Posts: 769
Threads: 42
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2008
Reputation:
0
Гарет турбините са лесни за ремонт, само внимавай да не я разбалансираш - тогава ще я свършиш за много кратко време. Частите от ибей са със съмнително (китайско) качество, но и тези в сервиза не е ясно какви са. Определено обаче не струват 1000 лв. За един баланс повече от 50 лв. не би трябвало да вземат.
Ако ти надува нормално турбината, не тече и не гори масло и радиалния луфт е малък - т.е. перката на компресора не опира в корпуса на алуминиевия охлюв при страничен натиск - по-добре въобще не я пипай, щото ще влезеш в едни скъпи филми, които не завършват с хепиенд. Всички турбини на по над 150-200 000 км имат някакъв луфт.
Тези дето са по нашите коли повечето са с водно охлаждане и изкарват без ремонт по над 350 000 км.
Относно развиването - на горещ мотор, с хубав (не китайски) камък и лост. Ако не скъсаш шпилка и няма язви по резбите си ок. Обратно като завиваш сложи медна грес и затегни с момент какъвто пише в зелените книги.