The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
volvo v50 палене

#11
Колега, това което бих направил на твое място е следното:
1. провери двете пробки дали са добре завити за да не смуче от там въздух (тези които съм отбелязал със стрелки)
2. когато е сменян филтъра дали добре е сложена гумичката която уплътнява капачката на филтъра (червената линия - да не смуче от там въздух)
3. капачката на филтъра се затяга докато не опре в стопера/фиксатора (отбелязан със син цвят), дали е затегнат до края?
4. ако можеш извади маркуча, който идва от резервоара (означен с 1) и на негово място сложи друг плътен като другия му край е в бутилка с нафта, като запалиш ще видиш дали още вкарва въздух. Имай в предвид, че като извадиш маркуча от резервоара нафтата ще падне до него и после ще трябва по някакъв начин да подкачваш(нямаме помпа в резервоара както казах Smile)
5. ако все още виждаш доста мехури с нафта според мен проблема е захващането на тръбичката към помпата включена в 2 освен ако няма някакви наранявания по капачката на филтъра

Успех!


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#12
Здравейте колеги,благодаря за отговорите аз съм човека с тази тема http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewto...26&t=14976 и да скоро не съм поглеждал дали продължава да има мехурчета,но няма проблем с паленето(е мисля,че не пали точно от четвърт оборот но там е някъде) но сега като гледах схемата на pachopacho се сетих,че когато сменях горивния филтър,видях че от горната страна на филтъра имаше пропка за обезвъздушаване,което предполагам е сложено с такава цел!
утре ще погледна има ли ги още досадните мехури и ако има-пробвам с обезвъздушаването и ще пиша пак!
[Image: image.php?u=62900&type=sigpic&dateline=1287592630]
Reply

#13
ако знаете какво е решението ще се гръмните-смяна на акомулатор и палиш и бегаш .... тва е причината ! ама е и най добре за МЕН Big Grin
Reply

#14
volvo v50S Wrote:ако знаете какво е решението ще се гръмните-смяна на акомулатор и палиш и бегаш .... тва е причината ! ама е и най добре за МЕН Big Grin

Въздух в нафтата заради акумулатор......интересно :lol:
Колега на колко години е колата за да е за нов акумулатор ?
Reply

#15
не за въздуха било нормално да е така но проблема с паленето е в акумулатора.
Reply

#16
volvo v50S Wrote:не за въздуха било нормално да е така но проблема с паленето е в акумулатора.
аз съм със същия"въздушен проблем",може ли да питам,кой каза,че е нормално това явление,че на мен не ми се струва да е така,но дано си прав за да се успокоя и аз?
[Image: image.php?u=62900&type=sigpic&dateline=1287592630]
Reply

#17
ми от волво така ми казаха че било напълно нормално,системата не била херметическа за да няма въздух.
Reply

#18
Здравейте, аз съм със същият двигател 2.0 дизел 136 коня. Няколко пъти сутрин не пали от първият път, завъртам ключът и запалва и след това веднага гасне, на вторият път си пали и всичко е точно, малко по шумно е в вървите няколко секунди и след това се оправя. От какво може да се дължи това, сменял съм всички филтри. Пуши малко, мисля че са само пари докато е студена, след като загрее спира. Днес на -6 в София ми го направи отново.
Volvo V50 2.0D, D4204T 2006 година
Reply

#19
Пробвай на сложиш малко добавчица в горивото при студени нощи нафтат става на парцали. И виж кога за последно си сменял подгряващи свещи.
Reply

#20
Не си губете времето и средствата с добавки, диагностики, и там разни!! Започнете със СТАРТЕРА, това е често срещан проблем при тези модели, особено преди 2007, Говоря от личен опит, а не от положение на специалист, пробвах какво ли не, в момента в който смених стартера с нов на Хела, колата започна да пали с докосване на ключа, а преди това съм имал случай да не иска да запали и след 5-6 опита. Предполагам че има и опция за отремонтирване на стария стартер. С времето стартера става все по бавен, и няма нужните обороти за запалване, а и започва да консумира повече ток(да не кажа всичкия) а тези модели имат нужда от ток за подържащите системи - резултата труден старт, бял пушек , притрисане веднага след старт, тромав стартер. Сега всичко е ОК. Дано съм бил полезен нанякой!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)