Posts: 405
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
gomez Wrote:Дали съм прав в разсъжденията си ?
V70 е 5 цилиндров, a V50 4, предполагам че първоначалното обслужване е по-скъпо? Ремъци с ролки, масла, филтри. Колко са на брой ролките при двата вида ?
Маховика на V50 пак ли е демпферен ?
Не ми казахте за DPF филтъра и на двете коли.
Карам 90 % градско. V70 ми изглежда като катафалка, а и нещо четох че не дозавива ?!
Забравих да напиша, че задължително ще сложа ЧИП на колата - та как са им турбините ?
Сега на голфа ми съм с чип и по-големи дюзи и вече 4-5 години съм изключително доволен. Турбината държи !
на д5 обслужването е около 800 лв с хуваби части.Смяна на маслата и филтрите ми са около 215 лв някъде.д5 163 коня знам че няма DPF.Недозавиването да ти кажа често знам за него , но до сега съм нямал проблеми с обратните завой.Съединителя с маховика си го смених на 220 000 км.Турбото още натяга здраво.Мислих да слагам чип, но при наличие на 350 нм и 163 коня и това което съм чел тук и в други форуми нещата стават сериозни.С един чип колата ако е ръчка може да стигне 200 коня и 450-60 нм.Ако смениш и турбото 250+.Но тогава като настъпиш рязко гаста не ми се мисли какво става с маховикаи съединителя.След подмяната на моя маховик и съединител като набия пълната гас на 3та скорост може да усетиш как леко преплъзва феродото.
Попаднах на тема с60 д5 163 с чип на 210 коня за от 80 000 до 143 000 км е почнал да хвърля съединителя
Volvo V70 2002 D5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Posts: 405
Threads: 61
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
JMI Wrote:shadow88 Wrote:Колеги на искам да убиждам никои от моделите на волво.Преди време се качих на с40 2008 ако не се лъжа беше модела.Като влязах вътре първото чуство което имах е, че не съм много защитен.Вратата беше някак си лека.После като погледнеш таблото конзолата и всичко отвътре на колата беше хубаво, но не е това което се вижда при s/v/xc 60. v/xc70 s80 и xc 90 дори.Някак си си личи, че има намеса от други места и не е 100% волво.Това си е мое лично мнение все пак.Карал съм и форд фокус 2009.Мога да кажа, че фокуса по го усещам като с40.
Здравейте отново,
вратата ти се е сторила лека? Ти сигурно се шегуваш сравнена с вратата на V70, което ти караш, може и да е по-лека, но не мисля че разликата е огромна. Брат ми кара V70 вратите му не са по тежки от моите!
Аз се чувствам защитен във s40/v50 достатъчно- кръстосаните метални греди са във всяка врата и вратата е достатъчно масивна!
Сега за тъблото и централната конзола в този си вид влизат за първи път 2004 при V50/S40. От там всяко от моделите, които си изброил изглежда по-подобен начин, като отбележим факта, че S/V60 e 2010/2011 година модел, XC60 e 2008, 4-6 години си е сериозна разлика във времето, когато говорим за автомобили в настоящия момент . Също така да не пропускаме например факта, че XC60 ново струва тук £30000, a V50 е около £20000 - за 10000 хиляди паунда, които плащаш отгоре очакваш нещо повече нали?
За сравнението със Форд фокус няма да коментирам. Правили сме го и преди - звучи като виц да се сравнява с V50.
Поздрави
Kолега писах че това си е мое лично мнение.Аз така си усещам нещата.Правя сходни сравнения с други марки.
Примерно от 2000 година волсо с60 в70 хс70 като ги погледнеш са почти еднакви отвън и отвътре.Само с80 беше с малко разлики но пак си прилича.
Но както и да е тва са мои виждания.
Volvo V70 2002 D5
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.demirev.net">http://www.demirev.net</a><!-- m -->
web designer & developer
Posts: 903
Threads: 42
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2010
Reputation:
0
Преди 10 години ако някой ми кажеше, че ще карам Волво бих му се исмял ( имах ги за егати грозниците), сега ако някой ми каже че ще карам нещо различно от Волво пак бих му се исмял . аз бях пред дилема А6 или S60, и до днес не съжалявам за избора си.
