Posts: 18
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
BMW fen Wrote:Ето ги и моторите. Благодарение на ефективно разгръщане на силата, разполагащото с 258 к.с. BMW 330i ускорява безпроблемно само за 6,4 секунди от 0 до 100 км/ч. 2,5-литровият вариант с 218 к.с. достига тази скорост едва 0,8 секунди по-късно. Благодарение на недостижимо спокойния ход на двигателя обаче, не усещате това движение. Този дискретен темперамент издава спортния характер на този изключителен алуминиево-магнезиев агрегат.
Ако имаш нещо против двигателите на Волво ето ти един факт от списание "Аuto Motor und Sport" бр.1 2006г.(съжалявам че не мога да сканирам страницата):
"...идеята обаче не умира,защото десет години по-късно (1996) изниква отново при шведите от Волво.Максималната мощност на 5,5 литровия скандинавски шестцилиндров турбодизел с названието Supercharger възлиза на скромните 250 к.с.,но благодарение на роторно-буталния механичен компресор Ogura(следващ конструктивна схема,създадена от Феликс Ванкел),двигателят достига въртящ момент от 925 Нм (около 90% от максималната стойност) още при 900 об./мин.!Нещо повече - благодарение на сложното взаимодействие между двата агрегата за принудително пълнене,максималният въртящ момент се запазва в целия диапазон между 1560 и 1800 об./мин."
И само още един факт - твоето "ново" БМВ 3 Series Touring може ли да се сравнява S60R,което от същите 2,5 литра вади 300 к.с. :wink:
Posts: 44
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
S60R Wrote:BMW fen Wrote:Ето ги и моторите. Благодарение на ефективно разгръщане на силата, разполагащото с 258 к.с. BMW 330i ускорява безпроблемно само за 6,4 секунди от 0 до 100 км/ч. 2,5-литровият вариант с 218 к.с. достига тази скорост едва 0,8 секунди по-късно. Благодарение на недостижимо спокойния ход на двигателя обаче, не усещате това движение. Този дискретен темперамент издава спортния характер на този изключителен алуминиево-магнезиев агрегат.
Ако имаш нещо против двигателите на Волво ето ти един факт от списание "Аuto Motor und Sport" бр.1 2006г.(съжалявам че не мога да сканирам страницата):
"...идеята обаче не умира,защото десет години по-късно (1996) изниква отново при шведите от Волво.Максималната мощност на 5,5 литровия скандинавски шестцилиндров турбодизел с названието Supercharger възлиза на скромните 250 к.с.,но благодарение на роторно-буталния механичен компресор Ogura(следващ конструктивна схема,създадена от Феликс Ванкел),двигателят достига въртящ момент от 925 Нм (около 90% от максималната стойност) още при 900 об./мин.!Нещо повече - благодарение на сложното взаимодействие между двата агрегата за принудително пълнене,максималният въртящ момент се запазва в целия диапазон между 1560 и 1800 об./мин."
И само още един факт - твоето "ново" БМВ 3 Series Touring може ли да се сравнява S60R,което от същите 2,5 литра вади 300 к.с. :wink:
Не но може да се сравнява със BMW M3 1995-1999 Мощност - 321hp @ 7400 обаче повече няма да пиша по тая тема защото има да спориме до 100 години. :lol: :lol:
Posts: 18
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
BMW fen Wrote:Не но може да се сравнява със BMW M3 1995-1999 Мощност - 321hp @ 7400 обаче повече няма да пиша по тая тема защото има да спориме до 100 години. :lol: :lol:
Не момче не ме разбра - можеш ли да ми намериш двигател на БМВ който да вади 300 к.с. от 2,5 литра.Още повече ако сравняваме двигатели отпреди 10 години твоето М3 може ли да се сравнява с гореспоменатия двигател с 925 Нм... :?: :wink:
Много уважавам баварчето ама няма такъв двигател...ОК?
Ето ти още един факт от немско списание:
"Всичките нови БМВ 3-серия се сглобяват във заводи в Русия(Запорожие,Калининград),Турция(Измит) и Германия(Мюнхен)..."
благодаря за отговорите но не ми стана ясно за дизелите на волво,подучух чв били френски на рено,за пежо знам че правят супер дизели но тва рено малко ме притеснява.
