, май АВТО-ГАЗ се казваше, ама не мога да го намеря нещо и него.

Благодаря Колеги Smile
Добре, че си се отказал от метана - много тежи и заема много обем.
По принцип може да сложиш обикновена газова АКО колекторните тръби са метални, трябва ти само blow-off клапа. Инъче рискуваш да ги пукнеш при някоя детонация.
Но газовият инжекцион е най-истинското решение.
Reply

#10
Здравейте !
Прочетох всичко до тук и реших и аз да се включа.
Аз също съм с S 40 2.0 16 V (1996г), но е седан, а не комби...
От много време се чудя по темета бензин/газ/метан
... и въпреки, че в Сливен (от където съм вече има метан станция) май ще се насоча към газта. Току що видях, че BRC Sequent се предлагат и на изплащане. След това си направих сметката, че ако си монтирам такава и започна да плащам месечните вноски (за изплащането) от разликата в цената бензин/газ ще имам същите месечни разходи както и сега !?!?!?
... това е нмого добър извод.... проблема е, че в сайта където гледах дават представителства само в София и Пловдив, но това ще го проверя в следващите дни.
Вчера гледах едни схемки за монтиране на газови бутилки и там беше изобразено поставянето на същите ПОД ЗАДНАТА СЕДАЛКА. По този начин багажното отделение остава свободно. Някой има ли идея как и къде се прави това, а и дали в България го правят, защото сайта на който гледах не беше български ?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)