смяна масло и филтри 0W-30 - 200лв
задни накладки от Скантек - 35лв
биалетка от скантек някаква измислена( че нямаха други) 38лв
смяна тампон на носача - 70лв с труда
ремонт на таблото oт Tisho - XXлв
това са ми ремонтите откакто съм го взел.
за мен D5 е перфектно балансиран двигател между поддръжка - вървеж - разход
Posts: 2,344
Threads: 44
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Quote:Kолега писах че това си е мое лично мнение.Аз така си усещам нещата.Правя сходни сравнения с други марки.
Примерно от 2000 година волсо с60 в70 хс70 като ги погледнеш са почти еднакви отвън и отвътре.Само с80 беше с малко разлики но пак си прилича.
Но както и да е тва са мои виждания.
Аз те разбирам напълно и уважам мнението ти. Просто исках да ти намекна, че когато разликата между два модела на една и съща марка в цената е повече от 20000лв, то би било нелогично да няма разлика, тогава за какво плащаш тези огромни пари.
Поздрави
Volvo For life!
Posts: 600
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2007
Reputation:
0
Пак се почнаха едни спорове от рода бензин или дизел )))
Ако я сравняваш с D5 163кс на V70 ще разбереш че са почти наравно на правата <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.zeperfs.com">http://www.zeperfs.com</a><!-- m -->
Обслужването е на 1 година или 20к км и филтри от МП са около 200лв + 5,5л масло по около 24лв
Има със и без филтър за твърди частици.
Ако я чипосваш имай в предвид че във Вадис пише че скоростите извържат макс на 380Nm, а чиповете които ги дават навсякъде я правят на 400!
За това че не била защитена от кораба майка V70 може да видиш тук макар че имат инфо само за S-ките: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.euroncap.com">http://www.euroncap.com</a><!-- m -->
Колкото повече четеш, толкова повече мнения
Взимай каквото сърцето покаже и успех в избора
Posts: 88
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
Благодаря на всички отговори !
Някой знае ли каква е цената на маховика на V50, и дали има алтернативен коплект съединител с маховик, който не е демпферен.
Аз такъв съм сложил на моя голф на Валео - комплект НЕдемпферен маховик със съединител комлект - 600 лева. Вече 30000 км. някъде не е мръднал.
Posts: 88
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
Никой ли не е наясно ?
Нещо специфично да се гледа при избора на V50 ?
Posts: 397
Threads: 32
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
gomez Wrote:Никой ли не е наясно ?
Нещо специфично да се гледа при избора на V50 ?
Не знам какво му се плашиш толкова на тоя маховик, струва под 500 лв и се сменя на всеки 15-20 години. Да го смениш с обикновен, е меко казано жалко, защото това е част от удоволствието да караш по-качествена кола..
Николай
Volvo XC90 2.4D '2008
Posts: 88
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2012
Reputation:
0
Малко ми е V50.
Сега се насочвам към S60 D5 - 163 коня. Харесвам фейслифта 2005+. Бихте ли споделили мнение за обслужването, окачването и най-вече за дилемата автоматична или ръчна скоростна кутия ?
Posts: 1,478
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2008
Reputation:
4
Колега карам такова от 2008 година - смяната на масла и филтри с труда е около 450 - 460 лева. Комфортна, достатъчно мощна кола, която на дълъг път върви и си пее, не особено маневрена /това за мен е единствения минус/. Разход на гориво - от 5,5 до 7 извънградско според тежестта на десния крак до 10 градско в София. До момента - 75000 км не съм сменял нищо по окачване и трансмисия, консумативите според мен са на съвсем нормални цени. Що се отнася до скоростна кутия - според предпочитанието ти - има много изписано по форума за плюсове и минуси на единия или другия тип. Аз съм с ръчна скоростна кутия и предпочитам такава, но това е лично предпочитание. За ръчните не съм срещнал някой колега да се оплаква, но остава въпроса със съединителя и цената му при смяна.
|