The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Бензин в......маслото

#1
Здравейте,помагайте моля,ако можете.Колата е 850,бензинова,2.0,20v,95г.Тази сутрин установих повишено ниво и миризма на бензин на маслото,сменено преди няколко седмици и пробег около 500 км.Нивото беше около 3-4мм над MAX.Колата се пали на бензин и се кара на газ на къси дистанций предимно градско.Не знам какво друго е важно като предварителна информация.Какво може да е причината,и какво следва да направя оттук нататък?
Reply

#2
А случайно да има пяна тип "майонеза"?
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#3
Да,има такава пяна по щеката за маслото и по капачката ,но предположих,че това е нееизпарил се конденз заради това,че колата се кара предимно на разстояние от 5-10 км градско.
Reply

#4
Ако беше Лада или Москвич е ясно - заскъсано платно на бензинова помпа в комбинация със запушени отори за отичане.При инжекшън няма абсолютно никакъв друг начин за навлизане на бензин в картера и смесването му с маслото като повишава нивото му освен през бутало-цилиндровата група.Това говори за две причини-или износени и запекли сегменти или по-често срещания вариант който е неизправен (неизправни) инжектори още повече както е при теб в комбинация с газова.
В повечето случаи инжекторите не разръскват коректно бензина и от там при студен мотор директно се се стича в колекторите и от там в цилиндрите се образува доста едра мъгла а не добре размесена гориво-въздушна смес.В такт сгъстяване при студени цилиндри и големи хлабини, тази изключително нееднородна смес която е доста едра като структура на капките успява да премине през сегментите и отмивайки маслото се стича в картера и от там се повишава нивото.Сега някой ще каже "Е то колко ли впръсква че чак пък да се стече?" . Впръсква се толкова колкото преценява компютъра но тук вече се намесват факторите неизправни инжектори, газова, ниски околни температури, това че колегата пали за две минути на бензин и бръм-бръм и обръща на газ и не на последно място че е само на къси разтояния.
при един дълъг пробег бензина който е в маслото ще се изпари когато мотора влезе в работен режим и подържа висока температура на маслото.
Така че колега @route_66, изчакай и други мнения но за мен работата отива на диагностика и разчитане на грешките които евентуално са натрупани а не просто да се изтрият, сваляне и почистване и обслужване на инжекторите, монтаж и пак диагностика дали ще се регистрира промяна в някои режими на работа и дали няма да се извика нова грешка.
С това безбожно наливане на бензин в мотора би трябвало този който ти направи диагностика да каже че е невъзможно да работи тоя мотор.Колата трябва да се остави на двора пред сервиза вечерта и на сутринта с бутане да се вкара вътре и тогава се пали и се следи какво ще каже мотора докато е студен и то на бензин а не на газ.

Това е много грубо обяснено с по-простички думи за да бъде по-лесно за асимилиране.Не го приемай като 100% диагностика а просто насока да се ориентираш от къде ти е проблема.
V40 B4204S '97
Reply

#5
По принцип ,по Volvo спецификация ,нивото на маслото се мери шест часа след като двигателят е бил загасен ,на равно място.Освен това ,вероятно е човекът сменял маслото да не е изчакал да се напълни масления филтър преди да долее до необходимото ниво."Майонезата" по пръчката и капачката ,ако е в малки количества ,може да се получи при каране на къси разстояния и неособенно качествено масло,неспособно да абсорбира влагата.И миризмата на безин в маслото е нормална-все пак там навлизат изгорели газове през цилиндрово-буталната група.Не е лошо да се провери системата за вентилация на картерните газове.Ако пък имаш капчици вода по пръчката за проверка на маслото-това си е характерно за тези двигатели .Просто тръбата на пръчката се намира пред двигателя и се обдухва от насрещния въздух.При студено време и загрял двигател се получава конденз.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)