The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Има ли някой който разбира от охладителната система на S40

#11
Май му намерих проблема гарнитурата на главата на три месте е издухана. Сега да видим главата дали е напукала като пуканка. Сервизьора ми каза че изкривяването на главата е 015 (каквото и да означава) но иска и да я снима. казах му че при мен колата не е влизала в червения сектор но не се знае преди дали не е.
А най интересното е че не бяха на лице всички симптоми като: трърди маркучи, боза в маслото и разширителното казанче, бързо прегряване (тя си грееше само като я понапъна) но....
Reply

#12
Май му намерих проблема гарнитурата на главата на три месте е издухана. Сега да видим главата дали е напукала като пуканка. Сервизьора ми каза че изкривяването на главата е 015 (каквото и да означава) но иска и да я снима. казах му че при мен колата не е влизала в червения сектор но не се знае преди дали не е.
А най интересното е че не бяха на лице всички симптоми като: трърди маркучи, боза в маслото и разширителното казанче, бързо прегряване (тя си грееше само като я понапъна) но....
Reply

#13
:roll: ... но, явно в началото до като си я понапъвал и все още не се е качвала темперетурата в червения сектор, ... не си забелязал момента кога е започнала да качва /обикновено термостата е заминал/ и си я карал с показалец в червения сектор!!!

Преграл си двигателя пич, и затова е изкривена главата!!!
Може доста сакатлък да си си спретнал ...

Човек все пак като си гледа таблото, трябва да си гледа всичките датчици, а не само километража ...

Ха дано да ти е по-лека поразията та да не хлътнеш и с много излишни пари!
:x

Късмет!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#14
:roll: ... но, явно в началото до като си я понапъвал и все още не се е качвала темперетурата в червения сектор, ... не си забелязал момента кога е започнала да качва /обикновено термостата е заминал/ и си я карал с показалец в червения сектор!!!

Преграл си двигателя пич, и затова е изкривена главата!!!
Може доста сакатлък да си си спретнал ...

Човек все пак като си гледа таблото, трябва да си гледа всичките датчици, а не само километража ...

Ха дано да ти е по-лека поразията та да не хлътнеш и с много излишни пари!
:x

Късмет!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#15
От 1987 г карам кола и съм се нагледал на километража сега по-скоро слушам работата на двигателя, гледам другите прибори по таблото. По скромните ми изчисления съм минал над 1,4 млн км. (не съм бил нито бакшиш!!!! нито тираджия!!!) и може да се каже че съм се накарал.
Reply

#16
От 1987 г карам кола и съм се нагледал на километража сега по-скоро слушам работата на двигателя, гледам другите прибори по таблото. По скромните ми изчисления съм минал над 1,4 млн км. (не съм бил нито бакшиш!!!! нито тираджия!!!) и може да се каже че съм се накарал.
Reply

#17
bolbo Wrote:Май му намерих проблема гарнитурата на главата на три месте е издухана. Сега да видим главата дали е напукала като пуканка. Сервизьора ми каза че изкривяването на главата е 015 (каквото и да означава) но иска и да я снима. казах му че при мен колата не е влизала в червения сектор но не се знае преди дали не е.

Стандартното престъргване на глава е от порядъка на 0,18 мм.
Малко лошичко става, ако трябва да престъргваш 0,28. Но и това си има добра страна - дига се компресията и колата става по-мощна. Big Grin
А от 0.30 нагоре влизаме в територията на тунинг майсторите...
Reply

#18
bolbo Wrote:Май му намерих проблема гарнитурата на главата на три месте е издухана. Сега да видим главата дали е напукала като пуканка. Сервизьора ми каза че изкривяването на главата е 015 (каквото и да означава) но иска и да я снима. казах му че при мен колата не е влизала в червения сектор но не се знае преди дали не е.

Стандартното престъргване на глава е от порядъка на 0,18 мм.
Малко лошичко става, ако трябва да престъргваш 0,28. Но и това си има добра страна - дига се компресията и колата става по-мощна. Big Grin
А от 0.30 нагоре влизаме в територията на тунинг майсторите...
Reply

#19
015 е нищо престъргвай и зглобявай нищо и няма на колата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#20
015 е нищо престъргвай и зглобявай нищо и няма на колата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)