Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
на БГ Волво е среден род завършва на О :-) така че и двамата сте в грешка hock:
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
на БГ Волво е среден род завършва на О :-) така че и двамата сте в грешка hock:
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 38
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
[quote="mad"]ех да, и това ми казаха за старите думи, обаче мойте са на една година задните и новички предните, и двете са 155, преверявам почти всеки път като се кача налягането и в четирите гуми, каккво ли не правя, май ми остана само да отида и да запаля някоя свещичка, па да земе се оправи от само себе си... 8)
имах такъв проблем - проблема е в гумите.при баланса ,наи грубо казано уравновесяват биенето на гумата напре4но на оста.е ,много рядко се слу4ва(при по евтините гуми доста 4есто) на някоя дупка гумата да се изметне не в ляво- дясно , а радиално.за да провери6 вдигаш колата на крик,така 4е гумата съвсем малко да се отлепи от асвалта и върти6 колелто на ръка.следи6 просвета под гумата и си изясняваш положението.в по тежки слу4аи едната 4аст на гумата дори опира в асвалта .е , трябва да смениш гумите.
Posts: 38
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
[quote="mad"]ех да, и това ми казаха за старите думи, обаче мойте са на една година задните и новички предните, и двете са 155, преверявам почти всеки път като се кача налягането и в четирите гуми, каккво ли не правя, май ми остана само да отида и да запаля някоя свещичка, па да земе се оправи от само себе си... 8)
имах такъв проблем - проблема е в гумите.при баланса ,наи грубо казано уравновесяват биенето на гумата напре4но на оста.е ,много рядко се слу4ва(при по евтините гуми доста 4есто) на някоя дупка гумата да се изметне не в ляво- дясно , а радиално.за да провери6 вдигаш колата на крик,така 4е гумата съвсем малко да се отлепи от асвалта и върти6 колелто на ръка.следи6 просвета под гумата и си изясняваш положението.в по тежки слу4аи едната 4аст на гумата дори опира в асвалта .е , трябва да смениш гумите.
Posts: 75
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
dur4ov Wrote:имах такъв проблем - проблема е в гумите.при баланса ,наи грубо казано уравновесяват биенето на гумата напре4но на оста.е ,много рядко се слу4ва(при по евтините гуми доста 4есто) на някоя дупка гумата да се изметне не в ляво- дясно , а радиално.за да провери6 вдигаш колата на крик,така 4е гумата съвсем малко да се отлепи от асвалта и върти6 колелто на ръка.следи6 просвета под гумата и си изясняваш положението.в по тежки слу4аи едната 4аст на гумата дори опира в асвалта .е , трябва да смениш гумите.
мерси много за съвета, още щом го видях и отидох да проверя на всичките беше добре, за това реших да смъкна на едва няколко милиметра (2-3 най-много) и като че ли една от задните (лявата) от време на време се чуваше как леко задира по асфалта, но се оказа едно забито камъче, но след като го махнах, като че ли пак ми се чу нещо. да предположим че има малко изметване (2-3) според теб достатъчно ли е да се получават такива вибрации? за да знам оттам насетне какво да предприема...
ПП: между другото проверих ги има няма по четири пъти всяка гума щях да откача, защото бащатко ми дойде втория път, после и брат ми да видел... и само дето и баба не дойде да се увери как са...
Иначе още един път благодарности на dur4ov, дано се окаже това, защото ще знам поне какъв е проблема.
А и за малко да забравя, онова го написах само за идеята, без да знам грам дали е граматическо правилно, така че се извинявам
Volvo 343 1.4L 72hp (моята червена Любов)
Не е нужно да си луд, но помага...
Posts: 75
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2006
Reputation:
0
dur4ov Wrote:имах такъв проблем - проблема е в гумите.при баланса ,наи грубо казано уравновесяват биенето на гумата напре4но на оста.е ,много рядко се слу4ва(при по евтините гуми доста 4есто) на някоя дупка гумата да се изметне не в ляво- дясно , а радиално.за да провери6 вдигаш колата на крик,така 4е гумата съвсем малко да се отлепи от асвалта и върти6 колелто на ръка.следи6 просвета под гумата и си изясняваш положението.в по тежки слу4аи едната 4аст на гумата дори опира в асвалта .е , трябва да смениш гумите.
мерси много за съвета, още щом го видях и отидох да проверя на всичките беше добре, за това реших да смъкна на едва няколко милиметра (2-3 най-много) и като че ли една от задните (лявата) от време на време се чуваше как леко задира по асфалта, но се оказа едно забито камъче, но след като го махнах, като че ли пак ми се чу нещо. да предположим че има малко изметване (2-3) според теб достатъчно ли е да се получават такива вибрации? за да знам оттам насетне какво да предприема...
ПП: между другото проверих ги има няма по четири пъти всяка гума щях да откача, защото бащатко ми дойде втория път, после и брат ми да видел... и само дето и баба не дойде да се увери как са...
Иначе още един път благодарности на dur4ov, дано се окаже това, защото ще знам поне какъв е проблема.
А и за малко да забравя, онова го написах само за идеята, без да знам грам дали е граматическо правилно, така че се извинявам
Volvo 343 1.4L 72hp (моята червена Любов)
Не е нужно да си луд, но помага...
Posts: 38
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
2-3 милиметра при 90км/ч не е малко.при мене това отклонение бе6е в предните гуми(155/70/13 - оба4е румънски) и колата от 80 до 110 играе6е
4алга.смених ги с "debica" всесезонни и сега колата спи.
Posts: 38
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
2-3 милиметра при 90км/ч не е малко.при мене това отклонение бе6е в предните гуми(155/70/13 - оба4е румънски) и колата от 80 до 110 играе6е
4алга.смених ги с "debica" всесезонни и сега колата спи.
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Идва ми на ум, че можеш да локализираш проблема като само за проба смениш гумите заедно с джантите, стига да има откъде да ги намериш (някое друго ВОЛВО или ГОЛФ). Бих ти помогнал за тая гимнастика, но разбрах, че на си от софия.
VOLVO 360GLE 2i
Posts: 255
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Идва ми на ум, че можеш да локализираш проблема като само за проба смениш гумите заедно с джантите, стига да има откъде да ги намериш (някое друго ВОЛВО или ГОЛФ). Бих ти помогнал за тая гимнастика, но разбрах, че на си от софия.
VOLVO 360GLE 2i
|