The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
В40 1.9тд - Турбина?

#21
За включването на турбото и залепянето за седалката ще питате само Доко и никой друг. Тази вечер го видях и чух :wink: да влиза в турбо режим точно пред РПУ-то в Казанлък Big Grin Big Grin Big Grin .... 21,35ч. Big Grin ....полицаите още се питат какъв самолет мина покрай тях :wink: Big Grin
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#22
100Y0 Wrote:За включването на турбото и залепянето за седалката ще питате само Доко и никой друг. Тази вечер го видях и чух :wink: да влиза в турбо режим точно пред РПУ-то в Казанлък Big Grin Big Grin Big Grin .... 21,35ч. Big Grin ....полицаите още се питат какъв самолет мина покрай тях :wink: Big Grin


:roll: :-$ Някой записа ли номера ,утре пак трябва да козирувам в КАТ Confusedalute: Big Grin Big Grin Big Grin

От всички сток автомобили които съм карал при никоя го няма
това залепяне на седалката.Причината е икономия,дълъг живот на мотора и
турбото,разни еко норми.За да се усети трябва да се барне малко.

Mihov Wrote:Кажи нещо повече за твоята В-40 1,9 ТД , дето стои на 2 метра от С-80-та ?
Ако се видим ще ти дам да направиш едно кръгче , защото немога да ти го опиша , по-добре да го усетиш .
Думата е много точна " залепяне " .
:ctf:

Колата е на комшията ми.Неговата и моята кола стоят в един гараж.
Много пъти съм я карал (ръчкал),и колата си върви доволно за 90к.с.
Карал съм го да се регистрира в клубъ много пъти ,но нито разбира от
компютри ,нито има свободно време.

Колега Михов при първа среща бих желал да усетя ефекта.

Тука като стана въпрос за турбо ,някой колега да има схема на
работа на вакуумите които я упаравляват,че ми се въртят едни мисли
в главата.Интересуваме най вече 2.5тди ауди,но и други може да помогнат.
Reply

#23
И аз да изкажа мнение тъи като имам с 40 с същия мотор .турбината се усеща точно като да те залепя за седалката,НО така я усещат само хората карали до тогава друга кола без турбина до 90-100 коня.За другите който са карали по мощни дизелове коли с турбо,те не усещат залепянето за седалката (като колегата с с80) .Инак колата според мен е добра набира доволно ,поддържа 130-140 по магистралата ,гори 5,5-6.Градско 7-8. Въпроса за залепянето за седалката е малко спорен ,всеки го усеща различно.
Reply

#24
Последното мнение на колегата май е най-точно :wink: Ако преди това си карал москвич турбото на в-40-ската е като реактивен двигател Big Grin
Но аз също съм съгласен, че колата върви доста добре,ако есествено не си любител на силните усещания(като цяло чудесен семеен автомобил) 8)
Reply

#25
Доко галанта е на 10годинки Wink не на 15 и може на някоя среща да дойда да ти покажа как залепя моща на 200 нютона и невероятна скоростна кутия от японските инжинери Wink Конете са нищо пред въртящия момент...Някой да не е сългасен ?
Конете са мярка за гъзария ,а нютоните са истината ....
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#26
Добре колега ,обясни ми тогава като решиш да се залепиш на седалката ,
защо вкарваш мотора в максимални обороти ,като максималния вътртящ
момент се постига още при 2300об/м при дизелите и 3800-4000 при бензина.

В конете е истината.

На колега който каза за москвича мога да кажа ,една лада 82к.с. е
по-бавна с по-малко от секунда от Волво с този мотор при ускорение до 100км/ч.
Не казвам ,че модела не е добър.Точно такава кола смятам да взема на жена си 8)
Reply

#27
Земете си 940 2,4ТДИ или 2,0ТУРБО 16клапана и не се занимавайте с 4 та серия ако искате да се лепите за седалките. Само 4е при второто бая бензин ще трябва.
Reply

#28
Колеги привет на всички от скоро съм във форума на волво имам волво 1.9 ТД 90к. 98.г
Как мога да разбера на моята машина дали работи турбинката някои може ли да ми помогне :wink: Когато зпаля колата и загрее исфорсирвам я и ми се струва че турбото не свири. Някои може ли да ми каже признаци за турбото когато не работи по какво мога да го разпозная :wink:
Reply

#29
Здравей колега Smile
Признаци за неработеща турбина много: колата има ли тяга след 2000 об.(имай в предвид,че ако си карал по мощна кола турбото на В40 няма да го усетиш Smile ), харчи ли масло, пуши ли, има ли загуба на мощност,на колко километра е катализатора понеже ако е запушен това много я спъва, как се държи колата при висока скорост?
Но като за начало си прегледай маркучите от и към кулера , както и вакумите да няма някой спукан случайно и си почисти ЕГР-а (ако не е затапен) Smile
И все пак е най-добре да отидеш на една диагностика , там апаратурата ще си каже тежката дума Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)