12-03-2008, 09:00 PM
Малко е дълго, но с няколко думи, това е магнитен датчик закрепен
с 2 болта на корпуса на скоростната кутия отгоре. Бих ти постнал снимка, но едвам гледам...
Маховика на двигателя има по цялата си окръжност зъби с различно разстояние
един от друг. Честотата на минаване на зъбите през датчика, дава информация
на компа за скоростта на въртене на коляновия вал. Освен този датчкик има и още един куп-
температура на въздуха на течността на какво ли не, които също влияят върху
работата на двигателя. Мн общо, но е това смисъла
на тоя чарк. Не е голяма болка при 4хх, но е чувствителен
от към метални боклучета-все пак е магнитен
с 2 болта на корпуса на скоростната кутия отгоре. Бих ти постнал снимка, но едвам гледам...
Маховика на двигателя има по цялата си окръжност зъби с различно разстояние
един от друг. Честотата на минаване на зъбите през датчика, дава информация
на компа за скоростта на въртене на коляновия вал. Освен този датчкик има и още един куп-
температура на въздуха на течността на какво ли не, които също влияят върху
работата на двигателя. Мн общо, но е това смисъла
на тоя чарк. Не е голяма болка при 4хх, но е чувствителен
от към метални боклучета-все пак е магнитен