Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравейте,
до pachopacho
аз не мисля така приятел, прочети по-горе и ще разбереш защо!
После карай Форд Фокус и Волво V50 и ще разбереш за какво става дума, аз съм го правил, повярвай ми не са само пластмасите!
Поздрави
Volvo For life!
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
JMI Wrote:Здравейте,
до pachopacho
аз не мисля така приятел, прочети по-горе и ще разбереш защо!
После карай Форд Фокус и Волво V50 и ще разбереш за какво става дума, аз съм го правил, повярвай ми не са само пластмасите!
Поздрави
Няма нужда да прочитам по-горе, колега Техническите данни в нета говорят предостатъчно, както във вадис и вида, по-скоро се поразрови и ще разбереш за мотора, за шасито и разни други истини...
Купето е друга бира, заради която аз сега карам S40, а не фокус
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравей pachopacho,
техническите данни говорят, но както вече споменах двигателите идват от също място, но отиват на две различни- Волво и Форд, от там незнам какво правят едните и другите ама от Волво излиза супер кола с няверояно направен двигател и компоненти,и уникален дизайн. От Форд илиза кола, на която двигателите сигурно издържат, но ходят на ремонт доста често. Аз съм виждал Фордове на по малко от 100000 мили с кави ли не чудеса- сменени съединители, счупени скоростни кутии, една камара ел. проблеми, докато това с Волво се случва много рядко!
На статистика реално нещата могат да се нагласят, но на практика, е мисля който е пробвал двете знае за какво става въпрос!
ПРАВИ ЛИ ТИ ВПЕЧАТЛЕНИЕ КАТО ЧЕТЕШ СТАТИСТИКА ОТ КОГА ВОЛВО СА С ДВИГАТЕЛ 2.0ДИЗЕЛ - 2004 И КОГА ФОРД ЗА ПЪРВИ ПЪТ ИЗПОЛЗВАТ ТОЗИ ДВИГАТЕЛ 2005.
А както знаеш колата не е само 4 бутала и един блок. Отвори капака на Волвото си и огледай датчиците и другите компоненти - пише Волво и е правено за Волво. Отвори Форда и погледни- всичко е FoMoCo(Ford Motor Company). Ето за това говоря. Не искам въобще да се спирам на безопасността и оборудването, защото там няма смисъл въобще да разсъждаваме!
Поздрави
Volvo For life!
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Здравей JMI и на всички
За пореден път пиша точно за този двигател - съвместна разработна на Пежо и Форд като има два варианта - 131 к.с. и 136 като първия е предназначен за Франция (защо ли, не ме питай, не мога да отговоря И освен на форд и волво, най вероятно се слага и на по новите пежа. И колкото и да ми се иска, този мотор не е като старите, чисто волварски мотори... :oops:
Под капака - отварям го и виждам надпиши - Denso, Siemens, made in Italy, made in Germany, made in Poland, made in Belgium...мога още да пиша, но преди това трябва да отида до колата и да разгледам още по внимателно... :? Това че са сложили една лепенка Волво нищо не значи.
Като механика са абсолютно едно към едно - НО за това каква е управляващата електрониката не мога да кажа нищо, а за купето в момента въобще и не спорим!
А това на колко мили/км ще видим една кола със смазан мотор, скорости, турбо и прочие в сервиза, зависи само от този който кара и се "грижи" за колата :oops: :twisted:
И все пак съм горд собственик на Волво и обожавам марката и колата си
Поздрави.
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Здравейте отново,
добре, че двигателя е направен от Пежо и Форд не е тайна. Това е вторият двигател след 1.4 дизел, който е доста добър съвместно направен от двете компании. Двата литра идва по-късно и е също така супер добър. Раликата е, че след като двигателя е направен идват модификациите. При Пежо той 2.0 HDI, при Форд TDCI и при Волво е TDI. Точно за тези разлики става въпрос и това не е просто игра на абривеатури след дизела. Другото нещо, което отбелязах в предишното си съобщение е кога и къде за пръв път се появява двигателя.
Специялно този двигател за първи път се ползва от Волво на S40/V50 2004, когато излиза и модела, а при Форд Фокус за първи път двигателя е използван 2005. Аз се чюдя от къде идва тази разлика ако двигателите не се модифицират!
Поздрави!
Volvo For life!
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Привет отново,
За абревиатурите сам си си отговорил - при Пежо е HDi, при Форд TDCi при VW е TDI - но това е само означение и нищо повече!
Това че мотора се слага на фокус след 2005 се дължи единствено и само на простата причина че втората генерация на фокус е представен в края на 2004 и то на авто зложение
By the way....ето една извадка от нета:
"The 8-valve 2.0 L DW10 Peugeot/Citroën Diesel was part of PSA's PSA EW/DW engine family delivering 90 and 110bhp and are equipped with fixed geometry turbocharger. The PSA/Ford engine joint venture ZSD engine uses the same cylinder casings but has a 16-valve head, and is also used by the Ford Focus, 2007 Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max, Ford S-Max, Volvo C30, Volvo S40, Volvo V50, and PSA cars."
Стига със спорове и излишен спам, темата доста се отдалечи от първоначалния и замисъл :oops:
Трябва да ти кажа че колкото и да плюваме форд, не бих отказал един фокус RS 300коня с мотора на волво 2.5Turbo
Поздрави!
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Аз мисля, че на темата и видяхме сметката след първите няколко поста. Стана ясно, че Фокуса е далеч от V50- то, дори е смешно да си правим такива сравнения. На мен ми е адски интересно какво ще правят Форд сега, когато ги няма Волво, да се възползват от мозъка в излишък на Шведите. От Друга страна очаквам доста приятни изненади от страна на Волво с Китайците. Времето ще покаже, но като гледам абицията на собственика на Гийли по отношение на Волво съм доста ентусиазиран!
Поздрави
Volvo For life!
|