Posts: 147
Threads: 13
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2009
Reputation:
0
По принцип ,по Volvo спецификация ,нивото на маслото се мери шест часа след като двигателят е бил загасен ,на равно място.Освен това ,вероятно е човекът сменял маслото да не е изчакал да се напълни масления филтър преди да долее до необходимото ниво."Майонезата" по пръчката и капачката ,ако е в малки количества ,може да се получи при каране на къси разстояния и неособенно качествено масло,неспособно да абсорбира влагата.И миризмата на безин в маслото е нормална-все пак там навлизат изгорели газове през цилиндрово-буталната група.Не е лошо да се провери системата за вентилация на картерните газове.Ако пък имаш капчици вода по пръчката за проверка на маслото-това си е характерно за тези двигатели .Просто тръбата на пръчката се намира пред двигателя и се обдухва от насрещния въздух.При студено време и загрял двигател се получава конденз.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forums.turbobricks.com">http://forums.turbobricks.com</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.k-jet.org">http://www.k-jet.org</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.svenska200klubben.se">http://forum.svenska200klubben.se</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.svenska85x70klubben.se/forum/">http://www.svenska85x70klubben.se/forum/</a><!-- m -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.matthewsvolvosite.com">www.matthewsvolvosite.com</a><!-- w -->