The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
B4204S на V40 си похапва масълце?!?!

#11
traffic Wrote:...п.п. колега дано нямаш нищо против че ти ползвам темата, но понеже се заговори по въпроса.. Smile
Moля ти се, естествено че нямам.Покрай едното ще разнищим другото и така до края на света :lol: В един момент може да се окаже че някакъв сложен проблем да има елементарно решение.
Сега ако не ме домързи и ако се прежаля да излезна от под климатика ще отида до колата и ще разчекна "огнегасителя" да го почистя и ще последвам съвета от Вадис да надуя маркучите на обратно.Хубаво е да го направя при смяна на маслото ама ме човърка от вътре да видя какво ще стане, не вярвам от маслоуловителя да върне някакви утайки пък и да стане филтъра ще ги хване.Сега си мисля че ако леко го надуя и започне да бълбука което неминуемо ще се усети, това означава че маслоуловителя ще е пълен с масло и малко му трябва да го качи при дросела.
V40 B4204S '97
Reply

#12
Този "филтър" дето се води flame guard, ако го махна има някаква опастност да започне да ми гърми филтърната кутия , тъй като съм с обикновена газова?
Reply

#13
Не, flame guard - някой е сънувал Формула 1 докато го е проектирал.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#14
Утре ако е хубаво времето ще се опитам да изчистя тръбите на картерната вентилация. Има ли нещо по специфично или да " надувам" само , докато излезат тия майонези и бъркочи?
Reply

#15
Изчистваш това за пламъците и караш, колата е като кучетата - сама си духа, няма нужда и ти да й духаш.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#16
Ми то май проблема със спускането по наклон и като цяло използването на моторната спирачка е най-масовият с харчене на масло. И при мен е същото, като разхода зависи от марката на маслото. Това ме навежда на мисълта, че не е изцяло дело на кртерната вентилация ами и на други фактори, като гумички/водачи на клапани. А този съд за картерната вентилация, не се ли сменяше....принципно?
[Image: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=27919]
Volvo V40 2.0 1998
Reply

#17
Принципно го сменя, но не мога да разбера защо, ако вентилацията работи той си е чист. За смяната се свалят инжекторите - нови уплътнения за инжектори, а никой не ги продава. Сваля се смукателният колектор - нови гарнитури за смукатели - 40-50 лв.

Много труд за нищо.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)