The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boost pressure sensor faulty signal

#11
Dodo 155 Wrote:
Mihov Wrote:Колега , чел съм доста противоречиви мнения по темата за EGR , и ще ми е интересно да чуя твоята гледна точка .
Този цял екип от инженери според мен са направили така , че двигателят да има определен ресурс и EGR в голяма степен допринася това да става за определения от тях период - пробег .
Според инДженерите на Алди, EGR-а намалявал EGT-то и паралелно с това допринасял за екологията. С колко намалява EGT-то и допринася - до 5%!!!
С други думи - EGT до 10-15 градуса по-ниски (300-400 е нормално) и до 300 грама по-малък разход (при 6/100 заводски за твоята кола).
Реално - EGR-ът помага на колата да си яде лайната, зацапва клапи, дросели, мъркучи, прави по-голям нагар по клапани, защото именно понижаване на температурата ги кара да натрупват нагар ... абе според мен само свищини прави.
За да не подценявам всичко това, ще споделя малко опит - през 2007 год. и 2008 год. изолирах въпросният EGR на колите на майка ми и тъща ми. До момента (2014 год.), тези коли се движат нормално, няма проблеми с дросели и т.н., а моторите им пеят!
На моята ще го изолирам, но както Вальо се изрази - ще го направя възпитано: ще го пипнат софтуеърно, ще почистя всичко (дросел, турбо пътища и т.н.), ще премахна клапите и DPF-a. При D5 (с DPF) ЕГР-ът и клапите играят основно роля в регенерацията и изгарянето, така че там наистина не става с пластината.
Лично аз също съм на мнение, че този елемент (EGR) е направен с цел програмирано стареене и създаване на проблеми, защото ползата му е хиляди пъти по-малко от белите, които нанася Wink
Поздрави!

За първи път да съм съгласен с теб ! Smile
Ползата от EGR е съмнителна , екология - бла-бла , понижава температурата - също глупости . При чисто нов двигател където всичко си пасва и няма хлабини на изхода няма недоизгорели газове и ако част от тях се връщат за допълнителна преработка може би има някаква полза . При двигател на 200-300 хиляди който е взел да попушва , и като се върнат тези пушеци обратно - какво става - минават през лопатките на турбото ( студената част ) правят нагар от което турбото се разбалансира и живота му рязко намалява . Освен това EGR - Exhaust gas recirculation работи само в ниските обороти - до около 2000 , след това клапана се затваря и на никой не му пука за екологията и за понижаването на температурата в горивната камера .
При D5252T номера за изолиране на EGR минава само с пластина , при по-новите двигатели например D5 трябва да се пипне и софтуера иначе компа се шашка .
Това е - EGR - програмирано стареене , нищо друго .
Ще се радвам да чуя и други мнения , особено на Кангалов .
Поздрави!
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#12
Mihov Wrote:За първи път да съм съгласен с теб ! Smile
Как си го написал ... колегите ще си помислят, че само се караме с теб :mrgreen:
Хубаво е да се опазва околната среда, но не само на думи и с икономически цели Wink
BG VOLVO Member #00409
Reply

#13
SmileХайде и аз с един въпрос... Преди около месец реших да чистя егр и колектори. Мотора е 2.0д 136. Уви егр-а не успях да сваля доста е забутано и няма как да бръкна. Свалих само тръбата от него до колектора. На 1/3 беше затлачена с нещо наподобяващо смола. Продължих към колектора. Както е написал колегата по горе по стените има около 5-7мм нагар като от масло и сажди. Честно да си кажа не посмях да го сваля и с помощта на тел, марля и бензин изчистих колкото можах но доста и остана. Демек май нищо не направих :? Трябва ли при мен да се премахне егр-а софтуерно или може само с ламаринка? Ще има ли файда ако пръскам в него без да го свалям със почистващ спрей за егр? В смисъл къде ще отиде разтворената от спрея гняс и може ли да направя още по големи поразий. Знам че това не е начина, но колата се кара постоянно и няма как да я спра от движение и ден. Smile
Reply

