Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
ivko s60 Wrote:Здравей Роби. Собственик съм на волво с60 2.0т и имам следния проблем. Когато настъпя газта понякога колата не се ускорява или се ускорява много бавно, но когато започвам да отпускам леко газта колата започва да се ускорява много бързо :roll: . Няма никакви грешки (проверена е с най-модерната техника във Волво UK). За последната една година съм сменил : нов дебитомер (оригинален) ,нови свещи, нов ETM, нов клапан за контролиране налягането на турбото, нови инжектори. И след всичко това колата пак се държи по същия начин .От доста отдавна съм забелязал и едно друго нещо, когато гледам моментния разход на дисплея и отпусна газта, не отива веднага на 99.9 , а отнема поне 10 сек докато стигне там, а преди не беше така (беше много по-бързо движението на цифрите). Не знам дали това има нещо общо с моя проблем, но исках да го спомена.
Благодаря предварително. Лек ден. 8) Това вече е интересно :? Колко често го прави?Ти гледам си сменил почти всичко.Според мен ако няма грешки единствения начин да се открие проблема е да се кара с тестера,и да се следи какво показва колата в реално време.Това разбира се е трудно ако проблема се проявява рядко(например веднъж седмично) :?:
Posts: 5
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
moruna Wrote:ivko s60 Wrote:Здравей Роби. Собственик съм на волво с60 2.0т и имам следния проблем. Когато настъпя газта понякога колата не се ускорява или се ускорява много бавно, но когато започвам да отпускам леко газта колата започва да се ускорява много бързо :roll: . Няма никакви грешки (проверена е с най-модерната техника във Волво UK). За последната една година съм сменил : нов дебитомер (оригинален) ,нови свещи, нов ETM, нов клапан за контролиране налягането на турбото, нови инжектори. И след всичко това колата пак се държи по същия начин .От доста отдавна съм забелязал и едно друго нещо, когато гледам моментния разход на дисплея и отпусна газта, не отива веднага на 99.9 , а отнема поне 10 сек докато стигне там, а преди не беше така (беше много по-бързо движението на цифрите). Не знам дали това има нещо общо с моя проблем, но исках да го спомена.
Благодаря предварително. Лек ден. 8) Това вече е интересно :? Колко често го прави?Ти гледам си сменил почти всичко.Според мен ако няма грешки единствения начин да се открие проблема е да се кара с тестера,и да се следи какво показва колата в реално време.Това разбира се е трудно ако проблема се проявява рядко(например веднъж седмично) :?:
Ами доста често го прави. Усещам я че не върви както трябва. Съмнявам се за още някои неща, но предполагам че би трябвало да покаже някакви грешки ако са те. Нещата са : сензора на педала на газта, бензиновата помпа в резервоара или регулатора за налягането на горивото. Какво мислиш за тях?
Благодаря!
Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
Може.Регулатора на тази кола май беше в помпата.За повреден педал на газта на тази кола не помня,но кой знае. :?:
Posts: 5
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2010
Reputation:
0
moruna Wrote:Може.Регулатора на тази кола май беше в помпата.За повреден педал на газта на тази кола не помня,но кой знае. :?:
Регулатора за налягането на горивото е на релсата над инжекторите и е механичен (само на R е електронен). Можеш ли да ми кажеш колко струва при вас педала за газта, колко време отнема да се смени и нужен ли е някакъв софтуеър след инсталацията?
Благодаря. Лек ден от мен. 8)
Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
ivko s60 Wrote:moruna Wrote:Може.Регулатора на тази кола май беше в помпата.За повреден педал на газта на тази кола не помня,но кой знае. :?:
Регулатора за налягането на горивото е на релсата над инжекторите и е механичен (само на R е електронен). Можеш ли да ми кажеш колко струва при вас педала за газта, колко време отнема да се смени и нужен ли е някакъв софтуеър след инсталацията?
Благодаря. Лек ден от мен. 8) Не точно.Това което при R наричаш регулатор е само сензор са халягане,но това не е най важното.Педала се сменя за 10 мин.не е необходим SW.Звънни ми утре да проверя за цената(че ще забравя) :wink:
Posts: 331
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
свалих реостата,занесох го премериха го и казаха че не работи както трябва,казах ми от къде да си купя нов,отидох взех и им го занесох,смениха го но нещата даже се влошиха. сега пак работи по същият начин,но им даже ми припуква и на колоните при 1,2 степен. казах ми че като се махне от модула самия реостат е добре,но като се сложи в тялото и променяло всичко. май ще трябва да сменя цялото тяло ли,знам ли вече. един колега от форума е сменил само транзисторчето и му се е оправило,при мен не стана така. дали се продават такива части при вас или са само с поръчка и на каква цена ще са? блогодаря на Роби предварително за отделеното време.
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Posts: 261
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2008
Reputation:
1
При нас се продава целия реостат или транзистор.
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2010
Reputation:
0
Здравейте на всички може би аз съм най-новия за момента,преди една седмица си купих волво в70 чудесна кола,но имам единпроблем,няма дистанционно за аларма самата кола има аларма ,може ли някой да ми каже как да се сдобия с дистанционно за алармата.
Posts: 331
Threads: 59
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
занесох реостата на други майстори и казаха ,че е напълно здрав и да търся проблема другаде. видях че има една кютия до него в която пка влиза букса,дали и тя не е за парното нещо което да е от значение. не знам как са последователностите,има моторче,реоста,нещо друго което е от значение за парното,примерно тази кутия?
волво S40 2000г,1.8 ,122 коня
Posts: 143
Threads: 24
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
Здравей колега, вече поместих темата в дизел отсега на форума, но ще го постна и тук (ако админите не се сърдят) понеже съм в безизходица вече...
Колата е Волво В 40 1.9 тд 1998 г 90к.с.
Проблема е следният- Напоследък колата започна да загрява - в задръстване започна да вдига температурата,стрелката стига почти до червеният сектор, дори като се движа пак...не съм я чакал да видя до къде ще загрее-пускам парното и естествено градусите падат...Смених антифриза, уж нямаше боклуци които биха могли да запушат някъде системата за охлаждане, не е термостат понеже целият радиоатор е топъл, не е датчика за перката понеже и тя се пуска (пробвах на място-освен ако не се пуска всеки път? :? ) Колата я карам 2-ра година и досега дори в 40градусуви жеги не стрелката не е мърдала от нормалната.
Вече смених термоста и датчика за стрелката ,както и капачката на разширителният съд,но проблема си остана В неделя свалях да промивам радиатора поради съмнения че е запушено, но си беше ОК, никакви боклуци или отайки...
Ще се радвам ако имаш идея от какво може да идва проблема ....
|