The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с грешка в борд компютъра на С 60

#1
Здравейте, колеги!Имам странен проблем, на който се надявам да намерим решение с общи усилия.Имам Волво С 60 Д5 2002 година, 2.4 комън реал, 163 - те коня.Откакто съм го купил на борд компютъра при шофиране ми изписва "ANOMALIA FARO LUCE ANABAGLIANTE " (проблем с дългите светлини на фаровете) и ми мига и загасва сервизната лампичка в средата на таблото (слава богу в жълт цвят), а съобщенията на борда като моментен разход и т.н също се крият и появяват заради тази грешка, което много дразни :x .Ходих на един майстор, който ми направи диагностика и каза, че не се наема да пипа, защото по всяка вероятност е проблем в таблото и трябва да се оправи именно то, а самото табло иначе струвало 3000 лева в Мото Пфое.Каза ми, че като са връщали километража най - вероятно са прецакали нещо.Спомена, че таблото било като отделен комютър, и ако се слага ново трябва да се адаптира по борд компютъра.
Същевременно не ми работи и индикацията за дългите светлини, или ако работи е когато тя си реши. Та мисълта ми е някой от вас сблъсквал ли се е с този така дразнещ проблем, и ако е от къде би могъл да произлиза?
Благодаря предварително!
Поздрави!
volvo s 60
Reply

#2
Във Вадис са описани 2 грешки за дълги светлини. Една за релето и една за ключа за фаровете. Волво използват линия от релето към компютъра за да проверят дали релето е включило. Предполагам и диагностиката на ключа е подобна. Можеш да смениш релето и ако не се оправи значи проблема е в ключа, който е скъп.

Теорията на майстора е смешна.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#3
Благодаря за своевременния отговор, колега! Ще пробвам да намеря реле втора употреба с уговорка ако не стане да го върна. Само за да видя дали ще е от релето.Ще пробвам и ключа за всеки случай.
След тези движения ще пиша какво е станало.
Поздрави!
volvo s 60
Reply

#4
Възможно е и наистина проблема да е в таблото.
Като се скапват така се започва, първо се губи индикацията за дълги светлини, след което се омотва часовника (започва да се сверява сам) и накрая таблото започва да мига да спира тръгва и т.н... А на едно S60 толкова се беше омотало таблото, че при паркирана кола, загасен мотор и изваден ключ, то твърдеше, че автомобила се движи с около 200км/ч. Big Grin
Колата е 2002 година - 100% е с проблемните табла.

Според ел схемата на колата за изгоряла крушка се следят само късите светлини, тоест съобщение за което може да има само оттам. Монтирани ли са допълнителни ксенони към колата?

   

Както и да е, добрата новина в случая е - таблото подлежи на ремонт. В 99% от случайте успвявам да го ремонтирам.
Reply

#5
Здравейте! Значи има монтиран ксенон на късите светлини, но проблема го даваше още преди това.Ако ома опция за поправка на таблото ми пишете на лични, или на пощата!
Поздрави!
volvo s 60
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)