#14
stifunkata Wrote:SmileХайде и аз с един въпрос... Преди около месец реших да чистя егр и колектори. Мотора е 2.0д 136. Уви егр-а не успях да сваля доста е забутано и няма как да бръкна. Свалих само тръбата от него до колектора. На 1/3 беше затлачена с нещо наподобяващо смола. Продължих към колектора. Както е написал колегата по горе по стените има около 5-7мм нагар като от масло и сажди. Честно да си кажа не посмях да го сваля и с помощта на тел, марля и бензин изчистих колкото можах но доста и остана. Демек май нищо не направих :? Трябва ли при мен да се премахне егр-а софтуерно или може само с ламаринка? Ще има ли файда ако пръскам в него без да го свалям със почистващ спрей за егр? В смисъл къде ще отиде разтворената от спрея гняс и може ли да направя още по големи поразий. Знам че това не е начина, но колата се кара постоянно и няма как да я спра от движение и ден. Smile
При теб само с ламаринка няма да стане, трябва и софтуеърно да се премахне Wink
Иначе това, което си опитал да направиш е било да почистиш след работата на ЕГР-а: това прави и оставя той - смола от сажди и картерни изпарения, така наречената им "екология" - събира ги и после ги изхвърляш накуп някъде, както прави DPF-ът :lol: :mrgreen:
Но ще трябва да свалиш всичко и старателно да почистиш. Само с пръскане и тел, няма да стане. Някъде трябва да излязат тези лайна, които хиляди км е събирала, да раздвижиш ЕГР-а (може да не ляга добре). Специално за дросела ти препоръчвам да не пипаш с нищо друго освен шпрей и памук, така да се каже Wink
Турбо пътища и другите статични елементи - хубаво накисване и после с пароструйка.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#15
Dodo 155 Wrote:
stifunkata Wrote:SmileХайде и аз с един въпрос... Преди около месец реших да чистя егр и колектори. Мотора е 2.0д 136. Уви егр-а не успях да сваля доста е забутано и няма как да бръкна. Свалих само тръбата от него до колектора. На 1/3 беше затлачена с нещо наподобяващо смола. Продължих към колектора. Както е написал колегата по горе по стените има около 5-7мм нагар като от масло и сажди. Честно да си кажа не посмях да го сваля и с помощта на тел, марля и бензин изчистих колкото можах но доста и остана. Демек май нищо не направих :? Трябва ли при мен да се премахне егр-а софтуерно или може само с ламаринка? Ще има ли файда ако пръскам в него без да го свалям със почистващ спрей за егр? В смисъл къде ще отиде разтворената от спрея гняс и може ли да направя още по големи поразий. Знам че това не е начина, но колата се кара постоянно и няма как да я спра от движение и ден. Smile
При теб само с ламаринка няма да стане, трябва и софтуеърно да се премахне Wink
Иначе това, което си опитал да направиш е било да почистиш след работата на ЕГР-а: това прави и оставя той - смола от сажди и картерни изпарения, така наречената им "екология" - събира ги и после ги изхвърляш накуп някъде, както прави DPF-ът :lol: :mrgreen:
Но ще трябва да свалиш всичко и старателно да почистиш. Само с пръскане и тел, няма да стане. Някъде трябва да излязат тези лайна, които хиляди км е събирала, да раздвижиш ЕГР-а (може да не ляга добре). Специално за дросела ти препоръчвам да не пипаш с нищо друго освен шпрей и памук, така да се каже Wink
Турбо пътища и другите статични елементи - хубаво накисване и после с пароструйка.
Поздрави!


А какво се случва когато дръпнеш буксата на егр-а? Остава отворен или затворен? Имам познат със същата кола, от както я е взел вече две години кара с откачена букса (майстора така му бил казал). Миналата седмица я закачихме за проба, колата едвам запали. А като запали ...пушилки тракане тропане... ужас Smile Иначе с разкачена букса няма ядове, дори е доста по пъргава в ниските обороти от моята, въпреки че аз съм с ремап. Идеи? Smile
Reply

#16
Самият ЕГР няма букса , букса има клапана който го кара да се отваря и затваря . Ако се дръпне буксата на клапана ЕГР би трябвало да остане затворен понеже в него има пружина кочто го затваря . Има и друг момент - ако е много клеясал от мизериите в него може да не се затваря плътно и да седи леко отворен .Също така и компа на колата ще разбере , че е дръпната буксата и може да светне някоя лампа на таблото . Варианта с ламаринка която да затапи ЕГР е перфектен , защото компа пак може да си го отваря и затваря както му е по програма , но ламаринката физически пречи на газовете да се връщат обратно . И компа е доволен и ти също .
Все пак , колега твоя двигател е друг , размишленията са ми относно моя 5-ак на Ауди.
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#17
Остава да екпериментирам... Някой друг няма ли да изкаже мнение? Smile
Reply

#18
Можеш да експериментираш Wink Най-вероятно си има сензор, който ще изкара грешка за слаб сигнал, защото компа не го вижда.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)