Внимавай с 5.0 май че беше, може и да те лъжа.На друга марка коли ако налееш 5.1 вместо 5.0 и става сакатлък.
Мисля че с 4.0 е съвместима 5.1 а не 5.0.Слагай си 4 и пердаши.Цвета на коняк е в казанчето, в апаратите ти е тъмна бира :lol:
Към колегата choki.Вземи си Приста ДОТ4 и се небой, до сега веднъж не ме е подвела спирачната им течност а до сега общо пет пъти съм подменял на мои коли и четири пъти на служебни и на роднини.
За съединителя си на прав път, от там какви л@йн@ ще изскочат не е истина.Пробката на помпата отгоре и е на удобно място, ще я видиш над скоростната кутия.Там мисля е пробката беше с ключ 10 ама не помня.Захранват се и двете хидравлични системи-спирачки и съединител от общото казанче.
Предвид цената на Приста която е доста ниска си вземи две шишета, едно ще ти стигне принципно но все ще си на тръни дали няма да свърши по никое време а и с две шишета ще си промиеш хубаво системата.Както каза Жорето тегли докато не излезе само бистра.От чистота никоя спирачка не е спряла да работи така че давай смело.
yuckuJackD Wrote:...То това е основната причина да се сменя течността - боклуците, тя сама по себе си не губи свойствата си ...
Тук не съм съгласен с теб, основното кофти на спирачната течност е че е силно хигроскопична и поема влагата от въздуха точно от отвора за изравняване на налягането в капачката и се влошава качеството.Жоро подметна в друга тема за този ефект само че беше за въздуха, влагата тук спомага да се получи и въздух.За това се подменя цялата през определен период и следва да се направи цялостна промивка като се подмени хубаво защото още по-зле е да се подмени само част от нея понеже частта от казанчето или това което вече е успяло да навлезе навътре прави поразии.Точно при сваляне на апарат или смяна на накладки когато се връщат и след това събират при напомпване става този ефект.
За 8-9лв за литър спирачна течност мисля че въобще не следва да се коментира дали си струва или не.
choki, като стягаш пробките го направи леко със звездата с един пръст, конуса е голям и уплътнява перфектно.По време на обезвъздушаването просто едва го стягай колкото да опре понеже ако постоянно напъваш не е хубаво.Вече накрая сам прецени но не се престаравай, това престараване води после до скъсани пробки а не че е клеясало.