The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Някакви свободни (незакачени) букси

#1
Вдигнах днес капака да поогледам какво има отдолу и хоп..две букси незакачени под акумулатора. Отиват в един сноп, откойто излизат също две такива, но закачени - едната под термостата- явно на термодатчик, а другата към тръбите за въздуха- явно пак такъв но за въздуха. Дали тия свободните са за диагностика нещо? Освен това намерих паднала една пластмасова кутийка, за която открих тук тема- от отдушника на скоростната кутия е. И последно- има явно втори термодатчик на задната страна на тялото на термостата.Буксата му гледа към купето, но не е закачено нищо на нея. Така ли трябва да е?
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#2
И за каква кола това?!
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
V40 1,9tdi 90к.с., 97г. - не знам защо, не мога да го вкарам това като подпис.
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply

#4
Специално за термостата. Единия датчик е за стрелката на таблото. 2рия е за компютъра.

Много популярен "чип тунинг" за дизел е да се закачи резистор на мястото на сензора със съпротивление като за 20 градуса. 20 градуса е и стойността, която компютъра подразбира така, че при теб просто са го откачили и сега колата тунингована.

There are two temperature sensors in the thermostat casing:
-The instrument sensor is inside the bottom of the casing. This sensor consists of an NTC resistor whose resistance varies with coolant temperature. This sends a signal to the temperature gauge on the dashboard. This sensor also includes a temperature controlled switch. This controls the temperature warning lamp on the instrument in diesel models.
The lamp comes on at 119°C ± 3°C.
-The diesel control module sensor is on top of the thermostat housing. This is also an NTC resistor.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#5
Няма нищо закачено- да кажем едната букса е от там. Откъде е другата свободна букса?
VOLVO V40,1.9TDI 97г.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)