The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
шум при потегляне

#1
Здравейте,
при потегляне на първа скорост с повечко газ се чува едно претрисане в предницата, поне аз от там го чувам.
При нормално потегляне, този шум го няма,,,,, :roll:
Съединителя ми отделя доста отгоре, днес го пробвах с тръгване на треата с ръчна - двигателя веднага си загасна...
Работата ми мирише на смяна на маховик и съединител, пък като ги гледам каква цифра са ми става лошо направо
Cry 1100 лв най евтиния вариант за комплект съединител, маховик и лагер помпа от един сайт в Англия.
Колата я взех скоро и както съм се охарчил за смяна на консумативи и разни други шитни, че ми е само до това сега,,,, :gib:
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#2
Лагер помпа е на-евтина в мото пфое - около 120 лв, маховика е най- евтин в ebay - около 700 лв. Съединителя Luk, Valeo е около 350-400. Въпреки шума и претрисането можеш още дълго да караш. Ремонта не е толкова спешен колкото ти изглежда.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Здравей, колега!
Провери дали проблема не е от тампоните на двигателя.
Поздрави.
Volvo S80, D5, 2007г.
Volvo S40, D5, 2006г.
Клубна карта № 00269
Reply

#4
Аз също залагам на първо място за заминали тампони на двигателя. При мен го имаше това ужасно притирисане при потегляне. Смених предния и задния тампон на двигателя и проблема изчезна. Това е и по- евтиният вариант за теб. При теб маховика е демферен и при проблем в него цифрата става доста солена. Дано не е това. Провери си тампоните дали не са скъсани. Тези, дето са на гредата, минаваща под двигателя. Водят се преден и заден.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#5
Моята е бензинова(ако има разлика в тампоните, а то май има), но след смяната на тампоните на двигателя изчезна това тресене на двигателя при тръгване. Цената на двата долни тампона е около 200 лева в МП. И горния е сменян по-рано,но след смяната му нямаше промяна.
Ако ще е гарга да е рошава!
Reply

#6
dvesta Wrote:Моята е бензинова(ако има разлика в тампоните, а то май има), но след смяната на тампоните на двигателя изчезна това тресене на двигателя при тръгване. Цената на двата долни тампона е около 200 лева в МП. И горния е сменян по-рано,но след смяната му нямаше промяна.
Ако става въпрос за предния и задния тампон, разлика няма за повечето модели. Има разлика при скоростна кутия М56. Там са малко по- скъпи. Аз моите тампони ги свалях три пъти за един месец. Един път купих от Скантех, но се оказаха много твърди и цялата кола се тресеше от вибрации на празен ход. После сложих старите отново, вибрациите изчезнаха, но пак се появи притрисането при потегляне. Накрая купих оригинални от МП и сега всичко си заспа. Няма притрисане при потегляне, няма и вибрациите на празен ход. Цената за двата тампона беше около 154 лева общо. Говорим за цена в МП от преди два месеца.
Проблемът е разнищван в тази тема: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=9479" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=9479</a><!-- l -->
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#7
А, как мога да проверя дали тампоните не са заминали? Или манипулацията се извършва само в сервиз?
Volvo V40 1,9 dCI 116 hp 2002
Reply

#8
Има сигурен и ориентировъчен начин.
Сигурния е да повдигнеш колата или да я закараш на канал и със една щанга да напъваш около тампона, така, че да си проличи ако е скъсан (визуално).
А ориентировъчния е: Застраваш с предните гуми перпендикулярно на бордюра, дърпаш ръчна, палиш, отваряш капака и през процепа който ти остава под капака би трябвало да виждаш двигателя. Вкарваш първа и гледаш дали двигателя ще "тръгне" прекалено много да идва при теб в купето. Това е проверка за предните тампони.
Проверката за задния е аналогична, но назад: задните гуми опрени в бордюра, ръчна, задна и гледаш.
Защо казах, че е ориенторовъчен? Еми защто те дори и здрави да са двигателя си се накланя малко, но ако никога не си го правил този тест и нямаш база за сравнение това, което виждаш малко ли е, много ли е.
УСПЕХ
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#9
Друг начин за проверка е - при потегляне, скоростния лост не трябва да мърда.
Ако ще е гарга да е рошава!
Reply

#10
Моли се да е от тампоните, че в сравнение с тях за съединител 1100лв. няма да те оправят въобще!
В БГ само маховика ти е от 1100лв. нагоре. За остналите неща Жоро е написал ориентировъчни цени, макар, че аз като купувах помпата от МП ми излезе 204лв., та едва ли е сега е 120лв. но знае ли човек...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)