The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Натягане на съединител?

#41
GT1 Wrote:
raxell Wrote:Лек въпрос и от мен , нормално ли е аксиалния лагер да е в постоянен контакт с притискателния диск , 460 GLE мотор B18EP :?:

Нито е нормално, нито е желателно.

И аз така мисля , може би при мен има скъсана пружина или там каквото е , наложи се да добавя външна такава , да връща вилката , не е много естетически издържано но ........ :wink:
Колкото повече , толкова повече
Reply

#42
GT1 Wrote:
raxell Wrote:Лек въпрос и от мен , нормално ли е аксиалния лагер да е в постоянен контакт с притискателния диск , 460 GLE мотор B18EP :?:

Нито е нормално, нито е желателно.

И аз така мисля , може би при мен има скъсана пружина или там каквото е , наложи се да добавя външна такава , да връща вилката , не е много естетически издържано но ........ :wink:
Колкото повече , толкова повече
Reply

#43
Пичове,100%съм сигорен,че когато съединителя отделя ниско,гаиките на жилото требе да се натегат.Правиш по няколко навивки на гаиката и пробваш но внимаваш да не започне да боксува.Ако целият ход на педала е нормален,тоест от пода до 1до2см. над нивото на спирачката и не боксува,би трябвало да отделя около средата от целият ход и тогава можеш да бъдеш сигорен че нямаш проблем със съединителя.Но да попитам,аз за себеси несъм толкова сигурен ако няма начин за натягане дали причината е обезателно в износен феродоф диск,или е възможно да му е сменено жилото и да нее спазена орегиналната дължина,като му е качено малко по дълго таково. ТОВА МНЕНИЕ СИ Е САМО МОЕ!
Reply

#44
Пичове,100%съм сигорен,че когато съединителя отделя ниско,гаиките на жилото требе да се натегат.Правиш по няколко навивки на гаиката и пробваш но внимаваш да не започне да боксува.Ако целият ход на педала е нормален,тоест от пода до 1до2см. над нивото на спирачката и не боксува,би трябвало да отделя около средата от целият ход и тогава можеш да бъдеш сигорен че нямаш проблем със съединителя.Но да попитам,аз за себеси несъм толкова сигурен ако няма начин за натягане дали причината е обезателно в износен феродоф диск,или е възможно да му е сменено жилото и да нее спазена орегиналната дължина,като му е качено малко по дълго таково. ТОВА МНЕНИЕ СИ Е САМО МОЕ!
Reply

#45
ivalito Wrote:Пичове,100%съм сигорен,че когато съединителя отделя ниско,гаиките на жилото требе да се натегат.Правиш по няколко навивки на гаиката и пробваш но внимаваш да не започне да боксува.Ако целият ход на педала е нормален,тоест от пода до 1до2см. над нивото на спирачката и не боксува,би трябвало да отделя около средата от целият ход и тогава можеш да бъдеш сигорен че нямаш проблем със съединителя.Но да попитам,аз за себеси несъм толкова сигурен ако няма начин за натягане дали причината е обезателно в износен феродоф диск,или е възможно да му е сменено жилото и да нее спазена орегиналната дължина,като му е качено малко по дълго таково. ТОВА МНЕНИЕ СИ Е САМО МОЕ!
Айде, намали процентите... и ще си говорим.Big Grin

1. Дължината на жилото от единия край до другия край (1.0m, 1.50m или 2.0m и т.н.) не е определяща - условието е да стигне от педала до "вилицата". Определяща е дължината след т.нар. "броня" - разни коли, разни дължини!

2. При изряден съединител (!) дали да отделя ниско или високо - имаш възможност да си избереш сам - в зависимост от начина на каране (ходи обяснявай на некой "спортист", че съединителя трябва да отделя по средата... :lolSmile и да си го регулираш с въпросната гайка!

3. При изряден съединител (!) нормалната позиция на гайката е около средата на шпилката! От ниско до високо отделяне разликата е 2-5mm (!) от позицията на гайката!!!

