11-16-2006, 01:16 PM
blb72 Wrote:колкото и да се старае човек като му е грешна концепцията никога няма да получи желания резултатСхемата на Izex ЩЕ работи не гледаш внимателно - релето се самозахранва при развъртане на стартера. Твоята схема е по оригинална но и в двете не виждам как ще се изключат късите ако по време на каране си пуснеш дълги :?: - ами май някой трябва да изключи схемата ако му се кара на дълги. Май май и положение "само габарити" пак никво го няма :?: Към твоята схема се добавя още едно реле което се вкл. автоматично когато копчето(лостчето) за светлините е в позиция различна от нулева. Тока тече през нормално затворените му контакти или когато се включи автоматиката отпада и захр. на къси, дълги и габарити се осъществява от оригиналната схема на автомобила.
схемата която си качил няма да работи
поне така като си я нарисувал фаровете ще свтят само когато върти стартера
за да светят чак когато е запалил двигателя и да угаснат веднага когато го изключиш направи следното
вземаш едно реле 12v 10А минуса му го закачаш към минус плюса го закачаш към кабелчето което излиза от генератора (не кабела които отива на акумолатора а кабелчето което отива към таблото и показва зарежда ли ти се акумолатора или по просто по тънкия от двата които излизат от генератора)
на нормално отворените изводи на релето закачаш в единия край 12V а на другия закачаш късите и диод поне 5А
на другия краи на диода слагаш габаритите и си готов
ако нямаш диод просто закачаш къси и габарити заедно но тогава винаги когато дадеш габарити ще ти светят и късите
тази схема е за 440 и подобните
майка ми има пежо и там трябваше да слагам ощв едно реле за да има и дълги
по-просто от това няма
дерзаите и успех :wink:
:!: (а тези които не знаят какво правят поне да си откачат акумолатора когато барникат)
не бАрникат а бЪрникат
SAXON