The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ПРОБЛЕМ С ПАЛЕНЕТО НА ВОЛВО V70 2,0 97г. 126к.с.

#1
Здравейте колеги. Реших да задам темата тук, че вече обиколих всички сервизи и проблема си е същия. Проблема се състои в това, че сутрин когато мотора е студен вартя 5 6 пъти докато запали на бензин. Инжекторите ги чистихме 2 пъти, топлинният датчик е нов, свещите са нови, регулаторчето за налягането което влиза в горивната реика и него смених, горивния филтър е нов, кабелите са ок., на диагностика в мото пфое ми казаха помпата. Смених я с бош. Проблема остана. Друг маистор и тои ми каза помпата те ебава. Да но защо след като съм запалил си пали отраз. Дебита е 3 бара. И все пак му се доверих и купи помпа от 105лв на хоффер нози път която я дават за този модел. Резултата е че похарчих много пари да си подменям здрави нвща. А в сервиз бош Дупница ми казаха, яе за първи пат се сблъскват с такъв проблем. А аз се чуда дали неможе да има някакво запушване по тръбите след помпата? Но в такъв случей няма само първото палене да ме бъзика. Ако имате смислени идеи помагайте, че е на път да отива за желязо. :evil:
Reply

#2
Опитай с профилактика на стартера!!!
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#3
Здравей Колега,

Защо не огледаш как са масите на мотора, те са две от ляво и дясно и тази която слиза от акумулатора към купето, разкачи ги, почисти ги, намажи контактна паста и т.н. Този мотор е много упорит, аз докато хвана свещите че ми разказват играта смених какво ли не. А да имаше и някакъв датчик за оборотите на вала дето може да ти прави проблем. Не съм майстор, само споделям какво правих по такъв мотор докато го накарам да работи. Щом като загрее нямаш ядове, предполагам нещо след температурното разширение вече контактува добре и като истине умира. Огледай ги тези кабели.

Успех

п.п. Относно свещите бях с някакви NGK, предполагам хубави но този мотор си иска неговите, повярвай ми. Купих ги от МотоПфое, 67лв за 5 свещи, 3 полюсни, пише VOLVO на тях.
Reply

#4
Колега,

Ето какво ми се случи за 2 дена. Смених масло и филтри в четвъртък. Тази сутрин качвам се, врътвам ключа да запаля и настана едно въртене... тъкмо си помислих дали не ми изгоря помпата и запали с едно прехлъцване. Загасих, отворих капака, изхвърлих новия въздушен филтър, качих се завъртях и запали от раз. Цял ден я карам без него никакви проблеми. Пробвай да махнеш твоя и виж как пали, аз отивам да си търся нов по-истински филтър.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)