The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Присаждане на екстри към V40 - круиз контрол и други!

#1
Здравейте! Визирайки предназначението на автомобилът ми, круиз контролът е полезна екстра, клоняща направо към необходимост. Та да попитам, знаейки че го има като екстра за модела, какво е нужно за да се "присади" на моята красавица?

Иначе същият въпрос важи и за фаровете за мъгла. Само ключе и фарове, предполагам?
Reply

#2
Мога да кажа от личен опит за фаровете за мъгла на V40 `97. На моята кола освен фаровете и ключа за пускането им липсва реле и някакви кабели (не тези до самите фарове) цената им е около 200 лева(за реле и кабели) в МП. Очаквам да пристигнат тези дни, ако някой се интересува от точните модели на ралето и кабелите мога да ги видя във заявката понеделник.
Ако ще е гарга да е рошава!
Reply

#3
Здрасти колега, относно круиз контрола след известно разучаване (тъй като и аз съм навит много за тази екстра) разбрах че на нашите коли се слагат допълнително: модул 30807288, свърващ се към компютъра на колата, допълнителни датчици на педалите, вакуумна помпичка, естествено нов лост за левия мигач и стъпково моторче в двигателния отсек за жилото на газта и малко кабелчета, ако не са прекарани предварително. Естествено всичко го има в e-bay ама цената си е добра. Остава ми едно съмнение, че след монтажа на всичко има малък шанс колата да се наложи да ходи до MotoPhoe за програмиране на компа, но може да се мине и без него.
Кило ракия сваля стреса от теб и го пренася върху околните.

Volvo V40 2.0T B4204T
Reply

#4
Сега на първо търсене - помпичка за 20 евро, модула го има за по 30-50. Целия механизъм с лостовете зад волана пък е около 15 евро. И всъщност току що намерих круиз контрола във Вадис и там всичко си пише - 30807288 го дава като контролен блок, а има цял кит с всичко нужно и номерче 30862250. Но пък тук има освен това и още сума номерца, като дизелът го спрягат на няколко места :roll: А според Гугъл, в Русия пълния комплект се продава за 18500 рубли, което са около 450 евро...
Reply

#5
Ами...малко е скъпичко... така де... Smile
Кило ракия сваля стреса от теб и го пренася върху околните.

Volvo V40 2.0T B4204T
Reply

#6
Частите от иБей, или комплекта от Русия? Аз щото 450 евро не бих дал, но 100-200€ си ги давам от сърце. В крайна сметка аз тая кола на разстояния под 1000км рядко я карам Big Grin
Reply

#7
От мото Пфое сигурно ще е солено...
На S80 2001 година само датчика който е на съединителя като се беше позадръстил (от прах и песъчинки) се наложи смяна и цената му беше около 100-120лв.. проблема беше, че круиз-контрола се изключваше сам при първото натискане на съединител и повече изобщо не се пускаше като грешката която даваше на таблото беше нещо свързано с управлението на двигатела.. (буквално преведено)
Reply

#8
А не сте ли се замисляли, за оточняване на кои части ви трябват и да се свалят от кола на части?
Volvo S40 1.9TD 98'
Reply

#9
З-з-з-змия: замислял съм се, дори мисля да проверя в едно от любимите ми места в Холандия - цяла индустриална зона, пълна само с морги. Но ще е тежко начинание, тъй като първо трудно се намира Волво на части, второ че не са много тези с круиз контрол. Иначе 100% ще потърся там преди да опра до иБей Wink

ПП: Ето какво показва VADIS - цък 1 и цък 2.
Reply

#10
tonter Wrote:Здравейте! Визирайки предназначението на автомобилът ми, круиз контролът е полезна екстра, клоняща направо към необходимост. Та да попитам, знаейки че го има като екстра за модела, какво е нужно за да се "присади" на моята красавица?

Иначе същият въпрос важи и за фаровете за мъгла. Само ключе и фарове, предполагам?
Круиз контролът е супер екстра. Аз го имам и съм изключително доволен. Не знам дали си струва парите и труда обаче да се монтира на кола, която няма фабрично монтиран такъв. Ти си преценяваш. Преди повече от година колега от форума беше монтирал круиз контрол на В40, но не можа да го накара да работи. Не помня кой точно беше.
По въпроса за халогените. На С/В40 ПЪРВО ПОКОЛЕНИЕ халогени се монтират САМО на коли с бензинови мотори. Причината е, че при дизела през двата отвора в предната броня, предвидени за фарове за мъгла, навлиза въздушната струя обдухваща два радиатора. Съответно през левия отвор- интеркулера, а през десния- масления радиатор за двигателя. При недобро обдухване колата губи много мощност и прегрява. При коли ВТОРО ПОКОЛЕНИЕ се монтират фарове за мъгла, тъй като предната броня е изменена и непосредствено до отворите за фарове за мъгла, има направени отвори и за обдухване на интеркулера и масления радиатор. Така че , въобще не те съветвам да се пробваш да слагаш такива фарове, ако искаш да нямаш проблеми с работата на мотора. Сам си прецени.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)