The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V70 MAF ли е проблема

#1
Здравейте , според вас колко трябва да е MAF г/с на V70 2.4 бензин 140кс. на празен ход .
На мен ми дава 2.6 - 2.7 на загрят двигател. Оборотите пропадат до към 700 когато колата се движи и се натисне съединителя и след това връща грешката която съм прикачил.
Проблема го дава с нов дебитомер DENSO , купил съм и един (volvo/denso) на старо, и този с който купих колата всички дават едни и същи стойности -> 2.7 долу горе.
   


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
Не, не е в дебитомера проблема.

Грешка Р0171 освен за дебитомер "пищи" и за пробив във всмукателната или изпускателната система, смуче или дърпа (нерегламентирано) въздух след MAF-a, налягане на горивото, респективно горивна помпа, инжектор/и, ламбда сонда.
Ако имаш лошо смесообразуване поради гореизброените причини и менене на обороти, е нормално и ламбда сондата да се обади.
Тук отношение имат и свещи и кабели, и бобина, и компресия на цилиндри, и центровка, и ангренаж, и ванос, и .., и ...

Иначе показанията на дебитомерът са си в норма.
Толкоз трябва да бъдат за този мотор (В5244S2) -> 2,5 -3 г/сек. въздух на загряла кола.
Което си е 9-11 кг/ч. на празен ход.
Повече от добре е!

Извод: МАF сензор (дебитомер) си е ОК!

За по-ясна картина, шерни тук същите показания, но на празен ход и на спряла кола.
Учредител на Волво клуб България.
Притежател на  клубна карта № 0014.

VOLVO 460  1.7  '91
За помощ: 089 66 42 887
[Image: 362784.gif]

Няма по-голяма сила от усмивката и добрата дума!
Reply

#3
Здравей,
На първо време ако може да дръпнеш още малко живи данни ще е добре.
Ето какво ти предлагам подгряваш добре диВгателя Big Grin , и после записваш същите данни,както тези от първата ти снимка, при WOT/wide open trottle/. Или просто казано смачкваш на педала на газта. Целта е дрос. клапа да е отворена на 100%.
Така като гледам дългосрочната ти горивна корекция е много в плюс- гони 50те %.
Абе така и така ще си правиш опити може ли след този горния опит. Да запишеш същите живи данни но примерно при постоянни/без да мърдаш педала на газта и на равен път/ 4000-5000об/мин. за около 5-10сек поне?
Не пропускай и данните, за които Емето1 те помоли.
Reply

#4
Май няма да се занимавам и ще я закарам на Георги (GT1), благодаря за отговорите.
Reply

#5
А защо не изчистите дроселовата клапа, преди да давате пари по сервизи?
Поне на този мотор е на удобно място за сваляне и качване.

При мен този номер ми го правеше преди време. Като проблема се задълбочаваше при включен климатик. Понякога даже гаснеше при изключване от скорост.
Проблема се реши с почистване на дросел клапата и прилежащите и маркучи. Wink
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)