The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Търся схема за компютъра на С40 96-98 г.

#21
joro74 Wrote:Трябва да е веднага, биха останали само сажди от ауспуха. Компютъра адаптира корекциите за около 50 км, но те са твърде малки за да доведат до черен дим.
а къде се намира компютъра точно?
Reply

#22
Зад пепелника. Хванат е с нитове с печат, за сваляне се разпробиват нитовете.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#23
привет
последни новини по моят проблем с богатата смес...
замерих налягането в дюзите с манометър, оказа се: на празен ход е 2,8 Бара а при подаване на гориво стига до 3,5 бара, след което се нормализира при спиране подаването на гориво
след огасяне на двигателя си държи 2,4-2,5 бара
предполагам тези данни са ок?

в петък почистих дюзите на газовият инжекцион и карах 2 дни на газ - горенето е нормално, настройките са оптимизирани за съотношение разход/ускорение като разхода е 10 извън градско и 12 л. градско каране, ускорението е равномерно без придърпвания - шофира се приятно.

ПРОБЛЕМ:
за 400 км пробег извън градско каране на газ нивото на маслото падна под минимума и започна да се чува характерното потракване, както и лампата започна да премигва.
Нивото когато тръгвах бе точно в средата на щеката м/у Min и Max
тъй като цялото к-во е 1,9 л. м/у мин и мах това означава че имам загуба на масло над 1 л.! колата припушва черно при повишаване на оборотите над 3500 оборота
почти не съм натискал газта над 3500 оборота, въпреки това маслото го няма.забелязвам и спадане на нивото на антифриза под минимума за същия период.

от всичко казано до тук разбрах, че регулатора на налягане е ок, освен това бензиновата помпа също би трябвало да е в норма;

както при бензин, така и на газ колата гори страшно много масло.

пак ще припомня, че двигателя бе сглобен преди около 2 седмици след подмяна на маслообирачи, 2 бр изпускателни клапани, сегменти, биелни лагери, както и всички семеринги и гарнитури. майсторите уж гарантират за работата която са свършили.
мисля си за подмяна на компютъра вече...

момчета в безизходица съм , моля помагайте.
Reply

#24
joro74 Wrote:Зад пепелника. Хванат е с нитове с печат, за сваляне се разпробиват нитовете.
благодаря утре ще огледам как се смъква
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)