Posts: 541
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Това е мнение на собственик за модел от 97-ма:
The TD model uses the Renault dCi engine (found in the new diesel Clios, for example) which is a common-rail design and therefore quite noisy despite Volvo's best efforts with a blanket under the bonnet.
You can have some real fun with the turbo once you have got used to its behavour. It is quite reluctant to pull up until around 1800rpm, but from 2200rpm onwards you are faced with a "wall of torque" which might catch you by surprise! However it is not a high-revving engine and the limiter cuts in around 4000rpm.
The gearbox has long ratios, and around town this conspires against you with the reluctance at low revs, so you will find little reason to use 4th or 5th gear below 35mph. But on the motorway you can cruise at 70mph with only 2500rpm, and it is pleasantly effortless compared to a Vauxhall Corsa I drove recently. Indeed, restraint is required as the V40 will cruise at 95mph without fuss, and stays cool thanks to its efficient intercooler. You will certainly have some fun going uphill: just a little extra pressure on the gas and you can "waft" past everyone as Jaguar drivers love to do.
The driver's seat can be tilted at the base and also has adjustable lumbar support. Together with the quite heavy accelerator pedal, this makes it excellent for long journeys - I covered 420 miles in one day without any discomfort.
Fuel economy of 42mpg is very good compared to an equivalently powerful petrol engine, although it can't match some more modern diesels. I get a typical range of 530 miles from the 65 litre tank.
Load capacity is not that big; it is a narrow car and has a low roof, and the wheelarches intrude into the boot space.
Posts: 44
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
S60R Wrote:BMW fen Wrote:Не но може да се сравнява със BMW M3 1995-1999 Мощност - 321hp @ 7400 обаче повече няма да пиша по тая тема защото има да спориме до 100 години. :lol: :lol:
Не момче не ме разбра - можеш ли да ми намериш двигател на БМВ който да вади 300 к.с. от 2,5 литра.Още повече ако сравняваме двигатели отпреди 10 години твоето М3 може ли да се сравнява с гореспоменатия двигател с 925 Нм... :?: :wink:
Много уважавам баварчето ама няма такъв двигател...ОК?
Ето ти още един факт от немско списание:
"Всичките нови БМВ 3-серия се сглобяват във заводи в Русия(Запорожие,Калининград),Турция(Измит) и Германия(Мюнхен)..."
Е то с турбо всяка фирма можа да направи 300 коня я ми покажи някое Волво с 507 коня атмосферен като ще си говориме кой какъв двигател няма. :wink: А и голям праз че правят BMW-тата и в Турция и Русия това не влиае на качеството. Няма да споря повече с тебе защото неможеш да ме убедиш че Волво имат по добри двигатели от BMW. [-X
Posts: 18
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Performance Utility Vehicle
подобрена версия на XC90 или с 650 к.с. под капака...
Повече няма да споря с теб,защото твоята болест не може да се излекува...съжалявам
Posts: 44
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
S60R Wrote:Performance Utility Vehicle
подобрена версия на XC90 или с 650 к.с. под капака...
Повече няма да споря с теб,защото твоята болест не може да се излекува...съжалявам
Щом казваш :lol:
Posts: 541
Threads: 25
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Стига бе, деца Човека се интересува от дизели. Кво значение има М3 или R? Той се интересува от конкретен модел даже. Няма такова понятие като "БМВ двигателите са по добри от Волво". С какво са по-добри? Същото важи и за Волво. В сервизите има и БМВ-та и Волво. Не може да се говори общо за фирмите. Дайте нящо конкретно за дизелите и то в средия клас.
Posts: 419
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
bamze Wrote:благодаря за отговорите но не ми стана ясно за дизелите на волво,подучух чв били френски на рено,за пежо знам че правят супер дизели но тва рено малко ме притеснява.
Виж сега дизелите наистина са на Рено но това не означава че не са добри те имат доста доработки от Волво и са много надежни и при едно нормално каране са доста по икономични от което и да е БМВ.Значи ако го караш с добро масло и сменяш ремъците и ролките на време гарантирано ще минеш поне 400 000 к.м.Това е пробег с който нито едно БМВ не може да се похвали,а и частите по двигатела са сравнително евтини,ако все пак ти се наложи.
|