Posts: 20
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
Здравейте, от вчера съм горд собственик на V70. Страхотен автомобил, имам чувството, че цял живот съм го карал, а съм минал 40км.
ООООбаче и проблемчета не липсват.
Дали някой има идея къде се намира говорителя на алармата, май е поизгорял.
И по-гадното. Прекъсва ми дисплея на компютъра и телефона (един е за двете) В повечето случай сработва при палене и след неопределено време изчезва...пробвах да не пускам отопление - изгасна. И от вибрациите май не е. Няма вариант да се появи обратно преди гасене на двигателя. Иии пишейки се сещам да пробвам ако намаля осветлението на таблото дали няма да има промяна...
Сигурно МотоПфое са решение, но след охарчването съвсем не ми е до тях )))
Posts: 2,357
Threads: 85
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
За сирената на алармата има хубава тема,потърси я
иначе се намира в под_калника (отпред в дясно)
Дисплея погледни осветление ли няма или свети и нищо не показва пък свети
решенията там са две ...
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
В какъв смисъл прекъсва дисплея?
Спира да работи и после тръгва?
Ако е така възможностите са две:
1. Скапани крушки на подсветката. Понякога така правят светват за малко и после ги няма...
2. Ако колата е между 2001 - 2003 е много възможно таблото да ти е проблемно. Сериен дефект им е за тези години. Грешка за бомбите(еърбеците) да записва?
Ако си от София мини утре в 12 пред НИМ на срещата ще го погледна и ще ти кажа какви са възможностите за оправяне.:-)
Posts: 20
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
Благодаря ви за вниманието.
За дисплея: подсветката си свети и работи нормално. Изчезват само символите. Когато не е работил двигателя и запаля се появява и работи известно и всеки път различно време. Ако изгася и запаля пак не тръгва. Ако обаче оставя колата за 15-тина минути изгасена и запаля пак - работи ... и пак за неопределено време... Имам подозрение, 4е когато загрее таблото се разширява някъде и губи захранване. Хич не ми се мисли за разглобяване на табло. Нова ми е колицата и не искам да си причинявам такъв демидж + да зема да счупя още нещо ))
На ербека грешки не дава.
Мерси за поканата за неделя, късно си прочетох отговорите.
Сега пък си намерих оранжево копче под бушоните в каргото и се чудя и се мая )) ще го търся по книжките....
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Освен, че изчезват показанията на дисплея, други аномалии наблюдават ли се?
Например да си сверява часовника само или да нямаш индикация за дългите?
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
efuno Wrote:Сега пък си намерих оранжево копче под бушоните в каргото и се чудя и се мая )) ще го търся по книжките.... Дай снимка и ние да се почудим, 2 глави мислят по-добре от една....
btw Честито, много безаварийни километри, само гориво и масла да й наливаш.
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Posts: 1,664
Threads: 102
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
efuno Wrote:Сега пък си намерих оранжево копче под бушоните в каргото и се чудя и се мая )) ще го търся по книжките....
Ако прилича на "не фабрично", с 2 положения е и имаш фабричен парктроник, то това копче е за изключването му. При мен на S60 е в багажника, точно на мястото под колоните.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi
ex - Volvo S60 2001 2.4
Posts: 20
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
yuckuJackD Wrote:btw Честито, много безаварийни километри, само гориво и масла да й наливаш.
Благодаря.
Има логика да е за парктроника, бях на Боровец когато го открих и не ми се експериментираше
Ако не е за него ще кача снимка.
Колкото за дисплея, само той ми прави проблем вички други индикации са си ОК. Май съм се амбицирАл да разглобявам табло, само да се постопли малко и да събера инфо как се разглобява без чупене ))
Въпреки, че вече съм убеден че от топлото прекъсва лентовия кабел, малко се сецнах днеска като видях буквите по дисплея да треперят и да си сменят позициите на пресекулки. Ще видя дали ще се повтори...
Инак отзад в дясно около бушоните намерих ръчна изработка 9pin СОМ порт, предполагам че е за GPSа на застрахователите, който така или иначе съм решил да махам, само да се намеря в свободно време. Ако не е на GPS ще стане интересно ))
Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
efuno Wrote:Колкото за дисплея, само той ми прави проблем вички други индикации са си ОК. Май съм се амбицирАл да разглобявам табло, само да се постопли малко и да събера инфо как се разглобява без чупене ))
Въпреки, че вече съм убеден че от топлото прекъсва лентовия кабел, малко се сецнах днеска като видях буквите по дисплея да треперят и да си сменят позициите на пресекулки. Ще видя дали ще се повтори...
Не се опитвай да ремотираш таблото сам, защото ново е около 2000лв... :roll:
А и проблема едва ли е в него(за момента), според мен проблема е в гривната която се върти(на лоста за мигачите) и сменяш написите на въпросния дисплей. :wink:
Ако искаш мога да помогна с оправянето на проблема?
Posts: 1,664
Threads: 102
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
efuno Wrote:Инак отзад в дясно около бушоните намерих ръчна изработка 9pin СОМ порт, предполагам че е за GPSа на застрахователите, който така или иначе съм решил да махам, само да се намеря в свободно време. Ако не е на GPS ще стане интересно ))
Това наистина е за модула на GPS за застрахователите. Колата ти най-вероятно е купувана нова от Мото-Пфое.
Съвет - ако ще се възползваш от екстрата - действай. НО! Задължително намери къде е допълнителната батерия (акумулатор) и го смени, защото в противен случай ще започне да ти изтощава акумулатора на колата. Аз вече го "ядох" този. В началото беше голяма драма, докато се стигне до извода, че е това, а не е някоя оттечка. И без премахването на проблема нямаше как да се даде гаранция за новия акумулатор.
П.П.
Послушай Тишо. Риска не си струва.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi
ex - Volvo S60 2001 2.4
|