10-19-2006, 10:58 AM
ами питам щото това е маркуча който отива към турбото и незнам дали няма да прецака нещо.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Какъв е този клапан и за какво служи?
|
10-19-2006, 10:58 AM
ами питам щото това е маркуча който отива към турбото и незнам дали няма да прецака нещо.
10-19-2006, 10:58 AM
ами питам щото това е маркуча който отива към турбото и незнам дали няма да прецака нещо.
11-17-2006, 01:44 PM
Tzani Wrote:AА може ли да се махне филтъра и направо да се върже маркуча? да не е маслоуловител ? ако е - функцията му е да улавя капчиците масло от картерните газове за да си седи маслото в картера. п.с. не съм запознат с дизеловия двигател , изказвам само предположение
11-17-2006, 01:44 PM
Tzani Wrote:AА може ли да се махне филтъра и направо да се върже маркуча? да не е маслоуловител ? ако е - функцията му е да улавя капчиците масло от картерните газове за да си седи маслото в картера. п.с. не съм запознат с дизеловия двигател , изказвам само предположение
11-17-2006, 03:14 PM
Моя е бензинов, а имам същото нещо.
Звучи доста логично да е маслоуловител. Интересното е че при мен от него тръгва едуин маркуч (дотук добре), който минава през тройник и влиза при въздушния филтър (и това добре), а разклонението от тройника отива най-долу на карбуратора. Имате ли представа тази част към карбуратора, и от там ли излиза масло, или изкараното от долу се вкарва и там?
11-17-2006, 03:14 PM
Моя е бензинов, а имам същото нещо.
Звучи доста логично да е маслоуловител. Интересното е че при мен от него тръгва едуин маркуч (дотук добре), който минава през тройник и влиза при въздушния филтър (и това добре), а разклонението от тройника отива най-долу на карбуратора. Имате ли представа тази част към карбуратора, и от там ли излиза масло, или изкараното от долу се вкарва и там?
11-17-2006, 04:30 PM
Tzani Wrote:Моя е бензинов, а имам същото нещо. тънкия маркуч изсмуква картерните газове при тихи обороти (когато дроселовите клапи са затворени) . при дизела няма клапи и за това няма тънък маркуч .
volvo 440 1,8 i 94 - червения звяр
11-17-2006, 04:30 PM
Tzani Wrote:Моя е бензинов, а имам същото нещо. тънкия маркуч изсмуква картерните газове при тихи обороти (когато дроселовите клапи са затворени) . при дизела няма клапи и за това няма тънък маркуч .
volvo 440 1,8 i 94 - червения звяр
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |