The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AW55-51SN

#11
Лично пред мен отдолу под кутята от пробката източиха около 6.6 л.Проверихме и по аутодата и там го дават да се сменя 7л.Нивото го проверявам от горе но кутията от зелената малка щека с болт отстрани.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#12
Подкрепям мнението на che4ef .
При Волво със скоростна кутия AW 55-50 / 51 SN , при източване на маслото само от пробката изтича не повече от 3,5 литра.
Маслото се мери при загряла кутия, на позиция P -гледаш да е на максимум - без да блика масло от щеката.
Ако и при Шевролет и AF33 е така това означава, че имаш поне два литра масло повече.
Аз имах проблем с моята AW55 -50 SN, като го реших със смяна на клапанното тяло.
Проблема обаче се изявяваше винаги при загряла кутия, като превключваше м/у 2 и 3 с лек удар.
Моя съвет е източвате маслото - сипвате 3,5 литра.
Компютърна диагностика - нулиране на адаптацията и проба на колата .
Ако няма промяна - тогава се насочвай към клапанното тяло.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#13
Quote:от ivailo ivanov » Съб Юни 06, 2015 8:05 am

Лично пред мен отдолу под кутята от пробката източиха около 6.6 л.Проверихме и по аутодата и там го дават да се сменя 7л.Нивото го проверявам от горе но кутията от зелената малка щека с болт отстрани.

ОК. Ако излиза масло от мерителната щека сте препълнили кутията много, наистина много. Най-вероятно всичко е наред с кутията.
Извади щеката виж къде е разграфено cold -hot. Студено - 40-50 градуса, Горещо 80-90 градуса. Температурата може да достигне 110 градуса. Не е проблем. На износен айсин да превключва от 3 на 2 скорост са лек или средна сила удар е нормално. Така кутията може да работи без проблем. При колегата такива жестоки удари са причинени от високо налягане, което е характерно за препълнена кутия. Толеранса на маслото е около 250мл.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply

#14
Явно наистина може да е препълнена,защото сме се подвели по това колко източихме.Собственика които е сменял маслото преди мен и той я е бил препълнил.Следващата седмица отивам в сервиза,източваме и правим нивото до необходимото според щеката.След това ще търся някой да направи диагностика и нова адаптация и ще пиша какво е станало.
Reply

#15
Днес ходих при Любо в Мартен.Оказа се кутията е препълнена-източиха 2л. и я направиха на ниво.Оказа се че има и теч от маркучите които излизат от кутията и влизат в радиатора за охлаждане-и това го оправиха.(аз си мислех че петната отдолу са от двигателя).Нямаше записани грешки и направиха нова адаптация.Кутията заработи по-добре.Любо каза че според него кутията е в много добро състояние,ритала е от препълването.Остана едно леко ритане при смяна от R на D обратно,но според него е напълно нормално за тази кутия и на тези километри.Нямало смисъл да се сменят соленоидите-било временно решение.Проблема на тези кутии бил т.н. мозък-износвали се вътре някакви работи и се получавали големи удари и буксуване.,а при мен кутията се държала прекрасно.
Reply

#16
Много добре колега. 2 литра са супер много. Важното е че всичко е наред. За превключване от R - D да е с лек удар напълно нормално. Този човек на име Любо ти е казал всичко правилно. Карай спокойно.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)