The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Трудно паля - подгревни свещи ???

#11
колеги батерии за телефони само от ebay.co.uk нестига че са в пъти по ефтини а и с много добро качество
за пример купихме на жена ми Нокиа 8900 с оригиналната батерия караше 1,5-2 дни, купих от ebay и с нея кара 4дни Big Grin , а дколкото до свещите и аз ъм с Бош и съм много доволен, никакви проблеми
...........VOLVO V40 1.6 16V "98 ГИ 16"AZEV BLACK LEATHER..............
Reply

#12
Благодаря за номерчето.

Батериите, за които аз говоря, са ОЕМ оригинални. Моето Е51 с оригиналната си изкара година и малко, с тази за 12лв вече кара две години и не се усеща никаква разлика в капацитета. Това, че вие сте гледали само при скъпари-прекупвачи, не значи че в България няма евтини и истински батерии.

Поздрави!
Reply

#13
...вече не си спомням каква беше темата.....
Та да се върнем на първия пост колеги.... Big Grin
Човек цял живот се учи . . .


[Image: ab250839.gif]
Reply

#14
Доколкото знам по- новите дизели са конструирани така, че преди да запали , двигателят върти две-три секунди. Това е с цел маслената помпа да подкачи масло до всички части. Така се предпазва двигателят от триене на сухо при това на запалил двигател. Всички знаем как на по- старите дизели клапаните и повзигачите се чуват десетина секунди силно да тракат веднага след запалване. След това шумът изчезва. Това е така, защото двигателят запалва, а в триещите се възлите няма смазване. Като подкачи помпата масло тракането изчезва.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#15
Преди няколко седмици се мотаеше при палене сутрин при около -12 градуса.
Коментирах с приятел майстор и той сподели, че се досеща какъв е проблема...

Ха сега познайте от 5 подгревателни свещи колко бяха изгорели............... - ВСИЧКИТЕ !!!

Смяната ми излезе точно 90 лв. (с 20 лв. труд Wink ).
Reply

#16
Сигурен съм , че с тия свещи за 90 лева с включен 20 лева труд, няма да изкараш много дълго.
Качествена свещ под 22-25 лева за бройка няма как да купиш. Плюс това качествените свещи се продават с гаранция от една година. КаКто например БОШ. Аз сменях свещи преди две години. Купих споменатите БОШ по 25 лева бройката с една година гаранция. Отделно труда за смяната. Е, вече две години и две зими ядове с паленето няма никакви.
Вярно, че има свещи за по 10-12 лева. Но има една приказка, че евтиното почти винаги излиза по- скъпо. Щото може скоро пак да ти се наложи да купуваш същото. И пак да даваш пари за смяна. Но , всеки сам си знае и решава. Дано са сполучливи тия свещи, дето 5 броя струват 90 лева с включен 20 лева труд за смяна.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)