01-22-2011, 04:20 PM
Болтовете за захващането, как са закрепени на самият фар? На шлици и набити или са на някаква контра, защтото малко превъртяха в пласмасата и се чудя по кои метод да ги свалям. :?
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Въпрос относно фаровете
|
01-22-2011, 04:20 PM
Болтовете за захващането, как са закрепени на самият фар? На шлици и набити или са на някаква контра, защтото малко превъртяха в пласмасата и се чудя по кои метод да ги свалям. :?
01-23-2011, 12:00 AM
Шибни го един път с чука и ше падне, неговата кожа, де ше иде
Бъди малко по-обстоятелствен: за какъв автомобил си говорим и най-вече кое закрепване - това на самия/целия фар или регулировката на фара? Какво си направил до момента и какво точно се е случило. Поразкажи ни, не пести слова, ние сме добри слушатели
Ако нямаш къде да отидеш, ела на себе си
01-23-2011, 09:31 AM
Колата е 240-ка. Реших да си сменя крушките и при слагането на едната, докато слагах скобичката, рефлектора падна в корпуса на фара (олепиха се горещите нитове, с които е закрепен към корпуса). Вчера се пробвах да го сваля целият фар, но шпилките които държат фара превъртяха в пласмасата(гайките не помръднаха, въпреки че ги напръсках с WD-40). Та въпросът ми е: тези шпилки как са захванати към корпуса на фара, да знам по какъв начин да ги свалям cratch:
01-29-2011, 04:36 PM
При мене стана нещо подобно и директно набих едни рапидки в шлиците на рефлектора и засега държи.
01-30-2011, 02:55 PM
Фаровете на 2хх се закрепват към купето с помощта на най-обикновени болтове М6 с шестостенна глава за която е направено гнездо. При остаряване на пластмасата и клеясване /ръждясване/ на гайките главата на болта превърта в леглото си. По-добре е да се отреже част от болта с клеясалата гайка и после да се смени болта.
Аз опитах, след като свалих много трудно стъклото, да разпробия главите на болтовете, но не можах да задържа с клещи болта и от топлината и допълнителното превъртане се стопи гнездото в пластмасата и болта излезна през него. За сега още не съм решил как да възстановя гнездото.
01-31-2011, 08:19 AM
Гнездото в което се навива М6 болта е наи обикновена гайка, ако се среже болта така , че да може да се хване с нещо и да се издърпа, гаиката се сменя и спокойно навиваш новия болт.
Направи го както трябва!
02-03-2011, 04:35 PM
Има модели при които главата на болта е в гнездото на фара, което е шестостенно, а гайката е откъм двигателя. В този случай се сменят и болта и гайката.
02-03-2011, 08:28 PM
Благодаря за споделения опит, като се постопли и поправя фара ще постна снимки !
02-04-2011, 05:20 PM
Колега, забравих да ти обърна внимание, че при разглобяването на фара трябва да се внимава да не се счупят пластмасовите държачи на рефлектора. С времето остаряват и стават много крехки. Търсил съм ги като резервни части, но за сега без успех. На мен ми се наложи да ги заменя с шпилки и гайки, но реглажът им става по-трудно.
Успех при демонтажа. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |