The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с охлаждането на VOLVO 440

#31
farfalqk Wrote:искам да попитам скоро си купих волво 440 след като изгася двигателя заедно с перката започва да шуми нещо което немога да разбера какво питах и ми казаха че имали електрическа водна помпа и от цирколирането на водата се издавал този шум

Аз се сещам за две неща: Smile
1.Ако си с инжекция имаш охлаждане на инжекцията!(намира се точно над двигателя едно черно пластмасово нещо :mrgreen: )
2.Ако имаш Турбо имаш охлаждане и за него (ако не се лъжа на моята дори да дам само на контакт без да паля и после изключа от контакт моторчето за охлаждането на турбото се пуска и работи 20-тина секунди и вътре в купето се чува как релето цъка и изключва) (като отвориш капака и застанеш срещу колата погледни на дясно там където се захваща макферсона само че по надолу)
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#32
Това е допълнителната електрическа водна помпа. При движение подпомага охлаждането, а след спиране на двигателя работи известно време за охлаждане. На моята се скапаха лагерите отдавна и съм я махнал, защото изтощаваше акумулатора
Quote:1.Ако си с инжекция имаш охлаждане на инжекцията!(намира се точно над двигателя едно черно пластмасово нещо )
Би ли уточнил какво точно имаш в предвид, защото водната помпа е една и стои точно от вътрешната страна на десния калник
460 B18EP+
Reply

#33
divia Wrote:Това е допълнителната електрическа водна помпа. При движение подпомага охлаждането, а след спиране на двигателя работи известно време за охлаждане. На моята се скапаха лагерите отдавна и съм я махнал, защото изтощаваше акумулатора
Quote:1.Ако си с инжекция имаш охлаждане на инжекцията!(намира се точно над двигателя едно черно пластмасово нещо )
Би ли уточнил какво точно имаш в предвид, защото водната помпа е една и стои точно от вътрешната страна на десния калник

   
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#34
Доста странно. Доста 4-ки съм виждал, турбинирани, правени , всякакви и нито една нямаше такова нещо. По начало нужда от охлаждане на инжекциона няма(мисля сам можеш да си отговориш защо), така че според мене това нещо е слагано допълнително и не знам изобщо дали има връзка с някакво охлаждане. Пак повтарям , че допълнителната помпа основната й роля е да охлади двигателя след изключването му.
460 B18EP+
Reply

#35
divia Wrote:Доста странно. Доста 4-ки съм виждал, турбинирани, правени , всякакви и нито една нямаше такова нещо. По начало нужда от охлаждане на инжекциона няма(мисля сам можеш да си отговориш защо), така че според мене това нещо е слагано допълнително и не знам изобщо дали има връзка с някакво охлаждане. Пак повтарям , че допълнителната помпа основната й роля е да охлади двигателя след изключването му.
Това си е оригинална "джиджавка" ,на него си пише ВОЛВО Smile И няма просто какво друго да охлажда освен инжекторите ,това вътре е една перка с моторче и тръбичката води към инжекцията Smile
Веднъж VOLVO, завинаги VOLVO ...
Сега: VOLVO V40 1.9D 115hp 2002г,.
предишна: VOLVO V40 1.9D 115hp 2003г.
предишна: VOLVO 440 Turbo 1989г.
Reply

#36
Инжекторите се охлаждат от минаващия през тях бензин, такава "ундурмъ" не им трябва. Пак ти казвам, това е първата 4-ка с нещо такова, която виждам
460 B18EP+
Reply

#37
Колега , я преди да влизаш в приключения , провери дали преди да угасиш топлия дв-л маркучите към радиатора не са се надули повече от колкото е нормално ! При мен (имах същия проблем 8-) ) излезе , че паровъздушния клапан на капачката на разширителния съд не изпуска налягането над оптималните стойности и по този начин създалото се налягане в затворената система не позволява на течността да циркулира правилно. :ugeek: Реших проблема , като леко охлабих капачката на разш. съд и по тоя начин излъгах системата. :lol:
Карам семейна четиривратка на алтернативни горива - с малко газ и на висока предавка ! Стриктно спазвам ограниченията и правилата задължително слагам предпазен колан , тръгвам само на зелен светофар...Мамка му - остарявам !
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)