The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
С80 Д5 проблем (питане)

#21
И аз имах подобен проблем преди години с лош антифриз! Ядосах се, промиха ми системата, отидох в Мото Пфое и си купих оригинален антифриз, който всъщност за нашите автомобили (S80 D5 163) не е червен, а е зелен. Сипах въпросният оригинален антифриз, който в никакъв случай не беше по-скъп от червения (4л около 50лв) и забравих за каквито и да е проблеми! Вече 2 години си карам и не съм докосвал нищо освен капачката на резервоара Big Grin !
Успех и поздрави
Reply

#22
Ходих в сервиз GT1 .Там ми казаха че тези коли трябвало да се карат със червен (розов) антифриз ,понеже не е бил агресивен към алуминиевия блок . Поне за сега всичко изглежда наред ( около 500-600 км.) .Явно в горепосочения сервиз не е кои знае колко по-евтино от МП ,понеже ми дадоха литър антифриз за 11лв. - 1 промиване 25лв. (като промивката се състои в : сипване на вода + работа на мотора във високи обороти 5 мин. + пускане на водата ) тази процедура ми я направиха 5 пъти ,което струваше 75лв. с отстъпка иначеее 125лв. Big Grin Big Grin Big Grin .Както и да е ,това е друга тема на разговор . Както се казва : БОЛЕН НА КРЕВАТ СЕ Е_E Big Grin
"Акъла" е единственото нещо , което можеш да го даваш без да го имаш !
Reply

#23
Промивката с вода,води до отлагане на котлен камък,освен ако е дейонизирана.!Че и 5 пъти промивка..хах...То май от промивки са правят повечко пари.Да е жив и здрав клиента. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#24
Kangalov Wrote:Промивката с вода,води до отлагане на котлен камък,освен ако е дейонизирана.!Че и 5 пъти промивка..хах...То май от промивки са правят повечко пари.Да е жив и здрав клиента. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Промивката с вода нали не означава зареждане с вода?! ОК, може да доведе до котлен камък ако се налее вода и така се кара колата. Но това по принцип е недопустимо, все пак в България има 4 сезона... Big Grin
Аз лично не мисля, че от няколко промивки може да се очаква котлен камък... Нали после системата е напълнена с антифриз и обезвъздушена...! А и представете си колко ще струват 5! промивки с антифриз или подобна по-скъпа течност... Confusedhock:
Лично мнение! Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#25
Далече съм от мисълта да се използват скъпи препарати,но за 5 пъти промиване с вода за по 5 минути на високи обороти,какво всъщност промиваме в алуминиев блок и омаслени от предишният антифриз маркучи.
И се извинявам за спама по темата.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#26
Kangalov Wrote:Промивката с вода,води до отлагане на котлен камък,освен ако е дейонизирана.!Че и 5 пъти промивка..хах...То май от промивки са правят повечко пари.Да е жив и здрав клиента. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Водата в София не е например като в Русе(проблемна от към котлен камък), но си прав че това с 5-те пъти е леко губене на време за парите да не говорим.
Има достатъчно препарати които ще свършат работата.

п.п. Ето една тема за тези на които им се занимава <!-- m --><a class="postlink" href="http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61548">http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=61548</a><!-- m -->
ex XC90
Reply

#27
Промивката на колегата са я направили главно защото са сменили G11 с G12 антифриз Wink
G12 - розов антифриз
G11 - син, зелен, жълт антифриз
ВОЛВО слагат G11 в колите си (не знам новите 4-цилиндрови двигатели с какъв са), а това че G12 не бил агресивен към алуминия, а G11 е ... малко дрън-дрън, защото до сега да са ни се разкапали частите :lol: :mrgreen: Просто са на различна химична основа и не смятам, че ВОЛВО са глупаци, за да произвеждат ХС90 2013 год. с G11 антифриз, примерно Wink
Голямо разследване му направихте :lol:
Иначе е добре антифризът да се разрежда с дейонизирана вода, защото в чешмяната има 1/2 Менделеева таблица :mrgreen: :lol:
Но и за това има тема, но кой да прочете ...

btw ... В София водата е мека и не отлага котлен камък Wink Това ме подсеща колко са заблудени и необразовани хората в София, когато купуват "Калгон", за да не им се отлага котлен камък по пералнята :lol: :lol: :lol:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#28
Dodo 155 Wrote:Промивката на колегата са я направили главно защото са сменили G11 с G12 антифриз Wink
G12 - розов антифриз
G11 - син, зелен, жълт антифриз
ВОЛВО слагат G11 в колите си (не знам новите 4-цилиндрови двигатели с какъв са), а това че G12 не бил агресивен към алуминия, а G11 е ... малко дрън-дрън, защото до сега да са ни се разкапали частите :lol: :mrgreen: Просто са на различна химична основа и не смятам, че ВОЛВО са глупаци, за да произвеждат ХС90 2013 год. с G11 антифриз, примерно Wink
Голямо разследване му направихте :lol:
Иначе е добре антифризът да се разрежда с дейонизирана вода, защото в чешмяната има 1/2 Менделеева таблица :mrgreen: :lol:
Но и за това има тема, но кой да прочете ...

btw ... В София водата е мека и не отлага котлен камък Wink Това ме подсеща колко са заблудени и необразовани хората в София, когато купуват "Калгон", за да не им се отлага котлен камък по пералнята :lol: :lol: :lol:
И за служебната ми Астра (12.2011) задължително ми препоръчаха розов антифриз, в никакъв случай син (или друг цвят, де да ги знам колко са... Big Grin ), защото бил за "нови" автомобили след 2007-2008 ли беше, ама нови...
Иначе можело да се повреди двигателя! :o
Това от устата на технически асистент във фармацевтична фирма, технически грамотен човек, за мен звучи авторитетно и "слушам и изпълнявам"... Big Grin
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)