Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
S.B. Wrote:Watcher написа: "p.s. ... А на дизеловите като го пуснеш, ще трябва да се лишиш от няколко коня - не ми качва разхода с повече от половин кило, но мощността ми пада с около 20-30%, даже в началото много се излагах по кръстовищата, `щото оставях колата да ми угасне ..."
Аз си мислех, че само при мен е така - направо е като спънат кон на 1-ва и трябва да я вкарваш здраво в обороти. Какво да се прави още едно доказателство, че всяко удоволствие се заплаща. :lol:
Абе, хора това е ТУРБО дизел, а турбото се нуждае от обороти, даваите им газ на тези коли, няма да ги уплашите, ако става въпрос при бензиновите е доста по осезаем спада на мощността и то не само при тръгване, защото на тях въртящия момент е много по малък. :lol:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
S.B. Wrote:Watcher написа: "p.s. ... А на дизеловите като го пуснеш, ще трябва да се лишиш от няколко коня - не ми качва разхода с повече от половин кило, но мощността ми пада с около 20-30%, даже в началото много се излагах по кръстовищата, `щото оставях колата да ми угасне ..."
Аз си мислех, че само при мен е така - направо е като спънат кон на 1-ва и трябва да я вкарваш здраво в обороти. Какво да се прави още едно доказателство, че всяко удоволствие се заплаща. :lol:
Абе, хора това е ТУРБО дизел, а турбото се нуждае от обороти, даваите им газ на тези коли, няма да ги уплашите, ако става въпрос при бензиновите е доста по осезаем спада на мощността и то не само при тръгване, защото на тях въртящия момент е много по малък. :lol:
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Izex Wrote:Абе, хора това е ТУРБО дизел, а турбото се нуждае от обороти, даваите им газ на тези коли, няма да ги уплашите, ако става въпрос при бензиновите е доста по осезаем спада на мощността и то не само при тръгване, защото на тях въртящия момент е много по малък. :lol:
Абсолютно съм съгласен. На извънградско почти не се усеща разлика в мощността но питайте тези на бензин как изпреварват с климатик!!!
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Izex Wrote:Абе, хора това е ТУРБО дизел, а турбото се нуждае от обороти, даваите им газ на тези коли, няма да ги уплашите, ако става въпрос при бензиновите е доста по осезаем спада на мощността и то не само при тръгване, защото на тях въртящия момент е много по малък. :lol:
Абсолютно съм съгласен. На извънградско почти не се усеща разлика в мощността но питайте тези на бензин как изпреварват с климатик!!!
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Пангев Wrote:Izex Wrote:Абе, хора това е ТУРБО дизел, а турбото се нуждае от обороти, даваите им газ на тези коли, няма да ги уплашите, ако става въпрос при бензиновите е доста по осезаем спада на мощността и то не само при тръгване, защото на тях въртящия момент е много по малък. :lol:
Абсолютно съм съгласен. На извънградско почти не се усеща разлика в мощността но питайте тези на бензин как изпреварват с климатик!!!
Абсолютно сте прави и двамата.
Съгласен съм с вас - така си е.
За бензинката е трудно тръгването от светофар с климатик - трябват доста обороти и то да ги дигнеш по-раничко, за да ти е гарантиран старта, особено ако водиш колона.
Пангев Wrote:Izex Wrote:Абе, хора това е ТУРБО дизел, а турбото се нуждае от обороти, даваите им газ на тези коли, няма да ги уплашите, ако става въпрос при бензиновите е доста по осезаем спада на мощността и то не само при тръгване, защото на тях въртящия момент е много по малък. :lol:
Абсолютно съм съгласен. На извънградско почти не се усеща разлика в мощността но питайте тези на бензин как изпреварват с климатик!!!
Абсолютно сте прави и двамата.
Съгласен съм с вас - така си е.
За бензинката е трудно тръгването от светофар с климатик - трябват доста обороти и то да ги дигнеш по-раничко, за да ти е гарантиран старта, особено ако водиш колона.
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
:lol:
Казах "...в началото се излагах...".
Но като цяло бих се определил като спокоен шофьор и не обичам да я ръчкам, `щото все се намира някой Голф-ър, дето да го приеме лично и да почне да прави глупости...
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
:lol:
Казах "...в началото се излагах...".
Но като цяло бих се определил като спокоен шофьор и не обичам да я ръчкам, `щото все се намира някой Голф-ър, дето да го приеме лично и да почне да прави глупости...
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
|