The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Прекъсване Волво В40 1.8 115к.с бензин/газ

#21
Взех втори свещи(оригинални от МП), но ми дадоха по номера на рамата 3 полюсни, дано не са объркали нещо и понеделник се надявам да намеря френски кабели, че са дефицит нещо Smile . Някой ако знае къде има освен в МП, да помага.
Сменям ги и ще пиша какво се случва.
Reply

#22
Свещите са точно триполюсни.Кабели най-евтини са Тесла или Богикорд.Виж в Скантех какво предлагат.
VOLVO V40 2.0/96г. ГИ LOVATO
MITSUBISHI COLT V 1.3/99г.
Когато съдбата ти обърне гръб, не се отчайвай - изчакай я да се наведе!
Reply

#23
Последно в Мото Пфое излизаха най-евтино, в Скантех бяха 2-3 лв по-скъпи :-) . Beru има навсякъде, но по 140 лв. Алтернативен евтин вариант са универсални кабели без гумените тапи за цилиндрите, но с тях при всяка смяна на свещи цилиндъра се пълни с боклуци.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#24
Колеги смених бубината и се оправи. Преди нея смених и кабелите Тесла, после ми падна една чисто нова бубина Facet - тази с бялата букса и всичко се оправи.
Благодаря на всички за съветите.
Сега се чудя дали да сменям и другата или да карам докато сдаде багажа и тя.
Reply

#25
А ти все пак си провери и рейката на газта!!! Аз ги имах същите ядове доста време, и накрая излезе, че пружинките на рейката поиздали багажа някои, някои дори счупени и т.н. То не пречи, че си сменил кабели, свещи и бубини, ама старите може и да не са за изхвърляне!

П.С. За експеримента - карал съм по малко с различни комбинации от кабели и свещи - стари и нови и различни марки - и се убедих, че щом са изправни - двг-то си работи добре и стабилно. Разбира се, не се препоръчват такива продължителни експерименти, но пък и тея коли вече струват къде 3000 лв и надолу, та колко си струват инвестирането на още много пари, всеки си преценява! Успех на всички!
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Angel
Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
Reply

#26
Колега Симеонов,от това което си написал да си направим ли извод "карай докато върви" ? Защо две коли на по 15 години едната е смазана,а другата може да изкара още 5,задавал ли си си въпроса? Достатъчно е да ти ксъса нервите една седмица една кола,да даваш пари по сервизи и диагностики и накрая да разбереш.че единия кабел примерно ти е пробил,ама не всеки път прави проблем,сменяваш го всичко е наред,после пак прекъсва,пак ходиш по мъките и понеже вече си "отстранил" проблема фокусираш вниманието си върху други части от колата и тук е мястото на фразата "да се вкараш във филм".Аз също разполагам със стара кола,но си я гледам до последно,защото знам,че като се кача и не запали(АКО не запали),това ще е вследствие на 0.001 процента мой пропуск в поддръжката на колата.Всичко написано горе го казвам от опит,но не мой.Видял съм го неколкократно и в повечето случай в следствие на "аз мога всичко,защо да ходя по сервизите" , ами защото и аз оставям по 200 лв при зъболекаря за 1 час пилене Wink Хайде със здраве и поздрави
Не му стига само да кара, трябва и да знае как работи!
Reply

#27
Здравейте, колеги имам подобен проблем с прекъсването и ми е нужна помощ.
Колата е S40 '99 г, 1,8 115 к.с., газ-бензин.
Проблемът е, че прекъсва на газ при натоварен двигател до 2500 об/мин, когато е загряла. После се оправя и тръгва.
Опитът за решение - отидох при майстор, газаджия, който каза най-напред да видим свещи и кабели. Видяхме ги - кабелите са добре (по негова преценка), сменихме свещите. Подменихме 4-полюсни Bosch (били за смяна, разстоянието било много голямо, а и се е увеличило с времето) с еднополюсни NGK на 0,8 мм. Каза, че трябва да са такива за най-добра работа на двигателя, особено на газ. (карам колата вече над 30 000 км и не съм сменял кабели и свещи).
Проблемът изчезна и колата вървеше перфектно, но само два дни. Сега прекъсва още повече, даже е трудна за каране до 2500 об/мин .
Въпросът ми е възможно ли е да е от бобините?
Reply

#28
Колеги,да не пускам нова тема - при мен също се получи някакъв фал - вчера пуснах по инерция/изключена от скорост/ около 2 км и когато долу подадох газ,започна да прекъсва и подскача.Угасих двигателя,запалих и си заработи нормално!!!Днес реших пак да експериментирам и пак същото!!!Като повърви по инерция 1-2 км, после прекъсва :o Иначе си върви съвсем нормално,няма никакви индикации за проблем!Двигателя е В4184S2 ,VOLVO V40 2003г,без газова уредба.Ще съм благодарен за всякакви мнения,просто в нашия район няма сервиз с VIDA! :roll:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)