The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
пак за оборотите на празен ход

#1
Колеги,въпросът ми е дали проблема с падането на оборотите до 800 от време на време може да се дължи на стъпковия мотор,този които взима данни от компа(ако не се лъжа) и се намира точно зад планката на която е хванато жилото за газта.Също така,дали проблема ми с много въртене преди да запали,може ли да идва от там.Не би ли трябвало като въртя да паля,това цилиндърче(стъпков мотор) да побутва леко педала за газта и да помага на колата да запали. Моля ви ако някой има идеи,или може да препоръча читав майстор да казва. Почти откакто имам Волви го има този проблем и немога да го разреша,а е доста неприятно като спреш на някой светофар да ти се тресе цялото купе от ниските обороти на вдигателя. Вече съм се усъвършенствал,като спра на кръстовише с десния крак държа и спирачката и газта и поддържам около 1000об и мотора мърка,но немога да кажа че съм много щастлив от това новопридобито умение Sad
Благодаря предварително на всички отзовали се.

П.С. Ходих на диагностика с комп,и ми казаха че колата е наред,странно как?? :?:
Reply

#2
Колеги,въпросът ми е дали проблема с падането на оборотите до 800 от време на време може да се дължи на стъпковия мотор,този които взима данни от компа(ако не се лъжа) и се намира точно зад планката на която е хванато жилото за газта.Също така,дали проблема ми с много въртене преди да запали,може ли да идва от там.Не би ли трябвало като въртя да паля,това цилиндърче(стъпков мотор) да побутва леко педала за газта и да помага на колата да запали. Моля ви ако някой има идеи,или може да препоръча читав майстор да казва. Почти откакто имам Волви го има този проблем и немога да го разреша,а е доста неприятно като спреш на някой светофар да ти се тресе цялото купе от ниските обороти на вдигателя. Вече съм се усъвършенствал,като спра на кръстовише с десния крак държа и спирачката и газта и поддържам около 1000об и мотора мърка,но немога да кажа че съм много щастлив от това новопридобито умение Sad
Благодаря предварително на всички отзовали се.

П.С. Ходих на диагностика с комп,и ми казаха че колата е наред,странно как?? :?:
Reply

#3
Формулирай изчерпателно въпроса си и може би ще получиш отговор .
Не става ясно с какъв мотор си , останалото е "познай какво съм си намислил"
Само едно нещо е ясно , на мотор с този проблем не може всичко да е ОК , с други думи не ходи повече при тези "диагностици" и сподели с останалите кои са , че да не се лъжат :wink:
Колкото повече , толкова повече
Reply

#4
Формулирай изчерпателно въпроса си и може би ще получиш отговор .
Не става ясно с какъв мотор си , останалото е "познай какво съм си намислил"
Само едно нещо е ясно , на мотор с този проблем не може всичко да е ОК , с други думи не ходи повече при тези "диагностици" и сподели с останалите кои са , че да не се лъжат :wink:
Колкото повече , толкова повече
Reply

#5
Май имам медиумни способности Big Grin , мотора трябва да ти е : B18U-103 , и ако е така не е необходим никакъв комютър за диагностика на мотора ти , просто той си е оборудван с "дейталинк конектор"(FENIX 3B) . Голям късметлия си в аутодата има всичко за твоя модел Big Grin , за подробности и помощ на лична :wink: да не разводняваме темата , после ще пишем какво е било :wink:
Колкото повече , толкова повече
Reply

#6
Май имам медиумни способности Big Grin , мотора трябва да ти е : B18U-103 , и ако е така не е необходим никакъв комютър за диагностика на мотора ти , просто той си е оборудван с "дейталинк конектор"(FENIX 3B) . Голям късметлия си в аутодата има всичко за твоя модел Big Grin , за подробности и помощ на лична :wink: да не разводняваме темата , после ще пишем какво е било :wink:
Колкото повече , толкова повече
Reply

#7
Първият път не бяхме добре подготвени и не се оправихме съвсем добре с диагностиката чрез щекера Smile Може пак да се пробваш с диагностиката, днес на мен ми даде 411 - да си проверя датчика за положението на дроселовата клапа, макар да нямам проблеми неустойчива работа на двигателя , 113, който бил същия като 343 - проблеми с инжектора, но това ще да е от спирането на инжектора заради газта и най кофтито - 212 - ламбда сонда, за което силно се съмнявах от доста време. Това от режим 1, с 2 и 3 не успях да се оправя , успех ... Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#8
Първият път не бяхме добре подготвени и не се оправихме съвсем добре с диагностиката чрез щекера Smile Може пак да се пробваш с диагностиката, днес на мен ми даде 411 - да си проверя датчика за положението на дроселовата клапа, макар да нямам проблеми неустойчива работа на двигателя , 113, който бил същия като 343 - проблеми с инжектора, но това ще да е от спирането на инжектора заради газта и най кофтито - 212 - ламбда сонда, за което силно се съмнявах от доста време. Това от режим 1, с 2 и 3 не успях да се оправя , успех ... Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#9
Когато караш на гас е нормално да ти дава 212. Ако нулираш компа и караш само на бензин не би трябвало да ти дава тази грешка. Направи си този експеримент и ще разбереш дали ламбда сондата ти е ОК.
Reply

#10
Когато караш на гас е нормално да ти дава 212. Ако нулираш компа и караш само на бензин не би трябвало да ти дава тази грешка. Направи си този експеримент и ще разбереш дали ламбда сондата ти е ОК.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)