The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

#1
Big Grin :lol: :wink:
Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя да участвате в състезание за издържливост на ретро и класически автомобили,което ще се проведе на писта ДРАКОН ,край село Калояново,обл.Пловдив на 17.04.2011 г. Ако имате въпроси , не се притеснявайте,питайте.Надявам се да се видим на пистата.Поздрави и успех !

Уважаеми колеги,
Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме
1.Обща организация
Състезанието се организира от Старозагорски Автомобилен клуб Ретро
2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.
Дата 17 Април 2011г.
3.Програма на състезанието:
-Дата на откриване на записванията 14 Февруари 2011,дата на закриване на записванията: 17 Април 2011 г. Непосредствено преди старта.
-Дата и място на Административния и Технически преглед:17 Април 2011 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите ,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.
Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г. до 1600 к.с
2 Производство до 1980 г. над 1600 к.с
3. Производство до 1985 г. до 1600 к.с
4. Производство до 1985 г. над 1600 к.с
Автомобилите с турбо Комнпресор или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 .
Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/ каски за състезанието.
4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6.Протичане на състезанието
Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата.

Такса за участие
до 1-ви Април 50 лв. на екипаж
от 1-ви Април да 16 Април -70 лв. на екипаж
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47
0882 40 62 92

за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието :
0888 80 86 98 Иван Славов
0887 24 37 47 Гео Славов
0882 40 62 92 Влади Димитров
Reply

#2
Big Grin Ще се видим Влади :wink:
От името на Волво Клуб България ще участваме поне с един отбор -
"Черния облак" :rr: :cheers: ,а за всички останали които желаят участие...,ще проведем бързи консултации #-o Confusedcratch: Big Grin
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#3
А ще има ли възможност,за по нови автомобили и срещу предварително записване и цена да покараме малко на пистата,като замерим контролни времена.Или поне като Сейфти кар,да направим една обиколка.
Благодаря предварително за отговора.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#4
Там сме . :ctf: :ctf2:
Дано да успеем да подготвим и врория автомобил до тогава,
за да можем да се борим за за две победи в два класа.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#5
Там сме . :ctf: :ctf2:
Дано да успеем да подготвим и врория автомобил до тогава,
за да можем да се борим за за две победи в два класа.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#6
Значи може да направим така - аз ще платя две участия :wink: ,ако втората кола на Станислав не стане готова за състезанието...,то Кангалича може да "врътне" обиколките за квалификация... Big Grin ,да си "начеша крастата" де :lol:
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply

#7
Kangalov Wrote:А ще има ли възможност,за по нови автомобили и срещу предварително записване и цена да покараме малко на пистата,като замерим контролни времена.Или поне като Сейфти кар,да направим една обиколка.
Благодаря предварително за отговора.
За момента няма възможност да карат по нови автомобили, но ако дойдеш , след края на състезанието , ще се опитам да ти издействам няколко обиколки.Сейфти кара ще го кара Христо Стоилов. :wink:
Reply

#8
Програмата.... Smile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=81494&pid=929707&st=20&#entry929707" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.opelclub.bg/index.php?showto ... ntry929707</a><!-- m -->
Reply

#9
Я вземи и даи малко повече информация за какви групи става въпрос и какви промени има в регламенра че не ми става много ясно как има четери каса и две групи по регламент ,а накрая излиза че има три групи + модифицирани и спиртни автомобили.    
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#10
Стани, ще си има четири групи и още една МОДИФИЦИРАНИ, просто всеки ден подават заявки , а плаката е правен малко по рано.Ще има и още колеги, които ще дойдат направо на пистата...така , че това не е окончателният списък... Smile
Колеги, това са подадените заявки до момента !

1.Радослав Иванов - Лада 1500 - 79г. - 1,500 куб.см.
2.Ивелин Йотков - Мини Купър - 85г.- 1,300 куб.см.
3.Иван Петков - Лада 2107 - 88г. - 1,700 куб.см.
4.Мартин Колев - Опел Манта Б - 82г. - 2,000 куб.см.
5.Марио Ганчев - Лада 1500 - 80г. - 1,500 куб.см.
6.Владимир Димитров - Опел Аскона А - 70г. - 2,000 куб.см
7.Александър Шахов - Лада 1200 - 70г. - 2,000 куб.см.
8.Ивайло Кръстев - Опел Кадет - 84г. - 2,000 куб.см
9.Владимир Николов - Опел Аскона Б - 88г. - 2,000 куб.см.
10.Станислав Стоев - Волво 244 ТДС - 82г. - 2,400 куб.см.
11.Дани Пенчев - Опел Манта Б - 84г. - 2,000 куб.см.
12.Иван Петров - Лада 1200 - 84г. 1,600 куб.см.
13.Димитър Ненов - Пежо 205 - 90г. - 1,600 куб.см.
14.Тодор Калоферов - Тойота Корола - 84г. - 2,000 куб.см.
15.Ивайло Димитров - Опел Кадет Ц - 76г. - 2,000 куб.см.
16.Костадин Господинов - Лада 2107 - 82г. - 1,600 куб.см.
17.Димитър Георгиев - Голф 2 ГТИ - 84г. - 2,000 куб.см.
18.Мартин Григоров - Лада 2101 - 74г. - 1,600 куб.см.
19.Боян Божилов - Форд Капри - 78г. - 2,800 куб.см.
20.Явор Николов - Форд Ескорт - 86г. - 1,600 куб.см.
21.Красимир Анчев - Голф 2 ГТИ - 91г. - 1,800 куб.см.
22.Димитър Казаков - Шкода Гарде - 83г. - 1,600 куб.см.
23.Иво Пенев - Фиат 1300 - 65г. - 1,300 куб.см.
24.Тихомир Коларов - Форд Капри - 71г. - 2,600 куб.см.
25.Никола Николаев - Булгар Рено 8 - 68г. - 2,000 куб.см.
26.Пламен Митев - Форд Капри - 82г. - 1,600 куб.см.
27.Стефан Георгиев - Форд Косуърт - 84г. - 2,000 куб.см.
28.Симеон Монев - Голф 3 ГТИ - 93г. - 2,000 куб.см.
29.Георги Георгиев - Вартбург 353 - 85г. - 1,300 куб.см.
30.Драгомир Желязков - БМВ Е21 - 81г. - 1,800 куб.см.
31.Гено Иванов - БМВ Е30 - 84г. - 4.400 куб.см.
32.Стефан Панчугов - Лада 2105 - 89г.
33.Илия Бояджиев - Лада 2105 - 89г.
34.Деян Куманов - Ситроен ВТС - 95г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)