The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Какво по д... е това?!?

#51
100 % съм сигурен за това което съм писал . с пускането на изгорели газове в чистя въздух се намалява количеството на азотни оксиди в ауспуха следствие на по- бавното горене в горивната камера . друга мярка е връщането на аванса на помпата . третата мярка е катализатор . с първите две се постига евро 1 , + филтър твърди частици - може да се постигне евро2 , с катализатор евро 3 и нагоре. за катализатор се иска контрол на газовете - ламбда сонда и корекция на порцията
volvo 440 1,8 i 94 - червения звяр
Reply

#52
100 % съм сигурен за това което съм писал . с пускането на изгорели газове в чистя въздух се намалява количеството на азотни оксиди в ауспуха следствие на по- бавното горене в горивната камера . друга мярка е връщането на аванса на помпата . третата мярка е катализатор . с първите две се постига евро 1 , + филтър твърди частици - може да се постигне евро2 , с катализатор евро 3 и нагоре. за катализатор се иска контрол на газовете - ламбда сонда и корекция на порцията
volvo 440 1,8 i 94 - червения звяр
Reply

#53
Izex Wrote:За АБС-а щом ти дава грешка в задно дясно колело, свали и си почисти датчика, те се намагнетизират(или пък са си магнитни) и налепват струшки. Ако не можеш да го свалиш НЕ ГО НАПЪВАЙ, да не го счупиш, а свали диска той се показва под него.

Пиши какво стана. :wink:

Датчика на задна дясна беше зацапан - точно както предположи. Като се свали колелото имам свободен достъп от 3 страни, а м/у него и назъбения диск може да се муши с клечка Wink. Но причината за зацапването е, че една предпазваща го ламарина (намира се най-отвътре, след спирачната система) е изгнила и... а бе, направо я няма. И датчика, разбира се, събира всички циркулиращи боклуци! :evil: Няма решение на въпроса, докато не намеря здрава ламарина и не я сменя! Кофтито е, че не знам как се нарича, и на 2-3 места вече ме изгледаха тъпо...

А по въпроса за клапана - съгласен съм с tyny! по въпроса за разхода и въобще не мисля да го бутам (е, може на някоя среща - да видим разликата :wink: ).
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#54
Izex Wrote:За АБС-а щом ти дава грешка в задно дясно колело, свали и си почисти датчика, те се намагнетизират(или пък са си магнитни) и налепват струшки. Ако не можеш да го свалиш НЕ ГО НАПЪВАЙ, да не го счупиш, а свали диска той се показва под него.

Пиши какво стана. :wink:

Датчика на задна дясна беше зацапан - точно както предположи. Като се свали колелото имам свободен достъп от 3 страни, а м/у него и назъбения диск може да се муши с клечка Wink. Но причината за зацапването е, че една предпазваща го ламарина (намира се най-отвътре, след спирачната система) е изгнила и... а бе, направо я няма. И датчика, разбира се, събира всички циркулиращи боклуци! :evil: Няма решение на въпроса, докато не намеря здрава ламарина и не я сменя! Кофтито е, че не знам как се нарича, и на 2-3 места вече ме изгледаха тъпо...

А по въпроса за клапана - съгласен съм с tyny! по въпроса за разхода и въобще не мисля да го бутам (е, може на някоя среща - да видим разликата :wink: ).
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)