Posts: 1,570
Threads: 39
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
свалянето и поставянето на фаровете е безгрижно. поне аз станах факир на това упражнение покрай чистачките им. та процедурата е развиване на болта дето държи мигача. намирасе между фара и мигача. узважда се мигача и там има две гайки дето държат фара откъм калника. развиват се и другите две гайки откъм радиатора - те лесно се намират. и тука идва хитрината един леко дърпа ръба на бронята под фара а друг хваща фара с една ръка за стъклото а с другата за пластмасата откъм мотора. фара се накланя леко все едно свети нависоко и си излиза. поставянето е в обратния ред.
аз за мене на фарове жоро е прав - правете каквото искате но не пипайте рефлектора, както и като изсъхне по него да не се виждат никакви следи от вашата дейност. последствията са че там дето има нещо останало рефлегтора прогаря и после...нов
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...