07-13-2011, 08:30 AM
joro74 Wrote:Трябва да е веднага, биха останали само сажди от ауспуха. Компютъра адаптира корекциите за около 50 км, но те са твърде малки за да доведат до черен дим.а къде се намира компютъра точно?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Търся схема за компютъра на С40 96-98 г.
|
07-13-2011, 08:30 AM
joro74 Wrote:Трябва да е веднага, биха останали само сажди от ауспуха. Компютъра адаптира корекциите за около 50 км, но те са твърде малки за да доведат до черен дим.а къде се намира компютъра точно?
07-13-2011, 11:43 AM
Зад пепелника. Хванат е с нитове с печат, за сваляне се разпробиват нитовете.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
07-17-2011, 08:36 PM
привет
последни новини по моят проблем с богатата смес... замерих налягането в дюзите с манометър, оказа се: на празен ход е 2,8 Бара а при подаване на гориво стига до 3,5 бара, след което се нормализира при спиране подаването на гориво след огасяне на двигателя си държи 2,4-2,5 бара предполагам тези данни са ок? в петък почистих дюзите на газовият инжекцион и карах 2 дни на газ - горенето е нормално, настройките са оптимизирани за съотношение разход/ускорение като разхода е 10 извън градско и 12 л. градско каране, ускорението е равномерно без придърпвания - шофира се приятно. ПРОБЛЕМ: за 400 км пробег извън градско каране на газ нивото на маслото падна под минимума и започна да се чува характерното потракване, както и лампата започна да премигва. Нивото когато тръгвах бе точно в средата на щеката м/у Min и Max тъй като цялото к-во е 1,9 л. м/у мин и мах това означава че имам загуба на масло над 1 л.! колата припушва черно при повишаване на оборотите над 3500 оборота почти не съм натискал газта над 3500 оборота, въпреки това маслото го няма.забелязвам и спадане на нивото на антифриза под минимума за същия период. от всичко казано до тук разбрах, че регулатора на налягане е ок, освен това бензиновата помпа също би трябвало да е в норма; както при бензин, така и на газ колата гори страшно много масло. пак ще припомня, че двигателя бе сглобен преди около 2 седмици след подмяна на маслообирачи, 2 бр изпускателни клапани, сегменти, биелни лагери, както и всички семеринги и гарнитури. майсторите уж гарантират за работата която са свършили. мисля си за подмяна на компютъра вече... момчета в безизходица съм , моля помагайте. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
2 Guest(s) |