The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Върви на скорост при изгасен двигател на много лек наклон

#11
Колега, при мен проблема се оправи след смяна на съединителя. Иначе при съвсем,ама съвсем лек наклон, колата сама тръгваше и то като е на скорост. А най-бруталното беше че я включвам на първа а тя си тръгва сама на зад !!! Ходих да сменя семеринг на вала, и така и така ми свалиха скоростите, смених съединителя. За смяна си беше, лагера се беше впил в диска. Сега не съм забелязал да тръгва сама, а спирам пак на същото място.
Reply

#12
Колеги, сменихме сегментите, гумички на клапаните шлайф и още нещо на клапаните (райбероване или нещо такова), РЕЗУЛТАТ НЯМА за мое съжаление пак си върви по надолнището.
Максималната скорост на колата не сам я пробвал още (трудно вдигаше повече от 150км. наравно) карам я една седмица има промяна в горивото малко по малко ми се струва че харчи но още и там не сам сигорен.
Ако поне се установи че гори по малко ще съм радостен но ще видим. Другото беше че имаше две заминали ролки, една на ангренажа и една на пистовият ремък. Сумър от двигателя намаля доста сега е по тихо и от това съм доволен. Има и лек положителен ефект в тягата когато подавам газ, усещам колата по добре.
Съединителя съм го пробвал по бабешки: дърпам ръчната колата на втора пускам леко съединителя и изгасва на първа също това става което значи че трябва да е ОК съединителя.
Ми това е :?
Reply

#13
И при мен съединителя уж беше наред. Но като отворихме скоростите... ужас. Аз не разбирам но човека ми каза че понеже съединителят е хидравличен ( или нещо от сорта...не знам ) до последно не дава индикации че му идва времето... тоест отлепваше си горе, скоростите влизаха като масло... но беше буквално заминал. Днес нарочно спрях на баир. Колата не помръдва !!! Преди тръгваше на ЗАД при включена първа скорост на МИНИМАЛЕН наклон !!! НИЩО не съм сменял освен съединител (пълен комплект - 500 лв) и течащ семеринг.
Reply

#14
Ми колеги радвм се че ви се е оправило от съединителя, но ако беше съединителя при мен двигателя нямаше да превърта.
Тоест при вас е било преплъзване и самите бутала не са превъртали а просто пребуксуване и колата се е движела.
А при ме превъртат буталата тоест мотора изтърва, ако съединителя ми беше заминал нямаше да е така.
Поздрави
Reply

#15
valfree Wrote:Ми колеги радвм се че ви се е оправило от съединителя, но ако беше съединителя при мен двигателя нямаше да превърта.
Тоест при вас е било преплъзване и самите бутала не са превъртали а просто пребуксуване и колата се е движела.
А при ме превъртат буталата тоест мотора изтърва, ако съединителя ми беше заминал нямаше да е така.
Поздрави
Колега щом ти превъртат буталата значи нямаш компресия - това е. Каква е причината незнам, ти трябва да се опиташ да я намериш.. Моя мотор има степен на сгъстяване 8.2:1 и също на много стръмен наклон тръгва но един два оборота да изтърве и толкова, и това е нормално, докато един атмосферен (по-сгъстен, 9.5:1, 10:1) мотор не би трябвало да го прави.. Мерихте ли компресия на всички цилиндри? Колко е компресията и колко е разминаването между отделните цилиндри?

Може да загубиш компресия от износени сегменти, от прецакани повдигачи на клапаните, от износени клапани или легла и може би и от други по-неочевидни причини..
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#16
Може би повдигачите ти не са в ред щом всичко останало е проверено, виж тук как работят и ги провери:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/tech/HydraulicTappets.pdf">http://www.volvoclub.org.uk/tech/HydraulicTappets.pdf</a><!-- m -->

Мойте бяха пълни с всякакви боклуци и някои бяха спекли, накиснах ги в смес от WD-40 и газ за горене за 1 нощ и после ги отворих.. Те по принцип не се отварят, но си има начин.
Това излезе: <!-- m --><a class="postlink" href="http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick/?p=100">http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick/?p=100</a><!-- m -->

