Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
... има и още един момент!
Като си взимаш частите и там другите услуги на други места - там цифрите са като за краен потребител.
Затова ако майстора взима частите - ще му правят отстъпки от -20% - което ще се отрази и добре за самия теб!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
... има и още един момент!
Като си взимаш частите и там другите услуги на други места - там цифрите са като за краен потребител.
Затова ако майстора взима частите - ще му правят отстъпки от -20% - което ще се отрази и добре за самия теб!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Вчера взех колата от ремонт. Оказа се че главата е спукана и то непоправимо - от свещ-та към клапана и от там към другия цилиндър - нямаше шанс да се завари.
Първото което ми попадна беше глава от незнам си какво рено - моноинжекцион - на пръв поглед са еднакви, НО шпилките за входящия/изходящия колектори са изнесени с по около 2mm встрани - и съотоветно трябва доста пилене докато се напаснат. Захващането на една от ролките за ангренажния ремък е по-различно - налага се да се направи втулка. По водните системи също трябваха малко преработки.
Отворите за болтовете за захващане на главата също са изместени с по няколко десети от милиметъра и трябва да са перфектно изчистени за да влязат и да се завият. С тази глава се получи някакво разминаване при тръбата за ауспуха та на съединението се наложи да се модифицира малко.
С две думи двигателя може да е Рено - но има (доста) разлики.
Смениха ми втулките и клапаните са изчистени от нагара, може и още нещо да е правено, но не са ми казвали. Сега двигателя работи супер равномерно, и по-тихо, като цяло няма нищо общо с това напреди, но не мога да кажа за ефекта от махането на нагара по клапаните и т.н просто защото съм с друга глава.
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Вчера взех колата от ремонт. Оказа се че главата е спукана и то непоправимо - от свещ-та към клапана и от там към другия цилиндър - нямаше шанс да се завари.
Първото което ми попадна беше глава от незнам си какво рено - моноинжекцион - на пръв поглед са еднакви, НО шпилките за входящия/изходящия колектори са изнесени с по около 2mm встрани - и съотоветно трябва доста пилене докато се напаснат. Захващането на една от ролките за ангренажния ремък е по-различно - налага се да се направи втулка. По водните системи също трябваха малко преработки.
Отворите за болтовете за захващане на главата също са изместени с по няколко десети от милиметъра и трябва да са перфектно изчистени за да влязат и да се завият. С тази глава се получи някакво разминаване при тръбата за ауспуха та на съединението се наложи да се модифицира малко.
С две думи двигателя може да е Рено - но има (доста) разлики.
Смениха ми втулките и клапаните са изчистени от нагара, може и още нещо да е правено, но не са ми казвали. Сега двигателя работи супер равномерно, и по-тихо, като цяло няма нищо общо с това напреди, но не мога да кажа за ефекта от махането на нагара по клапаните и т.н просто защото съм с друга глава.
Posts: 680
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
То това,че е рено не значи,че става от всеки двигател.Наште, на тройките двигателите са от Рено Рапид. Незнам защо си преправял главата, по-скоро трябваше да вземеш друга от Волово, тъй като тия напасвания не са много надеждни. Радвам се обаче, че си оправил колата.Успех, дано всичко е наред.
Enjoy your volvo's
Posts: 680
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
То това,че е рено не значи,че става от всеки двигател.Наште, на тройките двигателите са от Рено Рапид. Незнам защо си преправял главата, по-скоро трябваше да вземеш друга от Волово, тъй като тия напасвания не са много надеждни. Радвам се обаче, че си оправил колата.Успех, дано всичко е наред.
Enjoy your volvo's
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Мен ме убеждаваха че щом съм с механични повдигачи няма смисъл изобщо да се отваря двигателя без да има повреда, ето че имало.
Кажи има ли разлика в ускорението, нощо че си с друга глава, преди си бил с почти същия двигател, но непочистен...
От компютъра съм свикнал че каквото и да е нещо, все си иска поддръжка, е като за двигател нека са 6 години, не на 6 месеца основна профилактика.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Мен ме убеждаваха че щом съм с механични повдигачи няма смисъл изобщо да се отваря двигателя без да има повреда, ето че имало.
Кажи има ли разлика в ускорението, нощо че си с друга глава, преди си бил с почти същия двигател, но непочистен...
От компютъра съм свикнал че каквото и да е нещо, все си иска поддръжка, е като за двигател нека са 6 години, не на 6 месеца основна профилактика.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 235
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Абе и мен нещо ми харчи антифриз по около литър на 1000км, а маслото не мърда :oops: ама се чудя дали въобще да го пипам, след като си работи добре двигателя.......макар, че имам чувството че сутрин и при мен някои от свещите са мокри :oops:
Posts: 235
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Абе и мен нещо ми харчи антифриз по около литър на 1000км, а маслото не мърда :oops: ама се чудя дали въобще да го пипам, след като си работи добре двигателя.......макар, че имам чувството че сутрин и при мен някои от свещите са мокри :oops:
|