The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Водородна система на S 60 ?

#1
Някой знае ли, какъв е ефекта от подобна инвестиция и има ли ги вече на пазара ?
Тези дни ще пробвам BMW с такава система и ще пиша.
S60 2001г. РВ 2360 МА 2.4 i 140 hp автоматик, на газ.
Reply

#2
Ако говориш за това <!-- m --><a class="postlink" href="http://landaenergy.com/category.php?id_category=6" onclick="window.open(this.href);return false;">http://landaenergy.com/category.php?id_category=6</a><!-- m --> . Ефектът от подобна инвестиция е че се явяваш спонсор на фирмата. Ако пък си завършил висше техническо образование и се надяваш на икономия от гориво, си късаш дипломата.
Лично мнение. :!:
Reply

#3
Има и по евтин начин да се самоубиеш. От всички газове с който можеш да се заиграеш водорода е най-смъртоносния.

Водородния двигател е разработен още 70те години. Японците имат няколко прототипа с горивни клетки, но клетките идват малко скъпи - комбинация от най-редките благородни метали в големи количества. Ако можеха да произведат горивна клетка за 250 евро до 5 години в света щеше да има само един производител на МПС.

Съединението HHO е от вселената на Хари Потър. В нашата вселена имаме H2O или Н2 и О2.

Н2 О2 е една от най-взривопасните смеси.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#4
така са новостите винаги са посрещани скептично и винаги са оплювани, що не земете да си фърлите и шлазмите и телефоните и да спрете да ползвате ток а?
пак старите истории за бомби и прочие ...
Reply

#5
Жоро С 4 Wrote:Някой знае ли, какъв е ефекта от подобна инвестиция и има ли ги вече на пазара ?
Тези дни ще пробвам BMW с такава система и ще пиша.

Ще чакаме Жоро С 4 да пише впечатленията си от първа ръка и темата да не стане ЕЖК :wink: Big Grin .
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#6
traffic Wrote:така са новостите винаги са посрещани скептично и винаги са оплювани, що не земете да си фърлите и шлазмите и телефоните и да спрете да ползвате ток а?
пак старите истории за бомби и прочие ...

Не позна на кого да го кажеш.

Новости е едно, пластмасов бидон за водород е друго. С огромно нетърпение чакам водородните двигатели и хич не ми се вярва милионите на Toyota и Mitsubishi да се окажат патент на газаджия от БГ.

И като си говорим за новости:

Електромобили:
Сериозни разработки:
1890-1905 - изоставени заради по добрите характеристики на бензиновият двигател и развиването на мрежа от бензиностанции с много евтин бензин.
1970 - 1985 - изоставени заради липса на пазарен интерес.
2005 - ... - с нетърпение очаквам разработката на института Фрайнхофер - акумулатори с течен електролит и верига от станции за подмяна на изтощен електролит с нов. В момента работят за подобряване на съотношението маса/мощност на съществуващите оловно/цинкови акумулатори(този дето си го имаш в колата).

Водороден двигател:
Откакто има двигатели с вътрешно горене разработката не е спирала. За съжаление съществуващите прототипи с горивни клетки са много скъпи заради редките метали в клетките. Ако NASA приземи няколко астероида с повечко иридий ще стане.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#7
е как пък ще позная , къф па съм аз Wink
Reply

#8
Здравейте колеги,карам VOLVO s60 с бензинов двигател 2400 куб.см. 5 цилиндъра.От два месеца съм си монтирал ННО генератор и ефекта
пеи моята кола е видим.Чувства се по-добро набиране при потегляне,разхода ми намаля с около 1,5л на 100км.Ако някой сериозно се интересува може да види колата ми и да разкажа за опита който трупам.За мене най-голямия проблем беше закрепването на генератора (който е фабричен) под предния капак на колата, останалото е като "лего".
<!-- e --><a href="mailto:m_gradinarov@mail.bg">m_gradinarov@mail.bg</a><!-- e -->
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)