12-30-2013, 09:30 PM
Ако стартера е износил втулките и четките, или акумолатора сдава багажа и немогат да развъртят хубаво мотора, пак няма палене!
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
2,5 TDI на V70 не пали!?
|
12-30-2013, 09:30 PM
Ако стартера е износил втулките и четките, или акумолатора сдава багажа и немогат да развъртят хубаво мотора, пак няма палене!
12-30-2013, 09:42 PM
rosvol Wrote:Ако стартера е износил втулките и четките, или акумолатора сдава багажа и немогат да развъртят хубаво мотора, пак няма палене!+1, но тогава поне се разбира по умрялото въртене. На дизелът, особено по-старите (не от типа комън рейл), му трябва силен ток и "свежо" въртене. Старите дюзи отварят от налягане и им трябва бързо въртене.
BG VOLVO Member #00409
12-30-2013, 10:12 PM
До вчера имах подобен проблем.Миналата зима и тая палеше с 300 зора след 3 -4 подгрявания,чат пат мени обороти първите 2 мин и направо ужас.Вчера окончателно отказа да пали. Оказа се,че релето на подгревните свещи е прекъснато и като паля сутрин от поклащането на мотора се допира и така съм палил сигурно 1 година Главното реле е това,което се крепи на 2 винта,няма как да го сбъркаш 80А. Аз имах едно резервно 120А от V40 и днес при -6 запали от раз с един подгрев .
П.С. Малко археолози станахме.
Volvo V50 D5 2006
Volvo S70 2.5 TDI Volvo V40 1,9D 115h.p 2004 Nissan Primera P10 2.0D - ex. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |