Posts: 176
Threads: 21
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2009
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo V70 D4 MY2016
Здравей, съжалявам, че ще те занимавам с бумащина, но сега се сетих, а утре може да забравя - Дали мото пфое ще издава някакви документи за евростандартите на автомобилите? Нали от догодина ще трябва да се съобразяваме и с това при плащане на данък.
V70, D4, 2015г, 181 к.с., ръчни скорости
S60, D5, 163 к.с, автомат
S40, B4184S2, 2000г., 122к.с. , бензин + ГИ
Posts: 2,363
Threads: 64
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
gorokhan Wrote:Здравей Роби. От скоро съм собственик на с60 2004 година, д5 двигателя, 163 коня. Имам следния проблем: по време на движение и на място при достигане на 1800 - 2500 оборота се появяват вибрации, които се усещат както на волана, така и на самите седалки, дори сенника видимо се тресе. Според италиянския преглед от преди 3 месеца, колата имаше нужда от смяна на преден тампон на двигателя. Смених го, като мислех че проблема ще се оправи. Наистина на място при достигане на горепосочените обороти вибрацията изчезна, но в движение, като карам с 120-130 км/ч се усеща същото тресене, както преди. Не знам какво да направя. Ходих да гледат и другите тампони, уж са добре, макар да не знам доколко може да се прецени без да се свалят. Моля за съвет. Предварително благодаря! Здравей,колега!А пробва ли да си балансираш гумите?
Posts: 11
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2013
Reputation:
0
Благодаря, Роби. Последвах съвета ти и ги балансирах ... определено е далеч по-добре колата
Posts: 16
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2012
Reputation:
0
Роби Здравей, Писах в едната тема за S60, след смяна на главата , <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=33948&p=229571#p229571">viewtopic.php?f=8&t=33948&p=229571#p229571</a><!-- l -->
че малко ми се е изгубила мощноста не я чуствам пъргава както преди, Сменени са гумичките на клапаните и главата е шлайфана 0.1 , след тая операция е сложен 5ти ремонт гарнитура.
Главата която купих се оказа че е по друга леко, имаше един изрязан полумесец на долния края , който се запълни с гумен такъв от гарнитурата.
И днеска си я взех от сервиза и осещам че няма мощност, исках да я закарам в МФ в Люлин но не работят в Събота и Неделя диагностиките, искам да те питам дали е нормално това за първончалните километри след смяна на главата. И други съвети ако имаш
Posts: 2,363
Threads: 64
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 5
Joined: Apr 2011
Reputation:
7
Горд собственик на: Volvo V40;XC70
gorokhan Wrote:Благодаря, Роби. Последвах съвета ти и ги балансирах ... определено е далеч по-добре колата И да си знаеш - тресене до 120-130км/ч - дебаланс на предни гуми,тресене при 140-145 км/ч - задни гуми.От време на време можеш и да ги почистваш от лед,кал и т.н. :lol:
Posts: 59
Threads: 15
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Здравей Роби, дойде е моят час да потърся помощта ти.
Колата е Волво S60 D5 163 коня 2002г.
Проблема е следния. При кикдаун на 3 и 4 -та предавка при високи обороти (около 4000), колата влиза в авариен режим, като светва жълтия триъгълник а съобщението е (SYSTEMA MOTORE ASSISTENZA URG.).
Същия проблем се появява като карам на темпомат да кажем с 140км/ч, намаля до 100км/ч и след това като натисна бутона на волана Resume (за да върне желаната скорост) колата почва да ускорява леко придърпва 2-3 пъти и отново влиза в авариен режим със същото съобщение.
След ровене във форума, разбрах че и други колеги имат подобен проблем който се решава със смяна на клапана за управление на турбото.
Смених въпросния клапан, но при мен проблема продължава да се появява.
Имаш ли идея от къде идва проблема и разбира се как да го реша.
Благодаря предварително.
Posts: 27
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2014
Reputation:
0
Здравей Роби,
Искам да те попитам по една дилема, която се заформи с избора ми на първото ми Волво. Става въпрос за Волво V70 D5. Гледах вече 3 бройки и при всички се забелязва странен шум от двигателя, когато се товори капачката за наливане на масло.
В момента това го разискваме с други колеги от форума в ето тази тема:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=35662">viewtopic.php?f=8&t=35662</a><!-- l -->
Оказва се, че има колеги, които забелязаха подобен проблем при тях благодарение на моята тема. Почнах да чета и по чужди форуми. Там се предполага вакумна помпа или проблем с pcv вала ( което не ми е ясно какво е точно).
Имаш ли идея какво може да е и дали е сериозно, или може да се отремонтира за 200-300 лв, понеже поради този звук се отказах от 3 автомобил, а на единия реално само това му беше кусурът. С Ники му направихме диагностика и оглед. Друго сериозно не излезе.
Posts: 2
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
Здравей Роби. От 2 седмици съм собственик на Волво С80 д5 163 конски сили. Откакто я имам има един проблем и той е, че когато колата е студена пали от ряз, обаче когато е топла не пали от първия път. По точно пали и гасне и при втория опит си пали както трябва. Проверявах акумулатора - добре е. Стартерът беше на профилактика, обаче явно не е и от него. На диагностика не показва грешки. Не знам къде да търся проблема.
Благодаря предварително.
Posts: 28
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2015
Reputation:
0
Здравей Роби, нов съм на тази марка и ето проблеми- смених маслото на скоростите беше като буза - дето не се сменя по предписание, станаха по мазни без шумно влизане на лоста но пак влизат трудно при запален мотор особено задна, да уточня ; в движение никакъв проблем ,съединителя не боксува-не се форсира двигателя и при изгасен мотор всяка една влиза без проблем. Как може да е съединителя не ми е ясно , дали може да се регулира и ако се наложи смяна на съединителя в пълен комплект ли трябва. :? с60 2.4 140кс.
Posts: 7
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2015
Reputation:
0
Добър ден Роби имам няколко въпроса към теб и ще се радвам, ако може да ми отговориш.
1. Колата е В70 2.5 ТДИ 140 кс 2001г. от известно време при превключване на скоростите, дори при изключен двигател се чува едно "чак-чак", като на 1ва и 2ра се чува по-силно, а пък на 3-4-5та по-слабо.
2. При рязко подаване на газта скоростния лост се мести.
3. Възможно ли е това да е тампон на кутията? Защото от прочетеното по форумите стигам до този извод, и ако е тампон как мога да бъда сигурен
|