Отварят се така - вземаш една дъска и удряш силно повдигача в нея с кухата част към дъската. Дъската е само да не повредиш тънките метални стени на повдигача - дървото е по-меко и поема удара. От инерцията хидравличното буталце изскача; почистваш, измиваш, продухваш и го сглобяваш обратно
После като го сглобиш може да пробваш да го напомпиш с масло - ако като се напълни се втвърди и не изпуска - всичко е ок, ако изпуска - няма как трябва нов.
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp

savarturbo.se
turbobricks.com

It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Reply

#17
ipdown Wrote:Може би повдигачите ти не са в ред щом всичко останало е проверено, виж тук как работят и ги провери:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/tech/HydraulicTappets.pdf">http://www.volvoclub.org.uk/tech/HydraulicTappets.pdf</a><!-- m -->

Мойте бяха пълни с всякакви боклуци и някои бяха спекли, накиснах ги в смес от WD-40 и газ за горене за 1 нощ и после ги отворих.. Те по принцип не се отварят, но си има начин.
Това излезе: <!-- m --><a class="postlink" href="http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick/?p=100">http://linuxfan.org/~ipdown/mybrick/?p=100</a><!-- m -->

Отварят се така - вземаш една дъска и удряш силно повдигача в нея с кухата част към дъската. Дъската е само да не повредиш тънките метални стени на повдигача - дървото е по-меко и поема удара. От инерцията хидравличното буталце изскача; почистваш, измиваш, продухваш и го сглобяваш обратно
После като го сглобиш може да пробваш да го напомпиш с масло - ако като се напълни се втвърди и не изпуска - всичко е ок, ако изпуска - няма как трябва нов.

Колега това не съм го пробвал найстина, обаче вече колата е затворена и се кара. И след всички мъки и внимателна работа едва ли ще се навия да я отварям на ново дори и да е само капака на клапаните за тази операция.
Мисля си да се видя с двама трима колеги с същата кола и да ги помоля да сложим колите на едни и същи наклони, дори имам познат в Стара Загора член е на форума със същата кола и е в отлично състояние с нов двигател.
Нещо започва да ме съмнява че всички си прелопват по наклона. Просто факта че всичко в двигателя беше МУЦКА направо незнам .... мисля че и тези повдигачи и да ги отварям и да не ги отварям се тая просто ще са наред. Останалите модели коли които съм карал такова нещо никоя не ми е правила.
Поздрави
Reply

#18
Колеги, чета и вече почвам да ви се чудя. Как може да отваряте двигателя на колата ??? Заглавието си го казва много ясно .. " .. на МНОГО ЛЕК НАКЛОН ...". Ако двигател изпуска на МНОГО ЛЕК НАКЛОН, то този двигател не би трябвало да пали, или да пали едвам едвам... или да пуши зверски или куп още други неща .... Тук двигателят няма такива показатели.... Значи АБСУРД да правите всичко дето вече сте го направили.
ПАК КАЗВАМ... и мойта кола ВЪРВЕШЕ НА ЗАД ПРИ ВКЛЮЧЕНА ПЪРВА СКОРОСТ НА ЗАГАСЕН ДВИГАТЕЛ ПРИ СМЕШНО МАЛЪК НАКЛОН !!!
Да, но пали на половин оборот, не пуши, не харчи масло, разхода е повече от добър.... според вас и аз ли да правя половин основен ремонт? Смених съединителя и сега не мърда НА ГОЛЯМ НАКЛОН !!! До колкото разбирам, тук вече е правено всичко друго но не и това. СЪВЕТ : Колега, провери си съединителя !!!
Reply

#19
Два дена след сменен съединител и вилка на skoda fabia 1.2 64кс. колата не пожела да запали.Случи се следното:след изминати 20-30 км из софия паркирам колата на заден ход но задната гума попада от части във началото на неравност на настилката която не е дълбока изобщо но има минимален наклон.При паркирана кола оставена на 1-ва без ръчна колата изпуска и дясната гума ляга във неравността.След като пожелах да преместя колата за да не остава във видимата неравност не поиска да запали.Завъртайки ключа стартера се чува,мирише силно на бензин.При проба да бъде запалена при бутане или дърпане не се получи.По време на дърпане на колата със идея да я запалим беше на контакт,натиснат съединител и пробвах на 2-ра и трета.След последният опит да запаля при дърпане при отделяне на съединителя на трета скорост не пожела да запали но гръмна черен пласмасов маркуч които стои от лявата страна на двигателя.Хиляда предположения но не знам какво е.Помощ..Колата е изминала не повече от 50 км след ремонта.
Reply

#20
Ех бедни, бедни Македонски....колега това не е форум на Шкода, темата си я измъкнал от архива, но разбирам, че явно си медиум и знаеш, че наш виден Прасковко ще ти удари едно рамо, като на колега Шкодаджия :mrgreen: - СПАМ и СРАМ
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)