Posts: 3,046
Threads: 25
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2010
Reputation:
0
Колега, майсторите поправят всякакви коли и поставят генерални диагнози без връзка с конкретната кола. Доста често проблема е специфичен за колата и майстора просто не го знае. Ако започнеш темата със симптоми вместо диагноза хора, който са имали този проблем могат да ти спестят много главоболия.
По въпроса ти за лагерите - правил съм го с Голф 2 защото намерих статия как се прави, за М56 няма никакво описание как се прави и никой не признава да го е правил.
Виенето което описваш може да е лагер на главина отпред, лагер на съединител, липса на масло в скоростната кутия.
Ако е липса на масло значи семеринга тече - би трябвало да се види. Ако не са проверявали нивото на маслото прилагам ти описание как се прави и как се сменя - обикновено от това се почва когато има съмнения за скоростната кутия.
Единствения възможен ремонт за тази кутия според Волво е смяна на челен семеринг. Прилагам ти описание как се прави.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0