The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40 1.9 не пали

#11
Някъде толкова излиза. Преди 2 години сменях във фирмен сервиз на предишната ми кола (Опел) ремък, ролки и водна помпа ми излязоха към 460 евро труд и части (оригинални).
За 1 час труд в сервиз в Холандия те таксуват около 90 евро/час с ДДС, пише си го на фактурата. За подобна смяна 2 часа труд не ти мърдат обикновено. Тая година, предстояща смяна на съединител на същата кола ме принуди да я продам при положение, че ми обявиха само за труд 4 часа (сваляне скоростна кутия, смяна хидравличен лагер, комплект съединител с притискател и разни съпътстващи дреболии). Като сложиш и частите то цялата сметка илизаше по-скъпо от самата кола.
2004 Volvo S40, 1.9D, 102 hp - D4192T4
Reply

#12
Ами защо не я обслужваш в България? В Холандия е много скъпо. Поне брат ми така прави. Но гореописания ремонт беше просто нямаше как да стане в България при положение, че колата е в Холандия и не пали. Но за смени на масла и т.н. всичко в България става. Сега трабва да сменя и задни амортисьори или тампони, но пак се планира това да стане в България след няколко месеца. Тук крайната сметка излиза 2-3 пъти по- малка в сравнение с Холандия.
Reply

#13
За Волво-то мисля така да правя като дойде време за обслужване, стига да не стане нещо непредвидено.
2004 Volvo S40, 1.9D, 102 hp - D4192T4
Reply

#14
Щом е минал с толкова, значи е можело и да е доста по-зле при прескачане на ремък...
Reply

#15
По принцип в Бг е по евтино, но там в нормален сервиз има гаранция и го правят като хората. преди 2 седмици бях до Германия на отиване даваше разход 8.3, гръчнах нафтова помпа в Франция и в оторизиран сервиз ми струваше 360 евро с труда. колата след това мъркаше и разхода беше 6.5. Вие си водете изводите. Аз лично предпочитам да отида там и да си я оправя няма чакане няма часове за записване, още повече че ако си със зелена карта и те закарат с пътна помощ тя се осребрява в БГ.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)