The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Къде ми е стартера?

#11
Колегата Андро се опита да се измайтапи.
Извинявай от негово име гарантирам че не е такъв човек.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#12
nikistk Wrote:Колегата Андро се опита да се измайтапи.
Извинявай от негово име гарантирам че не е такъв човек.

не се майтапя ,никога не подценявам хората ,вярно ,че понякога говоря неразбрано и знам ,че не може всеки да разбира от всичко ,както и аз ....но това ,което знам е само истина и практика -нещата ,които са минали през ръцете ми и главата ми /да мисля по тях / се наричат практика ...нямам нужда от гаранциите ти НИКиСТИК...
както например да напиша нещо за което само съм прочел ..
стар фен съм ...и пиша неща ,които знам

за това пия мастика -скоро и на мента ще обърна ....но !
точно тук в тази тема ,,за стартер и контактен ключ
СЕГА ВСИЧКИ ДА ЧЕТАТ ! волвата -3-та и 4-та серия ,нямат реле на стартера ,което да разтовари контактния ключ ,даваме на контакт ..въртим на стартер ,естествено ,за да запалим ,но тока ,който тече за да включи шалтера ../а шалтера от своя страна стартера ///е прекалено голям за вложката на контактния ключ .
следва /след години експлоатация / тази ламаринка да омекне /говоря за контактния ключ в положение стартер ... това е едно от слабите места във Волво 3-та ...и 4-та серия ....
следват мъки ....поради незнание
но понеже и ти ,както всички се опита да ме оплюеш ,не се досети /то няма и как / ,че
има едни зависими неща ...мога да обясня -но май няма смисъл ...ще публикувам отново една схема ,свързана с палене ,стартер и контактен ключ ....

или в другата за 16-те вентила ...и буталата -тук пък изобщо те няма
Reply

#13
А какво го бърка да му сложа едно реле реле на стартера ? Няма ли да е по добре ?
Reply

#14
martin_284 Wrote:А какво го бърка да му сложа едно реле реле на стартера ? Няма ли да е по добре ?

слагайки реле ,разтоварваш вложката на контактния ключ ,бобинката на релето да се управлява от контактен ключ ,а контактите на релето да управляват шалтера на стартера /тънкия кабел / Wink ефекта е много голям ако ти трябва схемичка ,ще публикувам.
мога да публикувам и схема за /аматьор шофери /,когато работи двигатела и се опитват да го /да въртят на стартер / -да не развърта стартера и да ронят -зъби ..../ .... Big Grin защото това се е случвало и на опитен водач -една екстра си е.. Wink
Reply

#15
Те хората са го измислили не може да завъртиш на стартер след като си въртял последния път изключваш от контакт и тогава може.
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#16
nikistk Wrote:Те хората са го измислили не може да завъртиш на стартер след като си въртял последния път изключваш от контакт и тогава може.

те хората са го измислили ,но не за всички модели ,,измисли и ти нещо ,вместо да плюеш срещу мен ,защото ,мисля аз бях човека ,които те накара да отидеш на среща на клуба и да започнеш да пишеш тук ,не че съжалявам ,даже се радвам ...и нямам лоши чувства -в спора се ражда истината ,но нека да се държим като големи и зрели хора и да има напредък ,все пак сме си на възраст ,нека да покажем на по младите ,как Волво СБЛИЖАВА!

VOLVO FOR LIFE !-

начин на живот и за винаги Big Grin
Reply

#17
nikistk Wrote:Те хората са го измислили не може да завъртиш на стартер след като си въртял последния път изключваш от контакт и тогава може.
Колега !Виждам ,че си порода ,,с рогата напред ,, и понеже следващата ти мечта ще е титлата ,,всичкоразбирач,,за да я получиш искам да ми отговориш на следните ТРИ въпроса ,свързани със излиянията ти по темите в 4хх серия
за контактния ключ : хайде да си представим ,че се повреди механизма ,който връща ключа от положение СТАРТЕР ,в положение ON ? Въпрос на 2-3 грешни движения е и маховика ти маха за сбогом !ДА...знаем ,при теб няма да има проблем ,но да кажем ,че се наложи да дадеш колата на някой преди да си намериш резервната част ? Не е ли решението на Андро полезно ?
за ГОРЕНЕТО на масло : Искам ,благодарение на опита който демонстрираш,да разкажеш ,какво би се случило ако се пукне повдигач на клапаните !За по-лесно ,хайде да предположим ,че ЛИПСВА повдигач на изпускателен колектор !Любопитен съм какво ще отговориш !
И последно : Защо в техн.информация в линка ,който публикуваш за 480 НЯМА инфо за B16F!
Пожелавам ти успех в отговорите и се надявам ,че няма да тръгнеш да се допитваш по SKYPE :geek:
Не знам дали сте чували за това, но учените са създали малки гъсочета, които вярват, че един самолет е тяхната майка. Човешките същества ще вярват все повече във всевъзможни неща, които не са верни и това е ОК.
Кърт Вонегът

[Image: ab269060.gif]
Reply

#18
miro343 Wrote:
nikistk Wrote:Те хората са го измислили не може да завъртиш на стартер след като си въртял последния път изключваш от контакт и тогава може.
Колега !Виждам ,че си порода ,,с рогата напред ,, и понеже следващата ти мечта ще е титлата ,,всичкоразбирач,,за да я получиш искам да ми отговориш на следните ТРИ въпроса ,свързани със излиянията ти по темите в 4хх серия
за контактния ключ : хайде да си представим ,че се повреди механизма ,който връща ключа от положение СТАРТЕР ,в положение ON ? Въпрос на 2-3 грешни движения е и маховика ти маха за сбогом !ДА...знаем ,при теб няма да има проблем ,но да кажем ,че се наложи да дадеш колата на някой преди да си намериш резервната част ? Не е ли решението на Андро полезно ?
за ГОРЕНЕТО на масло : Искам ,благодарение на опита който демонстрираш,да разкажеш ,какво би се случило ако се пукне повдигач на клапаните !За по-лесно ,хайде да предположим ,че ЛИПСВА повдигач на изпускателен колектор !Любопитен съм какво ще отговориш !
И последно : Защо в техн.информация в линка ,който публикуваш за 480 НЯМА инфо за B16F!
Пожелавам ти успех в отговорите и се надявам ,че няма да тръгнеш да се допитваш по SKYPE :geek:

Породата ми е каквото повикало такова се обадило .
И на изпит ли съм или на училище ?
460 1.8 моно 1994 година с газ и на всичкото отгоре и върви
850 2.5 бензин газ
Reply

#19
стига толкова!
Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани,
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)