The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсва над 2000 оборота

#11
Проблема се оказа в боклуци в резервоара. Понеже 20 дни не я карах колата ,а седя в гаража - (липса на внимание и време от моя страна), тия дни реших да продължа с борбата. Като отворих пак цедката на резервоара - пак имаше сополи и боклуци. Изчистих я пак, филтъра смених. карах 2 дни и пак същото , отварям пак цедката и пак мръсна. Имам още към 20Л нафта. Явно няма да мога да ги изгоря лесно. Като махна цедката отзад ,колата пали и карах 10 км без цедка - никакви проблеми. Ясно е че пак ще сменя горивния филтър,но 1-во трябва да почистя резервоара някак си .Идеята ми е как да източа резервора ,за да го изчистя през отвора под задната седалка. Другия вариант е да го сваля резервоара,но предполагам ще е по-сложно , а и може да има клеясали болтове.
Reply

#12
Аз го точа от поткачващата помпа,вадя маркуча от ГНПто пъхам една туба м/у радятора и мотора,махам панела с бушони и почвам с големото помпене.През отвора на резервара ше стане по трудно май,но пък с сваляне на самия резервар е най-доброто решение и кат го минеш с пароструйка или водоструйка.Тоз каде ми каза за тоз сериен дефект с затлачването на цедката го оправял проблема със струя вода м/е би и за повече пари да земе от човека.И аз мисля да чистя резервара,но ми даде идея да карам за проба без цедка.
Искам да кандидадствам за стария ти горивен филтар,ако го сменяш.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#13
Както и да бъркаш и да точиш и какво ли е няма да го изчистиш идеално.Аз поне до сега не успях да намеря по мойта кола клеясали или ръждясали болтове и гайки.
Направо го сваляй и е хубаво покрай теб да има автомивка да го занесеш там или го закарай с някой познат с неговата кола.Духват го с пароструйката, после запушваш дупките с парцал и с пяна колкото може го наблъскват и го превърташ няколко пъти, пак с пароструйката след десет минути и си готов.Ако живееш в къща пак става, пълниш с топла вода и Тест за чинии от онова зеленото и започващ да го клатиш :mrgreen: резервоара.Няколко пъти като го направиш и си готов, само внимавай къде изливаш после че да не ти мирише двора два месеца на нафта, но пък можеш да казваш на комшиите че докато жена ти е копала дупка за някакви китки е намерила петрол :lol:
V40 B4204S '97
Reply

#14
Явно ще трябва да инсталирам пак Вадис-а(нещо не тръгва) да видя как се сваля резервоара. Ако не е много сложно - ще го сваля. Ще всема от жената (без да ме види) стиим моб ли беше,нещо си X5- пароструйка демек Smile и на двора на дядото - живее на 3 мин. от нас ще го накисна и почистя хубаво . Като идеята на колегата vin_d да източа нафтата през копчето над филтъра не е лоша. 20Л за 15-20 мин може и да ги прекарам Smile Колега vin_d - не знам защо ти е филтъра ми ,но бих ти го подарил с удоволствие, но транспорта до Търговище може да излезне повече от цената на филтъра Smile Колега Karlsson мерси за съветите , ще си го почистя и накисна аз резервоара. Пък жената ако намери петрол , въобще няма да ви занимавам с такива проблеми по колата ми Smile
Reply

#15
Ами транспорта ше ми излезе 5.30,но ако ше го сменяш тогаз,се пак драсни цена на колко го купуваш.Нз.за ко по-принцип ше го сменяш,като е нов.
Малко си го изпросих.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и ти обясняват колко си тъп.
Reply

#16
... само да допълня, че по-голямата част от нафтата можеш да я дръпнеш и с маркуч пъхнат на мястото на подкачащата помпа. Слагаш една туба (но трябва да е на по ниско..) и засмукваш нафтата от резервоара. След това си отваряш една бира и чакаш да се източи. Като ръчната подкачаща помпа можеш да я ползваш за последните литри. Успех ..
Reply

#17
vin_d Wrote:Ами транспорта ше ми излезе 5.30,но ако ше го сменяш тогаз,се пак драсни цена на колко го купуваш.Нз.за ко по-принцип ше го сменяш,като е нов.
Малко си го изпросих.

Понеже предполагам знаеш : има метален кожух около горивния филтър в който ти влиза филтъра. Поне при мен е така. Като отида в магазина при познати за филтри - те ми казват има 2 вида, от 10лв и от 20лв, като този от 10лв е по-голям и не влиза в металния кожух,но като махна металния кожух си пасва идеално и така съм карал 3г с такива филтри. А другия от 20лв просто е по тесен . Идеята ми е да го сменя, защото като съм карал без цедка, логично е да запрати повече боклуци към филтъра и за това като изчистя резервоара, по-добре да го сменя и него. Просто в магазина ме базикат ,как за 2 мес. -това ще ми е 3-ти филтър Smile Иначе ще ти го пратя, няма проблем, само да остане време за операцията по резервоара, че на 10.02.2012 - за втори път ми се роди син Smile и времето е много дефицит сега Smile Добре че жената има кола ,та се оправяме Smile
Reply

#18
Източих нафтата през копчето за подкачване. След това като отворих резервоара,махнах цедката и имаше още около литър, който източих със спринцовка. Този литър беше нещо между желе и нафта. След това подсуших колкото мога резервоара с парцали и направо лъсна отвътре. Почистих цедката основно пак. Смених горивния филтър. Налях друга нафта от бензиностанцията .Обезвъздуших и запалих. Засега два дни карам ,всичко изглежа да е наред Smile
Reply

#19
Честито синче живо и здраво да ти е Smile и да му купиш едно Волво да си бръмчи из двора след 1-2 години Big Grin Та сега по темата с прекъсването на двигателя аз имах същия проблем моята също прекъсваше зимата и гаснеше и аз си мислех че ми е замръзнала нафтата обаче се оказа че ми се е запушил отдушника на резервоара и като отвъртя капачката на резервоара и изкарваше въздух и започнах да я карам с не затегната капачка и колата се оправи дори и сега си я карам така защото като я затегна започва да прекъсва и няма мощност има недостиг на гориво.
1994 Volvo 460 1.9TD 90hp
1997 Volvo S40 1.9TD 90hp
1998 Volvo S40 1.9TD 90hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)