The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чип тунинг.

#11
Dodo 155 Wrote:Ако тази фирма наистина направи 186 к.с. от атмосферен мотор с 140 к.с., само с пипане по картите ... ще ги призная за новатори във физиката :lol:

Става и не противоречи на никой физичен закон. Wink

Този мотор си е 170hp, но от Волво го ограничават до 140hp. предимно заради Брюкселските бюрократи. Волво го продават и като 170hp, като разликата с 140-коньовия е само софтуерна.
Така, че 186hp са си напълно постижими само с промяна на сафуер-а. Друг е въпроса, какъв спънат кон е това без турбо...
Reply

#12
Tisho Wrote:
Dodo 155 Wrote:Ако тази фирма наистина направи 186 к.с. от атмосферен мотор с 140 к.с., само с пипане по картите ... ще ги призная за новатори във физиката :lol:

Става и не противоречи на никой физичен закон. Wink

Този мотор си е 170hp, но от Волво го ограничават до 140hp. предимно заради Брюкселските бюрократи. Волво го продават и като 170hp, като разликата с 140-коньовия е само софтуерна.
Така, че 186hp са си напълно постижими само с промяна на сафуер-а. Друг е въпроса, какъв спънат кон е това без турбо...
Бая са го ограничили само по софтуеър. Тъй като не съм в детайли запознат за бензините, при други марки ги режат с дюзи, гърбици на валове, колектори и само софтуеър не помага, затова споменах старата лелка Физика :lol:
Тук се сещам за една марка, която продава един двигател във варианти 75, 92, 110 и 128 к.с. :lol:, но са турбо-дизели и макар да нямат хардуеърни разлики, нещата са много по-лесно осъществими. Разликата м/у 75 и 128 к.с. е близо 3000 евро, бая сериозен чип тунинг им правят :mrgreen:
BG VOLVO Member #00409
Reply

#13
По принцип нещата между турбо и атмосверен двг. са ми ясни горе-долу. Засега ще изчакам да се постопли това време не ми се занимава и ще отскоча до София, да видим на четери очи как са нещата. Благодарности за мненията... Big Grin
Reply

#14
Моята я тунинговах в http://adler-auto.bg/
Volvo S70 2.5 TDI 1998 D5252T
[Image: 581732.png]
Reply

#15
Smile +1
Това е човекът!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)