The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LPG Landi Renzo проект Volvo V40 T4

#41
MaxBass Wrote:без настройки в движение няма как да стане ...

Ок. И на мен така ми се струва вече... :? Дай акъл поне в какви режими е най-добре да я движим, за да стане настройката както трябва. Да не ми хитрува трети път. Idea
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30

#42
BukToP Wrote:
MaxBass Wrote:без настройки в движение няма как да стане ...

Ок. И на мен така ми се струва вече... :? Дай акъл поне в какви режими е най-добре да я движим, за да стане настройката както трябва. Да не ми хитрува трети път. Idea
Трябва да се отработят всякакви възможности...За ускоряването доколкото си мисля е най-добре трета и газта докрай...
Докато не стане да върви до колкото оборота там се разберете ( и да върви добре) ще бутате...
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...

#43
Колега ВикТоР,

Според мен отивай при "Майстора" да си оправи настройките. Ако изобщо може де. Защото от изписаното до тук аз оставам с впечатлението, че не може.
Както ти каза МахBass това е ГИ и настройката се прави само в движение.
Настройката на място на ПХ е само началото от целия процес на настройка.
Дори и твоя майстор да имаше настройките за твоята кола пак се прави донастройка в движение.
Нали се сещаш, че готовата настройка дето уж той я нямал, няма да отговаря напълно на твоя двигател/ралична степен на износването му и т. н./
Сега с тези настройки колата ти съм почти сигурен, че е с омазана работа и на бензин.
Защото карайки с невяраната горивна карта на ГИ бензиновия комп се е опитвал да си коригира бензиновите времена/вече е направил промени по неговата си горивна карта/.
Защото посредством тях и коефициентите в таблицата на ГИ се извършва пресмятанета на газовите времена.
Според мен спри да караш на газ, и я карай само на бензин.
По този начин бензиновия комп ще си направи нужните промени по неговата си горивна карта.
След което вече може да правиш настройка на ГИ-то.
Ама според мен иди другаде явно този е "майстор" само за вземането на пари.
Извинявай ама аз така и не разбрах от къде си защото така не знаем на къде да те насочим евентуално.

#44
Да, ще направя точно така...Благодаря и на двамата за съветите. Инак съм от Разлог, но ми я слага приятел от Велинград, който си има сервиз. И преди съм работил с него и съм повече от доволен, но сега не можа да се опрви. Май се предовери на БРЦ, аз също. Спирам я на газ веднага, дано се самовъзстанови компютъра. Днес се чухме и се разбрахме, за допълнителни пари и дума не може да става. Ако трябва седмица време ще стоя, но ще я направи както трябва. Днес я карах пак и над 3000 оборота почва да е много шумна, освен, че не върви....
VOLVO Т4 - ex
VOLVO XC 70
VOLVO C 30

#45
Здравей колега Виктор,
точно на към 3000оборота почваш да влизаш в максималния въртящ момент. По спецификации е 2500, но реално е на 3500. Точно там сместа трябва да обеднее (говоря за стойностите в газовата карта). Според това, което си споделил, трябва да са ти омазали точно газовата карта. Щом не прекъсва значи имаш проблем или в настройките или в изпарителя..т.е. не може да ти захрани колата. Моят е за 240коня и горе-долу добре се справя. Влизам ти в положението, тъй като и аз имах подобен проблем и като изпреварвах беше наистина изнервящо...
Принципно по запалителната система трябва да си перфектен иначе на газ няма да се получи.. Ако имаш някаква допълнителна информация я сподели, защото може и 10пъти да идеш до майстора и нищо да не свърши.
Много газаджии се бият по гърдите, че са правили и че НАИСТИНА са си свършили работата с Т4, но такива до сега не познавам..

#46
shenti_bul Wrote:Честито колега, при тия цени на горивата скоро ще избиеш уредбата и ще почнеш да избиваш автомобила :wink: аз съм с газ на мойта s60-ка от 2 месеца и се родих, сега се возиш и не го мислиш толко, безаварйно

Колега, каква марка ти е газовата уредба?

#47
Колеги, нека заключим темата, защото започнаха много неща извън същността да се пишат.



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)