4. Ако гайката е навита докрай и пак отделя ниско, може да се подложи някаква шайба под нея (в последния ми комплект жило имаше гумена такава, но се сплеска & скъса много бързо; някой препоръчваше такава от гьон или по-читава гума; ако е твърда (друга гайка или метална шайба) има опасност да усещаш вибрациите на мотора в педала на съединителя).

5. Ако гайката е навита докрай, и отделя високо... редно е да я поотвиеш. На малки стъпки (в началото от по 1-2 mm, после мериш с обороти) - ще да почне да отделя все по-надолу. Колко - сам си избираш, ако не - в един момент ще почнат да ти заяждат предавките и ще разбереш, че много си го `олабил. И се почва с обратната процедура - навиване, навиване.

6. Ако гайката е навита докрай, отделя виско и предавките ти заяждат - търси си нов съединител. Доколкото знам, препоръчително е да се сменя в "комплект" (феродов + притискателен).

7. Скърцането при натискане на педала на съединителя при мен предхождаше всяко скъсване, но се оказа "побългаряването" (при това - неграмотно) на джаджата, която свързва педала с жилото - в крайна сметка крепежният болт, на който се държи за педала, се оказа "срязан", а аз останах на пътя (добре, че го има нащия клуб)!!!

Е, това беше "моето лично мнение", изградено след смяна на 4 бр.жила в три различни сервиза в рамките на година и половина!
8)
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply

#46
ivalito Wrote:Пичове,100%съм сигорен,че когато съединителя отделя ниско,гаиките на жилото требе да се натегат.Правиш по няколко навивки на гаиката и пробваш но внимаваш да не започне да боксува.Ако целият ход на педала е нормален,тоест от пода до 1до2см. над нивото на спирачката и не боксува,би трябвало да отделя около средата от целият ход и тогава можеш да бъдеш сигорен че нямаш проблем със съединителя.Но да попитам,аз за себеси несъм толкова сигурен ако няма начин за натягане дали причината е обезателно в износен феродоф диск,или е възможно да му е сменено жилото и да нее спазена орегиналната дължина,като му е качено малко по дълго таково. ТОВА МНЕНИЕ СИ Е САМО МОЕ!
Айде, намали процентите... и ще си говорим.Big Grin

1. Дължината на жилото от единия край до другия край (1.0m, 1.50m или 2.0m и т.н.) не е определяща - условието е да стигне от педала до "вилицата". Определяща е дължината след т.нар. "броня" - разни коли, разни дължини!

2. При изряден съединител (!) дали да отделя ниско или високо - имаш възможност да си избереш сам - в зависимост от начина на каране (ходи обяснявай на некой "спортист", че съединителя трябва да отделя по средата... :lolSmile и да си го регулираш с въпросната гайка!

3. При изряден съединител (!) нормалната позиция на гайката е около средата на шпилката! От ниско до високо отделяне разликата е 2-5mm (!) от позицията на гайката!!!

4. Ако гайката е навита докрай и пак отделя ниско, може да се подложи някаква шайба под нея (в последния ми комплект жило имаше гумена такава, но се сплеска & скъса много бързо; някой препоръчваше такава от гьон или по-читава гума; ако е твърда (друга гайка или метална шайба) има опасност да усещаш вибрациите на мотора в педала на съединителя).

5. Ако гайката е навита докрай, и отделя високо... редно е да я поотвиеш. На малки стъпки (в началото от по 1-2 mm, после мериш с обороти) - ще да почне да отделя все по-надолу. Колко - сам си избираш, ако не - в един момент ще почнат да ти заяждат предавките и ще разбереш, че много си го `олабил. И се почва с обратната процедура - навиване, навиване.

6. Ако гайката е навита докрай, отделя виско и предавките ти заяждат - търси си нов съединител. Доколкото знам, препоръчително е да се сменя в "комплект" (феродов + притискателен).

7. Скърцането при натискане на педала на съединителя при мен предхождаше всяко скъсване, но се оказа "побългаряването" (при това - неграмотно) на джаджата, която свързва педала с жилото - в крайна сметка крепежният болт, на който се държи за педала, се оказа "срязан", а аз останах на пътя (добре, че го има нащия клуб)!!!

Е, това беше "моето лично мнение", изградено след смяна на 4 бр.жила в три различни сервиза в рамките на година и половина!
8)
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)