The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
всичко за 440

#11
Абе вярно много са оплюли серията, но да не си кривим душите - все пак има голяма разлика от шведските модели . Аз засега съм доволен от моето, с удоволствие бих инвестирал в задни амортисьори,задни пружини(бая са омекнали,макар че съм с двойни) и задни антишокови тампони. Гърнетата също бая гният. Моето е било сменяно в Холандия и тук аз оставих само средното гърненце от генерацията.
По лош път тръгнаха Волво малко преди Форд да купят отдела им за леки коли.
Вози като френска(ако не е зима да замръзне маслото в амортисьорите) и е здрава като немска(не като Опел де ).
Аз лично след като излязох жив и достатъчно здрав от 340-ката няма да сменям марката.
Reply

#12
Мисля, че статията е в стил "характерни особености на модела" и няма за цел да подрони "престижа" му - ако почнем сравнения с други марки, всичко ще си дойде на мястото.

А! За шарнирните болтове...
Аз търкалям моя кашон по шведско - пътищата не са немски магистрали, но да речем, че са приблизитено такива. Собственика преди мен е сменял шарнирен болт две години преди продажбата, аз го смених след още 6 месеца след технически преглед - същия - двата сменяни в сервизи на Волво...

Хайде поздрави :iroc:
Reply

#13
Да се обадя и аз за шарнирите Smile Моето бившо 460 има вече 85 000 по български пътища и все още е с тези, с който дойде от Германия, както и кормилните накрайници и амортисьорите Smile За ръждата по задните калници-тя си е факт ,моето имаше и по долните вътрешни ръбове на задните врати. Това са слабите места на модела по отношение на корозията. Вибрацииет в таблото също си ги има . Това за скоростната кутия което са писъли според мен и моя опит си е пълна глупост- никакви проблеми с нея. Водната помпа съм я сменял както и ремонт на алтернатора ,също съм съгласен и за теча на масло от гарнитурата на капака на клапаните. Общо взето докато я карах тази кола ми е създавала мнооого малко ядове , причината да се разделя с нея беше че много ме дразни да гледам ръждиви пена по калниците с който не успях да се справя, и това че нямаше никакви екстри Smile
Reply

#14
ами ако можете да ми кажете .Тъй като разбрах че 440 са с Рено ДВГ то а аз рено не го клиопам много много" .Кои модели са с Волво ДВГ по принцип съм си заделил 3-4 хилки за Волво .А и търся да арчи горе долу малко .8 нафта или 10-12 газ в града Smile.Предложения.Дизайн не избирам само да е здравоSmile
Reply

#15
2 литра мотор си е шведски, като френските никак не му отстъпват (само по кубатура) . Това че не харесваш рено, не означава че си чул нещо лошо за скоротните им кутии и двигателите, мисля че на рено точно това са им плюсовете даже + меката возия ...
Reply

#16
volvofен Wrote:ами ако можете да ми кажете .Тъй като разбрах че 440 са с Рено ДВГ то а аз рено не го клиопам много много" .Кои модели са с Волво ДВГ по принцип съм си заделил 3-4 хилки за Волво .А и търся да арчи горе долу малко .8 нафта или 10-12 газ в града Smile.Предложения.Дизайн не избирам само да е здравоSmile
Рено доста се издигнаха в очите ми (по отношение на двигателите им). потърси предишни мои мнения... бях писал доста по въпроса. дизела е много добър. по отношение на харчалъка... има и по-икономични дизели но много зависи от това колко е тежък крака ти - не можеш да не се изкефиш на турбото. градско - 7-7 и нещо, извънградско (с климатик 2-ма човека до морето) 5.8л/100. малко се съмнявам обаче че ще намериш читав дизел под 5000лв. успех в търсенето!
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Reply

#17
Ace Wrote:
volvofен Wrote:ами ако можете да ми кажете .Тъй като разбрах че 440 са с Рено ДВГ то а аз рено не го клиопам много много" .Кои модели са с Волво ДВГ по принцип съм си заделил 3-4 хилки за Волво .А и търся да арчи горе долу малко .8 нафта или 10-12 газ в града Smile.Предложения.Дизайн не избирам само да е здравоSmile
Рено доста се издигнаха в очите ми (по отношение на двигателите им). потърси предишни мои мнения... бях писал доста по въпроса. дизела е много добър. по отношение на харчалъка... има и по-икономични дизели но много зависи от това колко е тежък крака ти - не можеш да не се изкефиш на турбото. градско - 7-7 и нещо, извънградско (с климатик 2-ма човека до морето) 5.8л/100. малко се съмнявам обаче че ще намериш читав дизел под 5000лв. успех в търсенето!

izvineet otnovo za latineca.Ta po vaprosa a DVG to na Reno iskam da kaja 4e reno 19 dizel 1.9 e prosto ujas pukat se glavi blokove posle trudno se namirat i taka na tatak.1,7 motora benzina shte e dobre pone benzin dvg praqt dobro.a po vaprosa da pitam za 2000 spokoino moga da si namera nqkoe dizel 340 Smilenali taka .Kakvo shte kajite za tqh vapreki 4e temata e za 440.
Reply

#18
що се касае за 3-та серия аз съм с 360, но бензиново 2000 кубика и съм доволен, но моето за съжалениене е поддържано като хората и доста изгнило, иначе не мога да кажа лоша дума за него, само шибедаха малко му прпуска водица :-(
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)